عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چند فیلم عاشقانه جدید برای تعطیلات نوروز

سال جدید آغاز شده و تعطیلات نوروزی نیز فرصت مناسبی هستند تا چند فیلم جذاب تماشا کنیم، چرا که معمولا در دیگر زمان‌ها وقت کافی برای انجام این نوع سرگرمی‌ها پیدا نمی‌کنیم.

آی‌تی‌رسان هم می‌خواهد مانند سال‌های گذشته به معرفی رمان‌های جذاب، فیلم و سریال‌های رمز‌آلود، بازی و غیره بپردازد.

در این چند روزی که از عید نوروز می‌گذرد، تیم آی‌تی‌رسان علاوه بر معرفی مینی سریال، چندین رمان جذاب و غیره، مطلبی درباره بهترین بازی‌های تک نفره کنسول منتشر کرد. حالا نیز قصد داریم در این مطلب چهارتا از فیلم‌هایی را که بسیار محبوب کاربران واقع شده‌اند را معرفی کنیم.

این چهار فیلم در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده‌ و محصول سال‌های 2022 و 2021 هستند. با تماشای یک فیلم جذاب، حالمان بهتر می‌شود، روحیه می‌گیریم و با انگیزه بیشتری تعطیلات را با خانواده سپری خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

همراه برای سواری (Along for the Ride)

امتیاز کاربران لوگوی IMDb6.1 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌تومیتوزلوگوی راتن تومیتوز%57

سال ساخت: 2022

همراه برای سواری محصول سال 2022 است. این فیلم که در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده، درباره دو جوان به نام‌های آدن و الی است که در یک تابستان همدیگر را ملاقات می‌کنند. الی شخصیت مرموزی دارد و با مشکل بی‌خوابی نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

این داستان به اتفاقاتی که شب هنگام برای این دو دوست رخ می‌دهد، می‌پردازد. هنگامی که تمام مردم شهر ساحلی کولبی در خواب هستند، آدن و الی تمام سعی خود را می‌کنند تا از زندگی ساکت و بی‌دغدغه شبانه تمام لذت را برده و تجربه‌های جدیدی کسب کنند.

شخصیت‌ها، فیلمبرداری در ساحل، خط داستانی جذاب و کافه‌های موجود در شهر موجب می‌شوند پروسه فیلم مخاطب را جذب کند. بیننده در طول تماشای فیلم همراه برای سواری با دیالوگ‌های عمیقی سروکار خواهد داشت و با مسائل مهمی در زندگی روبرو می‌شود.

کارگردان همراه برای سواری، سوفیا آلوارز است و بازیگرانی همچون اما پاسارو، بلمونت کارنلی، کیت باسورث، درموت مالرونی، اندی مک‌داول و جی هنلیوس در آن ایفای نقش کرده‌اند.

دنیای میانه (The In Between)

امتیاز کاربران لوگوی IMDb5.9 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌تومیتوزلوگوی راتن تومیتوز%64

سال ساخت: 2022

دنیای میانه (The In Between) که توسط آری پوزین کارگردانی شده، محصول سال 2022 است. نویسنده در داستان فیلم از تراژدی یک عشق عجیب می‌گوید که فراتر از دنیای واقعی بوده و ارزش لحظه به لحظه زندگی را یادآور می‌شود. عشق بزرگترین احساسی که یک انسان می‌تواند تجربه کند. این فیلم مخاطب را به درونی‌تر نقطه وجودش می‌برد تا عشق واقعی را یادآور شود! 

شخصیت اصلی داستان، تسا، رابطه‌ای عاشقانه با اسکایلار دارد؛ ولی اسکایلار در تصادف شدیدی جان خود را از دست می‌دهد. تسا بسیار ناامید است و به دنبال پاسخ سوالات خود می‌گردد. او حس می‌کند که اسکایلر قصد دارد از دنیای آخرت با او حرف زده و ارتباط برقرار کند.

در ماجرای داستان می‌بینید که تسا به روش‌های فراوان تلاش می‌کند تا برای آخرین بار با اسکایلر ارتباط برقرار کند. در این فیلم احساس غم خواهید کرد و ممکن است به پهنای صورت اشک بریزید. ژانر دنیای میانه رمانتیک و درام بوده و مخاطب با فیلمی عمیق سروکار خواهد داشت.

از بازیگران فیلم عاشقانه دنیای میانه (The In Between) می‌توان به جوی کینگ، کایل آلن، کیم دیکنز، جان اورتیز، سلست اوکانر، دونا بیسکو و آوریل پارکر جونز اشاره کرد.

قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts)

امتیاز کاربران لوگوی IMDb6.7 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌تومیتوزلوگوی راتن تومیتوز%35

سال ساخت: 2022

قلب‌های ارغوانی (Purple Hearts) یک فیلم عاشقانه و درام آمریکایی بوده که در سال 2022 منتشر شده است. الیزابت آلن روزینبام کارگردانی آن را برعهده دارد. این محصول بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده و داستان روی یک خواننده و تفنگدار دریایی تمرکز می‌کند.

این خواننده و ترانه‌سرا که کیسی نام دارد، با تفنگدار دریایی به نام لوک وارد رابطه می‌شود. این دو با وجود موانع زیادی که بر سر راه‌شان قرار می‌گیرد، همچنان به یکدیگر وفادار می‌مانند.

اگر عاشق فیلم‌های عاشقانه، موزیکال و احساسی هستید، این فیلم انتخاب مناسبی خواهد بود. مخاطب با شخصیت‌های این فیلم می‌خندد، گریه می‌کند و خود را جای آنان خواهد گذاشت. بازیگری، موسیقی متن و داستان به طور کلی بیننده را شگفت‌زده می‌کند. شاید پس از دیدن امتیاز پایین IMDB این فیلم و خلاصه آن، گمان کنید که این هم یکی دیگر از فیلم‌های بی‌کیفیت نتفلیکس است، اما براساس نظرات افرادی که آن را تماشا کرده‌اند، باید گفت که قلب‌های ارغوانی در لیست 20 یا 10 فیلم برتر نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

گفتگوی بازیگران در سطح خوبی قرار دارد و به بیانی دیگر شخصیت‌ها بسیار طبیعی نقش خود را ایفا می‌کنند. بازیگران فیلم شامل نیکلاس گالیتزین، سوفیا کارسون، چوزن جیکوبس، جان هارلن کیم و لیندن اشبی هستند.

نقشه چیزهای کوچک عالی (The Map of Tiny Perfect Things)

امتیاز کاربران لوگوی IMDb6.8 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌تومیتوزلوگوی راتن تومیتوز%76

سال ساخت: 2021

نقشه چیزهای کوچک عالی (The Map of Tiny Perfect Things) محصول سال 2021 است و ایان ساموئلز کارگردانی آن را برعهده دارد. این فیلم که در ژانر کمدی، رمانتیک، علمی تخیلی ساخته شده، براساس فیلمنامه‌ای با همین نام نوشته شده است.

دو شخصیت اصلی داستان، مارگارت (کاترین نیوتن) و مارک (کایل آلن) هستند که در یک حلقه زمانی گیر افتاده‌اند. این دو شخصیت در یک روز عادی از خواب بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که هیچ چیزی نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است! مارگارت و مارک به دنبال راهی می‌گردند تا از این لوپ زمانی خارج شوند. بسیاری از کاربران اظهار داشته‌اند که داستان فیلم The Map of Tiny Perfect Things مثل Palm Springs است، اگرچه این فیلم تا پایان بیننده را سرگرم می‌کند.

اگر عاشق فیلم‌هایی با ژانر علمی تخیلی و لوپ زمانی باشید، حتما می‌دانید که این فیلم‌ها برای نشان دادن هدف خاصی ساخته می‌شوند. هنگامی که شخصیت‌ها در لوپ زمانی گرفتار می‌شوند، معمولا روزهایی با اتفاقات تکراری در پیش خواهند داشت و نکته عالی ماجرا آن است که می‌توانند در آن روز هر کاری که دوست دارند انجام دهند، بدون آنکه نگران عواقب آن باشند.

فیلم The Map of Tiny Perfect Things بر لحظات شاد زندگی تمرکز می‌کند و سعی دارد به بیننده ارزش خوب زندگی کردن را بیاموزد. شخصیت‌های فیلم دوست‌داشتنی هستند، خط داستانی شیرین و پایان‌بندی تکان‌دهنده از دیگر ویژگی‌های این فیلم به حساب می‌آیند. موسیقی متن جذاب نیز توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. نقشه چیزهای کوچک عالی نیز یکی از آن فیلم‌هایی است که احتمالا به یک بار دیدنش بسنده نخواهید کرد؛ به عنوان نویسنده این مقاله، این بخش را تایید می‌کنم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH