کمپانی BMW از کانسپت خودروی برقی خود در نمایشگاه IAA 2023 رونمایی کرد + گالری تصویر

همانطوری که می‌دانید، نمایشگاه خودروی IAA 2023 مونیخ در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان زیادی در آن حضور یافتند تا از محصولات خود رونمایی کنند.

در بین این کمپانی‌ها، برند BMW نیز حضور دارد. این شرکت کانسپت خودروی برقی جدید خود را معرفی کرد. طراحی کانسپت BMW Vision Neue Klasse مانند همان شکل اولیه i Vision Dee بوده و چراغ‌های LED به صورت زاویه‌دار قرار گرفته‌اند.

شرکت BMW گفته است که در طراحی چراغ‌ها از چاپ سه بعدی استفاده کرده است. چراغ‌های عقب کشیده، ترکیبی از جلوپنجره و چراغ‌های هستند، لوگوی مینیمالیستی جدید BMW نیز بر روی گلگیرهای جلو و عقب حضور دارد.

قرارگیری یک دیفیوزر مشکی به صورت واژگون در پایه سپر موجب شده تا زیبایی این مدل بیش از پیش به چشم آید.

ظاهر جذاب خودرو، بدنه منحصر به‌فرد، امکانات متفاوت و چراغ‌های جذاب همگی مواردی هستند که موجب می‌شوند توجه هر فردی به آن جلب شود.

چرخ‌ها اندازه 21 اینچی دارند و پره‌ها نیز در همان حالت کلاسیک خود طراحی شده‌اند. وجود فناوری eDrive نسل ششم BMW و 30 درصد شارژ سریع‌تر از جمله ویژگی‌های این خودروی برقی هستند.

بنظر می‌رسد که BMW Vision Neue Klasse می‌تواند 621 مایل (1000 کیلومتر) برد داشته باشد!

در بخش کابین، از جدیدترین رابط سرگرمی iDrive BMW استفاده شده و نمایشگر لمسی با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند دستیار شخصی هوشمند BMW و دکمه‌های فرمان چندکاره در خودرو حضور دارد.

ویژگی پانورامیک ویژن این کمپانی قرار است برای اولین بار در مدل Neue Klasse تولید شود! بنابراین، راننده و سرنشین جلو می‌توانند با استفاده از این حالت، از کنترل‌های حرکتی بهره ببرند.

صندلی‌های خودرو در رنگ زرد خردلی طراحی شده‌اند که با حاشیه زرد رنگ روی داشبورد و پانل درها مطابقت دارند. غربیلک فرمان و صفحه نمایش نیز از این فضای مینیمالی حاکم بر کابین پیروی می‌کنند.

این شرکت درباره تولید و زمان عرضه این خودرو اینچنین اظهار داشت که قرار است مدل BMW Neue Klasse در سال 2025 در کارخانه BMW در مجارستان تولید شود. انتظار داریم این خودرو تا سال 2026 وارد بازار شود؛ در همان زمان نیز قیمت آن منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH