نگاهی نزدیک به دستبند هوشمند Smartband Talk سونی!

Sony SmartBand preview (3)

از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها که بگذریم به گجت‌های پوشیدنی می‌رسیم که در نمایشگاه IFA امسال توجه ویژه‌ای نیز به آن‌ها شده است. سونی در مراسمی که به طور ویژه برای این نمایشگاه تدارک دیده بود، از نسل جدید SmartBnad های خود رو نمایی کرد. یکی از مشکلات نسل قبلی، عدم وجود نمایشگر بود؛ در نتیجه استفاده از دستگاه به آن راحتی همیشه نبود اما همین عدم استفاده از نمایشگر موجبات افزایش طول عمر باتری دستگاه را فراهم کرده بود. سونی در نسل جدید یک نمایشگر1.4 اینچی E-Ink برای دستبند هوشمند خود برگزیده که برخلاف همیشه رنگی نیست و همین امر موجب شده تا علاوه بر سهل نمودن استفاده از آن، در مصرف شارژ باتری نیز صرفه جویی کرده باشد.

 

Sony SmartBand preview (1)

 

از لحاظ طراحی، این گجت تازه متولد شده سونی، همچون یک دستبند شیک و ساده است و با سوراخ‌های متعدد و ریزی که بر روی خود قرار داده به راحتی توانایی تغییر سایز داشته و می‌توانید آن را به راحتی به دست‌تان ببندید. از طرفی همچون گذشته، بخش اصلی اسمارت بند سونی از بند آن جداست و به همین دلیل می‌توانید هر بار از میان طیف رنگ‌های مختلف این دستبند، یکی را برگزینید و شکل و شمایل جدیدی به دستبند خود بدهید، بدون آنکه نیاز به خریداری مدل دیگری داشته باشید.

 

Sony SmartBand preview (2)

 

این دستبند همچون دیگر محصولات سونی ضد آب است و به راحتی قادر هستید تا با آن به زیر دوش حمام بروید! علاوه بر این‌ها مهمترین قابلیت این گجت پوشیدنی و هوشمند سونی توانایی برقرای تماس با آن است. در واقع این مدل به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده و در صورتی که به اسمارت‌فون شما متصل باشد، می‌توانید به راحتی با آن مشغول صحبت با آن سوی شهر شوید! در ضمن فراموش نکنید که این مدل یک دستبند سلامتی است، می‌توانید با آن قدم‌های‌تان را بشمارید، ارتفاع خود را نسبت به سطح دریا بسنجید و یا با استفاده از آن دریابید که چه مقدار از مبدا دور شده‌اید.

 

Sony SmartBand preview (4)

 

انتظار داشتیم که همچون نسل قبلی،این دستبند هوشمند با قیمتی ارزان روبه رو شویم، اما تگ قیمتی 210 دلاری کمی ناامیدمان کرد. نظر شما در رابطه با این دستبند هوشمند سونی چیست؟ آیا مایلید یکی از آنها را داشته باشید؟

4 در مورد “نگاهی نزدیک به دستبند هوشمند Smartband Talk سونی!”

  1. به ننظر من ایده خیلی خوبی سونی داشته که اومده از نمایشگرکاغذی استفاده کرده.باتریش عالی میشه

  2. تاک بند خوبی هست اماذنه با این قیمت
    ترجیح میدم تاک بند هواوی رو داشته باشم تا این چون هم بهتره هم قیمت خیلی کمتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH