سامسونگ نشانگر‌های جذابی را برای گلکسی نوت 4 و نوت اج منتشر می‌کند!

اگر با قلم هوشمند (S Pen) سری نوت سامسونگ کار کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که در هنگام نزدیک کردن آن به صفحه نمایش یک نشانگر کوچک در صفحه ایجاد می‌شود که محل قرارگیری قلم را نشان می‌دهد. این نشانگر ظاهری یکسان دارد و اغلب از اشکال ساده استفاده می‌کند. نظر شما در خصوص شخصیت‌ فیلم‌ها به جای نشانگر چیست؟

Penvatars-on-a-Samsung-Galaxy-Note-4-2

سامسونگ اخیرا اقدام به همکاری با شرکت Marvel کرده است تا این نشانگر‌های خود را که Penvatars (پن‌واتارز) نامیده می‌شود به‌روزرسانی کند. شرکت Marvel قرار است پن‌واتارز‌های جدیدی را برای سامسونگ بسازد که شامل شخصیت‌های داستانی و فیلم‌های سینمایی می‌شوند.

Penvatars-on-a-Samsung-Galaxy-Note-4-1

به این صورت که با نزدیک کردن قلم به صفحه نمایش تصویری از یک شخصیت فیلم سینمایی به جای نشانگر ظاهر شود که آن نیز کار نشانگر را انجام می‌دهد. فعلا زمان انتشار این به‌روزرسانی مشخص نشده است اما در صورت انتشار، فقط کاربران گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج قادر به استفاده و دریافت آن خواهند بود. به احتمال زیاد برای دریافت این آپدیت باید به Galaxy Apps store دسترسی داشته باشید. این درصورتی است که سایر محصولات سری نوت نیز همانند گلکسی نوت 3 و تبلت‌های گلکسی نوت قادر به استفاده از این ویژگی هستند اما گویا سامسونگ برنامه‌ای برای انتشار پن‌تاوارز‌های جدید برای این محصولات ندارد.

11 در مورد “سامسونگ نشانگر‌های جذابی را برای گلکسی نوت 4 و نوت اج منتشر می‌کند!”

  1. شرکت سامسونگ توجه داشته باشه که شخصیت های ما مثل دارا و سارا میتونند رو نشانک صفحه شون بیشتر اثر گذار باشندا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH