صدای پای اچ‌تی‌سی وان (M8)‌ مکس به گوشی ‌می‌رسد!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

بر اساس خبری که روز گذشته از چین رسیده است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی خود را برای معرفی فبلت بعدی‌اش یعنی HTC One (M8) Max آماده می‌کند و تقریبا مراحل نهایی تولید آن نیز به پایان رسیده است. این فبلت 5.5 اینچی رزولوشنی برابر با 1440×2560 دارد که چگالی پیکسلی بسیار بالای 538ppi را ایجاد می‌کند. همچنین چیپ پردازشی چهارهسته‌ای مدل Snapdragon 805 با قدرت 2.7Ghz در کنار رم 3 گیگابایتی وظیفه پردازشی این تلفن را بر عهده دارند. اگر همین‌ها به اندازه کافی شما را به هیجان نیاورده، باید بگوییم که یک دوربین 18 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار داده شده است. شاید باتری 3000mAh به کار رفته در چنین فبلتی کم به نظر برسد اما زمانی که به باتری 2600mAh One M8 نگاه می‌کنیم و عمر باتری بالای آن را می‌بینیم کمی از نگرانی‌هایمان کاسته می‌شود. انتظار داریم که این فبلت حداقل زمانی به اندازه یک روز را به راحتی دوام بیاورد، البته در طی یک استفاده معمولی از آن.

مشخصات ذکر شده خبر از یک فبلت فوق‌العاده را می‌دهند. همچنین شایعات، جنس بدنه آن را از آلیاژی متشکل از آلومینیوم و سیلیکون کاربید گزارش می‌کنند که می‌تواند استحکام مناسبی را در کنار وزن کم ایجاد کند. نسخه اندروید به کار رفته در One M8 Max اندروید L خواهد بود که با بروزترین نسخه رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی یعنی Sense 6.5 همراه است. همچنین به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشتی را که در One Max دیده بودیم در این فبلت جدید نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

HTC One M8 max مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را برای رقابت با سایر فبلت‌های رده بالای بازار همچون آیفون 6 پلاس، ال‌جی جی 3 و گلکسی نوت 4 به خوبی آماده می‌کند. ناگفته نماند که طراحی زیبای One M8 max می‌تواند برگ برنده آن در میان رقبا باشد.

3 در مورد “صدای پای اچ‌تی‌سی وان (M8)‌ مکس به گوشی ‌می‌رسد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH