با Chargerito شارژری که به اندازه ریموت ماشین شماست، بیشتر آشنا شوید!

باید قبول کنیم که علارغم رشد روز افزون اسمارت فون‌ها، باتری‌ها هیچ رشدی نداشته‌اند و اغلب کمپانی‌ها تنها برای افزایش دو سه ساعتی طول عمر باتری با یک دیگر رقابت می‌کنند و چنین امری باعث می‌شود تا کاربران دل خوشی از باتری گجت خود نداشته باشند و حداقل روزی یک بار اسمارت فون خود را به شارژر متصل کنند. این در حالی است که اندازه شارژر‌ها بزرگ هستند و نمی‌توان آن‌ها را در جیب جای داد.

chargerito-1

Chargerito شارژری است بسیار کوچک به اندازه ریموت یک ماشین، که قادر است باتری اسمارت فون و تبلت‌ها را شارژ کند. از مزایای این شارژر این است که به راحتی در جیب جای می‌شود و برای دستگاه‌های اندرویدی از میکرو usb بهره می‌برد.

chargerito-4

این شارژر اگرچه برای تمام گجت‌ها با شیار میکرو usb مناسب است اما به‌دلیل این که گجت باید روی شارژر قرار بگیرد چندان برای تبلت‌ها و اسمارت فون‌های بزرگ مناسب نیست، اما می‌توان در این گونه وسایل نیز استفاده کرد. گجت هنگام شارژر شدن می‌بایست بر روی این شارژر قرار بگیرد و یا به دیوار تکیه دهد که چندان مشکل بزرگی هم نیست.

chargerito-2


chargerito-5


 

chargerito-3

شایان ذکر است که یک نسخه از این شارژر نیز برای محصولات اپل طراحی شده است زیرا که آن‌ها شیاری متفاوت برای شارژر کردن دارد.

chargerito-6

آیا شما از این نوع محصولات استقبال می‌کنید؟


منبع: slashgear

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH