اینستاگرام امکان افزودن چندین لینک به بیو را در اختیار کاربران قرار داد

اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان بالاخره به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بیش از یک لینک را به قسمت بیو پروفایل خود اضافه کنند.

این تغییر اخیرا توسط مارک زاکربرگ؛ رئیس شرکت متا فاش شد و وی اذعان کرد که افزودن چندین لینک به بیو پروفایل اینستاگرام یکی از ویژگی‌های درخواستی کاربران تا به امروز بوده است.

کاربران هم‌اکنون با مراجعه به اکانت اینستاگرام خود و ضربه زدن روی دکمه ویرایش پروفایل به اعمال تغییرات جزئی در منو افزودن لینک‌ها پی خواهند برد. این تغییرات به کاربران امکان می‌دهند تا حداکثر 5 لینک خارجی را به پروفایل خود اضافه نمایند. آدرس اکانت فیس‌بوک، نمونه‌ای از این لینک‌ها به‌شمار رفته و یکی از 5 سهمیه موجود را به خود اختصاص می‌دهد.

وبسایت Engadget گزارش می‌دهد که با اعمال تغییرات برای کاربران عادی اینستاگرام، این اپلیکیشن احتمالا از آنها درخواست می‌کند تا لینک‌های خارجی را در قسمت bio وارد نمایند. با این‌حال در بیو واقعی اینستاگرام تنها یک لینک نمایش داده شده و به تعداد لینک‌های دیگر اشاره خواهد شد. کاربران با یک ضربه قادر به مشاهده سایر لینک‌ها خواهند بود.

پیش‌تر آن دسته از کاربران اینستاگرام که مایل به افزودن لینک‌های خارجی بیش‌تر به پروفایل خود بودند؛ ناچارا به راهکارهای متفرقه متوسل می‌شدند. سرویس Linktree یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در این حوزه به‌شمار می‌رفت.

کاربران در صورت تمایل به هدایت نمودن فالوورهای خود به وبسایت سایر شبکه‌های اجتماعی بایستی در Linktree ثبت‌نام نموده و لینک‌های خود را در سرویس اضافه کنند. نهایتا بایستی لینک منفرد Linktree را در قسمت بیو اکانت اینستاگرام خود قرار دهند.

این فرآیند احتمالا تا حدی دست و پاگیر و غیرقابل درک به‌نظر می‌رسد. اما بایستی توجه داشت که Linktree و بسیاری از سرویس‌های مشابه دیگر، امکان وارد نمودن بیش از 5 لینک و برخی گزینه‌های سفارشی‌سازی بیش‌تر برای صفحه اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH