با استفاده از ویژگی جدید فیس‌بوک از دوستان خود تشکر کنید!

تشکر و اعلام دوست داشتن فردی می‌تواند روابط بین افراد را بسیار نزدیک کند و یا درصورت داشتن روابط نامناسب، آن‌ را بهبود بخشد. حال که اغلب کارهایمان مجازی شده است، فیس‌بوک نیز شیوه‌ای جدید و جالب را برای تشکر کردن از دوستان و آشنایان خود طراحی کرده است.

facebook-thanks-4

شبکه اجتماعی فیس‌بوک اخیرا یک ویژگی برای کاربران خود قرار داده است تا با کمک آن بتوانند به یکدیگر تبریک و تشکر بفرستند. این تشکر‌ها در قالب یک ویدیو طراحی می‌شود که کاربر نیز می‌تواند در ویرایش و یا افزودن اطلاعات آن نقش داشته باشد.

facebook-thanks-1

اگر شما نیز دوست دارید تا در قالب یک ویدیو از دوستان خود تشکر کنید، ابتدا باید وارد لینک مقابل (facebook.com/thanks) شوید و سپس دوست مورد نظر خود را انتخاب نمایید (البته توجه کنید که هر ویدیو تنها برای یک نفر ساخته می‌شود و اگر تصمیم دارید تا از چندین دوست خود تشکر کنید، می‌بایست به صورت مجزا عمل نمایید). سپس می‌توانید تصاویری را که با یک دیگر داشته و یا تصاویر پروفایل وی را وارد سایت کنید تا در نهایت با ویدیویی بسیار زیبا در کنار موسیقی خوش‌آیند مواجه شوید. البته این ویدیو تنها بین شما و دوست‌تان نمی‌ماند و می‌توانید آن‌را با سایر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید و همانند سایر پست‌ها از لایک‌ها و دیدگاه‌های آن لذت ببرید.

facebook-thanks-5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH