آشنایی با ون جذاب تمام الکترونیکی فولکس‌واگن در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

نمایشگاه خودرو مونیخ با نام IAA 2023 یکی از معتبرترین رویدادهای خودرو محور در سراسر جهان است و حالا ما در سایت آی‌تی‌رسان قصد داریم با اخبار و ویدیوهای اختصاصی خبرنگارمان شما را با حال و هوای این رویداد آشنا کنیم.

همه ما شرکت فولکس واگن را می‌شناسیم و ون‌های قدیمی و نوستالژی این شرکت را از نزدیک دیده‌ایم. حالا پس از سال‌ها فولکس‌ واگن قصد دارد با همان زبان طراحی نوستالژی سری جدید ون‌های الکترونیکی خود را روانه بازار کند.

سری فولکس‌واگن آی‌دی BUZZ تقریبا بیش از 5 سال است که در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان به این مدل با طرح مفهومی آن آشنا هستند.

حال این ون تمام برقی چند وقتی است که در برخی از بازارها روانه بازار شده و قرار است در سال 2024 وارد بازار آمریکا شود، اما ما نسخه جدید آن را در نمایشگاه مونیخ ملاقات کردیم.

این ون الکترونیکی از پکیج باتری 91 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد اما از نظر قدرت در دو مدل ساخته شده است، نوع اول دارای موتور 282 اسب بخاری و دیفرانسیل چرخ‌های جلو است که سرعت این ون سنگین را به 160 کیلومتر در ساعت می‌رساند. اما مدل دوم دیفرانسل چهار چرخ دارد و موتور الکترونیکی آن بیش از 330 اسب بخار قدرت دارد.

این ون فضای بسیار زیادی برای حمل وسایل، کمپ و حتی استراحت دارد و می‌توانید برای سفرهای طولانی و کمپ‌ها از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH