جدیدترین عکس از نکسوس 6؛ فبلتی بزرگ

نکسوس 6 چه سایزی دارد؟ آخرین شایعات به ما می‌گوید که آخرین نکسوس گوگل با صفحه نمایشی 6 اینچی وارد بازار خواهد شد. فیلم ها و عکس‌های جدید منتشر شده، نکسوس 6 را در کنار هم‌رده‌های خود نشان داده و به ما کمک می‌کند تا ظاهر پرچم‌دار اندرویدی جدید گوگل را بشناسیم.

اما قبل از شروع، باید بگوییم چند وقت پیش، عکس‌های جدیدی در قالب یک ماکت در اینترنت منتشر شد که نشان می‌دهد تاکنون همه چیز در قالب حدس و گمان است و هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی در این خصوص وجود ندارد.

maket

ماکت منتشر شده، نکسوس جدید گوگل را در کنار سایر محصولات و پرچم‌داران به ما نشان می‌دهد؛ در عکس زیر می‌توانید این نکسوس را در کنار سایر محصولات و پرچم‌داران اندرویدی این روزهای بازار ببینید.

IVVvpCy-600x192

با توجه به عکس‌های منتشر شده، نکسوس 6 کمی بزرگ به نظر می‌رسد. با این شرایط آخرین نکسوس گوگل از یک گجت جمع و جور و جیبی به یک فبلت تبدیل شده و کمی حمل و نقل آن سخت خواهد بود. طبیعی است که یک گجت 6 اینچی، برای تمامی افراد مناسب نبوده و همه نمی‌توانند به‌راحتی با آن کنار بیایند! همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، نکسوس 6 یکی از بزرگ‌ترین محصولات تولید شده در حوزه اسمارت فون های اندرویدی بوده و از لحاظ سایز در کنار گلکسی نوت 3 قرار می‌گیرد. طبیعی است که اگر گوگل قصد داشته باشد آخرین نکسوس خود را با این سایز عرضه کند، باید محدودیت‌ها را شکسته و به جنگ بازار رود.

moghayese-maket

به نظر شما آیا این تغییر برای نکسوس مفید خواهد بود؟ آیا به این محصول می‌توان نام فبلت را اعطا کرد؟

2 در مورد “جدیدترین عکس از نکسوس 6؛ فبلتی بزرگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH