سری جدید گوشی‌های محبوب ویوو V27 در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد

برند ویوو اکنون از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی کرده است؛ این خانواده که شامل سه مدل ویوو V27، ویوو V27 پرو و ویوو V27e هستند، به ویژگی‌های خوب و دوربین فوق‌العاده مجهز شده‌اند و با قیمت زیر 500 دلار وارد بازار خواهند شد.

دو مدل ویوو V27 و ویوو V27 پرو که تقریبا یکسان طراحی شده‌اند، از چیپست متفاوتی بهره می‌برند. نسخه پرو از تراشه 4 نانومتری دایمنسیتی 8200 مدیاتک با فرکانس 3.1 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

این در حالی است که نسخه معمولی به تراشه 4 نانومتری دایمنسیتی 7200 مدیاتک با فرکانس 2.8 گیگاهرتزی مجهز شده است. در هردوی این مدل‌ها، پردازنده گرافیکی Mali-G610 وجود دارد.

سایر مشخصات این مدل‌ها یکسان هستند. برای مثال، صفحه نمایش امولد اندازه‌ای برابر با 6.78 اینچ دارد که قادر است رفرش‌ریت 120 هرتزی و رزولوشن +Full HD تولید کند.

دو مدل ویوو V27 و ویوو V27 پرو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سفارشی سونی IMX766V با زاویه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند. علاوه بر آن، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی در جمع دوربین‌ها حضور یافته‌اند.

همچنین یک فلاش LED به صورت یک دایره در کنار لنز بالایی قرار گرفته است.

دوربین سلفی کیفیتی برابر با 50 مگاپیکسل دارد که از فوکوس خودکار استفاده می‌کند و در حفره‌ای روی نمایشگر قرار دارد. ویوو اعلام کرده بود که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از ویژگی‌های جدیدی که در این گوشی حضور یافته است، نهایت لذت را ببرند؛ این ویژگی‌ها شامل فیلمبرداری Real-Time Extreme Night Vision ،Super Night Video و Hybrid Image Stabilization هستند.

ویژگی آخر برای رفع لرزش دست در هنگام فیلمبرداری طراحی شده است.

دو مدل مذکور به اندروید 13 و رابط کاربری سفارشی Funtouch OS 13 مجهز شده‌اند. این گوشی از شبکه 5G، بلوتوث 5.3 و وای‌فای 2.4/5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی در هردو مدل وجود دارد که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

گوشی‌ها 182 گرم وزن دارند. نسخه پرو در رنگ مشکی یا آبی وارد بازار می‌شود که ممکن است در زیر نور خورشید تغییر کند، در حالی که گزینه معمولی در رنگ‌های سبز زمردی و طلایی به دست مشتریان می‌رسند.

نسخه پرو که قیمت اولیه 459 دلاری دارد، در سه نسخه رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی و رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه معمولی نیز با قیمت 399 دلاری در دو نسخه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به دست مشتریان می‌رسد.

ویوو V27e

آخرین مدل این خانواده از اینترنت 5G بهره نبرده است. تراشه به‌کار رفته در آن، از نوع مدیاتک Helio G99 بوده که تنها از LTE پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی، سه دوربین به صورت عمودی قرار گرفته و لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر ارائه می‌شود.

دو سنسور دیگر شامل لنز 2 مگاپیکسلی بوکه و ماکرو هستند. دوربین سلفی نیز به فوکوس ثابت 32 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در این مدل نیز مانند دو مدل قبلی، فلاش گردی در کنار دوربین بالایی قرار گرفته است.

نمایشگر دو مدلی که در بالا بررسی کردیم، کمی خمیدگی دارند ولی نمایشگر امولد این مدل کاملا صاف بوده و اندازه‌ای 6.62 اینچی دارد.

رفرش‌ریت 120 هرتزی، فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی به همراه رم 8 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه هستند. البته اکنون با ویژگی RAM Extended می‌توان رم مجازی را در تنظیمات تا 8 گیگابایت افزایش داد.

شارژر سریع 66 واتی قادر است باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی را به سرعت شارژ کند. این مدل با ضخامت 7.7 میلی‌متر به اندروید 13 و رابط کاربری سفارشی Funtouch OS 13 مجهز شده‌ است.

ویوو اعلام کرده که علاقمندان می‌توانند ویوو V27e را در رنگ‌های مشکی و صورتی مایل به بنفش با قیمت 289 دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH