یک اختراع ایرانی در سایت مشهور کیک استارتر ثبت شد!

حتما با وب‌سایت کیک استارتر آشنا هستید؟ وب‌سایتی که ایده‌های خلاقانه سرتاسر جهان را جمع آوری کرده، آن‌ها را در سایت معرفی نموده و برای پیشرفتشان از کاربران کمک می‌گیرد!

امروز هنگامی که مطالب سایت را مرور می‌کردم، به تیتر جالبی برخوردم، «فناوری در ایران»

آقای مهدی تقی زاده، از شهر شیراز، دستگاهی را اختراع کرده است که در نوع خود جالب و کاربردی به نظر می‌رسد! نام این پروژه Hot Food است! البته این وب‌سایت، با آپلود فیلمی که توسط خود این مخترع جوان به دست آن‌ها رسیده است، خیال خود را راحت کرده و از هرگونه توضیحی در مورد این دستگاه خودداری نموده است؛ اما این دستگاه چیست؟

Untitled-1

این دستگاه کوچک، یک وسیله برای پخت و پز یا گرم کردن غذاست که کارکردی بسیار ساده داشته و البته به راحتی قابل حمل است. این وسیله به راحتی و تنها با یک آداپتور شارژ شده و در کمتر از 15 دقیقه آماده به کار می‌شود. گرمای این دستگاه نزدیک به 80 درجه خواهد بود. جالب اینجاست که در حین کار با این دستگاه، بدنه آن به هیچ وجه گرم نشده و به راحتی می‌توان هنگام کار نیز آن را حمل کرده و جابه‌جا نمود.

نکته جالبی که سایت کیک استارتر به آن اشاره کرده، این است که هیچ شخص، شرکت یا اسپانسر خاصی در تولید، طراحی و یا تکمیل این پروژه ایشان را همراهی نکرده و این محصول کاملا به طور شخصی طراحی و تهیه شده است. این سایت اضافه می‌کند که ما از شما دعوت می‌کنیم که با حمایت مادی و معنوی از مخترعین جوان، به خلق محصولات جدید برای زندگی بهتر کمک کنید!

برای دیدن فیلم معرفی این محصول جالب از لینک زیر استفاده نمایید.

 مشاهده فیلم معرفی محصول

6 در مورد “یک اختراع ایرانی در سایت مشهور کیک استارتر ثبت شد!”

  1. اگر پروژه ای برای کیک استارتر دارید و میخواهید توی سایت قرار بدید من در خدمتم
    ************** تلگرام

  2. دوستانی که دسترسی به پی پال برای ثبت ایده در کیک استارتر ندارند می توانند از سایت Aliencamp.com با پیمنت بیت کوین ایده خود را ثبت کنند.

  3. رضا جانقربان

    سلام.من میخواستم با اقای تقی زاده. مخترع هات فود به صورت مستقیم صحبت کنم.ایا کسی شماره یا ایمیلی از ایشون داره اگه هست لطفا واسم روی همین ایمیل بفرستید

    1. سلام من
      ایشون رو میشناسم
      لطف کنید با این ایمیل با من درتماس باشید تا شماره تلفن ایشون رو بفرستم
      ********

  4. آقای بهمنی سلام
    ببخشید من بین جی 2 و جی 3 نسخه 32 گیر کردم بنظرتون کدوم بهتره و اینکه تو رنج یک تومن پیشنهادی دارید ؟! ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH