گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ از چه موادی ساخته شده‌اند؟ + ویدیو

شرکت سامسونگ در اواخر دی ماه امسال از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. برند کره‌ای همواره تلاش کرده تا خود را به‌عنوان یک کمپانی دوستدار محیط زیست معرفی نماید. در همین راستا امروزه برای تولید بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ از مواد اولیه زیست تخریب‌پذیر یا بازیافتی استفاده می‌شود.

غول کره‌ای اخیرا با حضور در کنگره جهانی موبایل 2024 به نکات جالبی در خصوص اجزای مورد استفاده برای تولید سری گلکسی S24 اشاره نموده است. تیم آی‌تی‌رسان با حضور در غرفه اختصاصی سامسونگ، این موضوع را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.

به گفته سامسونگ، تورهای پلاستیکی بازیافت شده در ماژول اسپیکر و کاور داخلی قلم S Pen مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلاستیک بازیافت شده از بطری‌های آب در بخش اسپیکر، کلید جانبی، دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا و سینی مخصوص سیم‌کارت به‌کار گرفته شده‌اند.

پلاستیک بازیافتی که در صنعت کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ برای ساخت کلیدهای جانبی و تنظیم میزان بلندی صدا به‌کارگیری شده است.

در قسمت‌های جلویی و پشتی گوشی از شیشه بازیافتی استفاده شده و برای ساخت دکمه جانبی، کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا، درگاه سیم‌کارت، بستر سیستم دوربین چهارگانه و کیس جلویی گوشی از آلومینیوم بازیافتی بهره‌برداری شده است.

استیل بازیافتی از جمله مواد مورد استفاده برای تولید ماژول اسپیکر به‌شمار می‌رود. برای تولید باتری گوشی‌های سری گلکسی S24 از کبالت بازیافتی استفاده شده است. همچنین برای ساخت ماژول اسپیکر از برخی مواد بازیافتی کمیاب بهره‌برداری می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH