پشتیبانی گوشی‌های هوشمند سونی سری Z3 از فناوری Mirror link

 

Xperia-Z3-Compact-Review-231

بنا بر اعلام کنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیل  (Car Connectivity Consortium )، تلفن‌های هوشمند سونی Xperia Z3  و Xperia Z3 compact  به فهرست گوشی‌های همخوان با تکنولوژی Mirror Link اضافه شدند. با استفاده از این تکنولوژی، تلفن هوشمند سونی به سادگی به خودروی کاربر متصل شده و امکان استفاده آسان از امکانات مختلفی همچون موزیک، نقشه، تماس تلفنی و … را فراهم می کند.

اطلاعیه سونی موبایل:

تلفن‌های هوشمند همخوان با Mirror link و پیشرفت تکنولوژی خودروها، چشم انداز بزرگی برای اکو سیستم خودروهای هوشمند را ترسیم می‌کنند.

کنسرسیوم ارتباطات مخابراتی اتومبیل (CCC ) امروز اعلام کرد: تلفن‌های هوشمند سونی Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact، از تکنولوژی Mirror link پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی سونی از این تکنولوژی نشان دهنده اقبال شرکت‌های بزرگ به Mirror link است و انتظار می‌رود که این تکنولوژی به زودی به استاندارد ارتباطات خودرو تبدیل شود.

در حاشیه این خبر، آقای Alan Ewing  مدیر عامل CCC گفت که قدرت و کارآیی تلفن‌های جدید سونی، این فرصت را به وجود می‌آورد که رانندگان بتوانند از امکانات عصر تکنولوژی به شیوه‌ای هوشمندانه  و امن استفاده کنند.

تکنولوژی Mirror link یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای ارتباط گوشی هوشمند و خودرو است و به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند تعداد زیادی از گوشی‌ها را بدون توجه به برند و مدل پشتیبانی کند. Mirror link سریع‌ترین راه حل برای رسیدن به تجربه رانندگی هوشمند و امن را در اختیار می‌گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH