تلویزیون کریستالی ال‌جی وارد بازار ایران می‌شود!

lg_curved_oled_tv_swarovski

اگر اخبار نمایشگاه IFA را با آی‌تی‌رسان دنبال کرده باشید، یک گزارش اختصاصی از سالن ال‌جی برای شما تهیه کردیم که در آن به تلویزیون‌های منحنی OLED این کمپانی با پایه کریستالی اشاره شده بود. حال به نظر می‌رسد که این نمایشگرهای پیشرفته به زودی وارد بازار کشورمان خواهند شد.

تلویزیون‌ جدید OLED ال‌جی، مجهز به تکنولوژی Pixel Dimming، با آمیزه‌ای از کریستال‌های درخشان سواروفسکی ایده‌ای پیشتاز در ادغام طراحی و کیفیت تصویر است.

به گزارش روابط عمومی گلدیران،‌  نمایشگاه IFA برلین،‌ بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی اروپا، طی این روزها شاهد رونمایی یکی از شاهکارهای صنعت محصولات صوتی و تصویری جهان است.

تلویزیون پیشرفته منحنی OLED ال‌جی دارای پایه‌ای زیبا و مفهومی است که حس معلق بودن تلویزیون را در بیننده القاء کرده و با 460 کریستال درخشان آئورا بورئالیس (شفق قطبی) برند جهانی سواروفسکی آراسته شده است.

این تلویزیون با عرض 4.3 میلی متر و وزن 17 کیلوگرم برخوردار از تکنولوژی Pixel Dimming است که باعث می‌شود رنگ پیکسل‌ها بسیار واقعی دیده شوند؛ گویا هر پیکسل زنده شده و انسان در واقعیت مجازی غوطه‌‌ور می‌شود.

هیون هویی‌ها، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری ال‌جی، می‌گوید: ما به خاطر رونمایی از این شاهکار صنعت نمایشگرهای خانگی بسیار هیجان زده‌ایم. این تلویزیون اولین همکاری شرکت صوتی و تصویری ال‌جی با طراحان سواروفسکی است. آنگونه که همه می‌دانید، سواروفسکی مظهر لوکس بودن و نایابی است و این مفاهیم به خوبی امتیازات تلویزیون جدید منحنی OLED ال‌جی را به نمایش می‌گذارند. کریستال‌های سواروفسکی زیبایی همراه با سادگی چشمگیر را می‌آفرینند و فناوری‌ جدید OLED ال‌جی تصویری آنچنان واقعی را جلوه‌گر می‌سازد که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

4 در مورد “تلویزیون کریستالی ال‌جی وارد بازار ایران می‌شود!”

  1. خیلی عقب مونده هستین،این تلویزیون رو من چند جا تو بازار دیدم،بعد تازه میگید قراره بیاد بازار ایران؟؟؟

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز و جلو مانده (!)، اگر کمی به متن توجه می‌کردید، منظور ما این تلویزیون با پایه کریستالی و طراحی سواروفسکی است (مدل‌های پایه شیشه‌ای و ساده آن مدت‌هاست که در بازار موجوده)

  2. با سلام
    واقعا از این خبراتون لذت میبرم دستتون درد نکنه بنده العان چند ماهه که روزی 1..2 بار به سایت شما سر میزنم و از این اطلاعات مفیدتون لذت میبرم من قبلا میرفتم سایت http://www.dgabzar.com و از اونجا یه سری اطلاعات میگرفتم ولی العان چند ماهه که شدم مشتری دائم سایت شما.
    ازتون متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH