آئودی Q6 E-Tron مدل 2025 در IAA 2023 رونمایی شد + گالری تصاویر

نمایشگاه خودروی مونیخ IAA 2023 در حال برگزاری است و شرکت‌های خودروسازی زیادی در آن حاضر شده‌اند.

یکی از این کمپانی‌ها، آئودی نام دارد که اکنون از خودروی آئودی Q6 E-Tron مدل 2025 کرده است. این خودروی برقی مانند نسل قبلی خود توانسته توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کند.

همچنین، این مدل اولین خودروی آئودی است که بر اساس پلتفرم برقی ممتاز (PPE) با پورشه و طراحی جدید E3 ساخته شده است.

آئودی می‌گوید که این خودرو مطابق با نیازهای کاربر طراحی شده و انواع فناوری‌ها و تجهیزات در آن قرار دارند. طراحی خاص در بخش داخلی خودرو نیز مشاهده می‌شود.

کابین و تجهیزات آئودی Q6 E-Tron مدل 2025

در کابین می‌توان علاوه بر نمایشگر منحنی پانورامای آئودی MMI مجهز به فناوری OLED، نمایشگر 11.9 اینچی و صفحه نمایش لمسی MMI 14.5 اینچی را مشاهده کرد.

سرنشینان می‌توانند با فعال کردن حالت حریم خصوصی، بدون مزاحمت ایجاد کردن برای راننده در حین رانندگی، فیلم تماشا کنند و به بازی‌های مختلف بپردازند.

آئودی همچنین یک نمایشگر اختیاری واقعیت افزوده (AR) برای Q6 e-tron ارائه می‌دهد. این نمایشگر قادر است اطلاعاتی مانند سرعت، علائم راهنمایی و رانندگی و تمامی نمادهای مربوط به حرکت را روی شیشه جلو به راننده نشان دهد.

دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی که از طریق نوار LED در کابین قرار گرفته، می‌تواند سه عملکرد اصلی مانند وضعیت خودرو، ایمنی و وضعیت شارژ را کنترل کند. پلتفرم الکترونیکی جدید E3 همچنین یک فضای داخلی دیجیتالی بسیار هوشمند را به ارمغان می‌آورد تا کاربر بتواند از اتصال یکپارچه موجود در آن لذت ببرد.

سرنشینان می‌توانند با استفاده از دستیار دیجیتالی که با عبارت Hey Audi فعال می‌شود، از امکانات موجود در خودرو، فناوری‌های مختلف و دستورات مربوط به رانندگی استفاده کنند.

فضای بزرگ صندوق عقب

آئودی Q6 E-Tron مدل 2025 علاوه بر کابین بسیار جادار، به صندوق عقب بزرگی نیز مجهز شده است. همچنین، یک کنسول مرکزی دارای دو فضا برای نگهداری لیوان، یک بخش برای شارژ تلفن همراه و دو درگاه شارژ گوشی هوشمند در کابین وجود دارند.

صندوق عقب حجمی برابر با 18.6 فوت مکعب دارد و در هنگام جمع شدن صندلی‌ها، این فضا به 54 فوت مکعب افزایش می‌یابد. آئودی اعلام کرده است بیشتر موادی که در کابین حضور دارند، بازیافتی هستند و از جنس میکروفیبر دینامیکا، پارچه ملانژ الاستیک و اکونیل انتخاب شده‌اند.

علاقمندان می‌توانند با توجه به نوع تجهیزات موجود در خودرو، از چرم ناپا، تزئینات چوبی و آلومینیومی نیز برای آن استفاده کنند.

آئودی درباره زمان عرضه این محصول اینچنین گفت که مدل Q6 E-Tron قرار است در سال 2024 به طور کامل معرفی شده و سپس در اواخر همان سال به عنوان مدل 2025 وارد بازارهای جهانی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH