خروس‌تان را تربیت کنید و به جنگ با رقیبان بروید!

khoroos-jangi-5در دهه‌های گذشته، بسیاری از افراد اقدام به برگزاری جنگ واقعی بین خروس‌ها می‌کردند و حتی بعضی با شرط بندی‌ها بر سر این جنگ‌ها پول به جیب می‌زدند! اما حالا که همه چیز هوشمند شده، چرا جنگ خروس‌ها این‌گونه نباشد؟

در ایران و در سالیان اخیر، خوشبختانه توسعه دهندگان هم میهن‌مان به طور جدی وارد حوزه بازی‌سازی شده‌اند. این بخش در بازی‌های موبایلی با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شده است. خروس جنگی نام یک بازی ایرانی بسیار خوش ساخت و با کیفیت است که جنگ خروس‌ها را به گوشی و تبلت هوشمند‌تان می‌آورد.

محیط بازی

برای اولین بار وقتی بازی را اجرا کنید، محیط بازی و کیفیت بالایش ناخودآگاه شما را یاد بازی‌های خارجی پر طرفدار آنلاین میندازد. راستش را بخواهید زمانی که این بازی تازه منتشر شده بود و آن را دیدیم، متعجب شدیم که ساخت یک تیم ایرانی است. البته این گفته بدان معنا نیست که هموطنان عزیز دانش کافی در این زمینه را ندارند، اما این نوع موارد را کمتر دیده بودیم. از کیفیت ساخت و گیم پلی روان و عالی بازی که بگذریم، داستان بازی هم در نوع خود جالب و جذاب است. همانطور که گفتیم این بازی آنلاین است و برای اجرایش باید حتما به اینترنت متصل باشید.

khoroos-jangi-4

داستان بازی

در ابتدا یک خروس به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید نژاد آن را تعیین کنید. سپس باید با انجام مبارزات آنلاین و بدست آوردن آیتم‌های موجود در فروشگاه، خروس خود را قدرتمندتر کنید. هر چند که مانند تمام بازی‌های این سبکی، مقداری منابع مانند سکه و الماس به شما تعلق می‌گیرد، اما برای ادامه کار باید حتما فعال باشید تا بتوانید به میزان کافی از این نوع منابع کسب کنید. به تدریج که در بازی پیش بروید، آیتم‌های بهتر و قوی‌تری برای شما آزاد خواهند شد و سطح شما نیز بالاتر خواهد رفت. البته امکان خرید ریالی منابع نیز در این بازی وجود دارد که اگر نمی‌توانید برای کسب منابع صبر پیشه کنید، گزینه خوبیست تا منابع دلخواه را به سرعت کسب نمایید. شما می‌توانید همچنین به قبلیه‌های مختلف ملحق شوید و در جنگ‌های بین قبایل مختلف خروس‌ها شرکت کنید.

khoroos-jangi-1

اما این تمام ماجرا نیست! یک حالت داستانی هم در خروس جنگی وجود دارد که در آن باید مراحل آماده را یکی پس از دیگری انجام دهید و در سرزمین خروس‌ها آنقدر به پیش بروید تا به مراحل نهایی برسید و در عین حال اقدام به تقویت بیشتر خروس خود کنید. همانطور که اشاره شد، کیفیت ساخت بازی بالاست و نیز سرعت سرورهای آن مناسب است و ما حین انجام بازی به ندرت با قطعی مواجه شدیم.

بخش آنلاین بازی

یکی از بهترین بخش‌ها در هر بازی آنلاینی، جدول امتیازات است. شما می‌توانید هر لحظه که دوست داشتید، با مراجعه به جدول امتیازات، نفرات برتر را ببینید و نیز رتبه حال حاضر خود را در بین سایر بازیکنان مشاهده کنید. اگر به بازی‌های آنلاین مانند کلش آف کلنز علاقمند هستید، بی شک خروس جنگی نیز با سبک خاص خود می‌تواند شما را مجذوب سازد.

khoroos-jangi-2

کیفیت مبارزات

شما چه بازی را به صورت آنلاین دنبال کنید و چه حالت داستانی آن را ادامه دهید، همیشه در مبارزاتی دو نفره قرار خواهید گرفت که پیش از شروع این نبرد خونین، کیفیت کلی رقیب‌تان به نمایش در می‌آید و تا حدی می‌توانید از این موضوع باخبر شوید که چقدر شانس برای پیروزی دارید. به طور حتم در ابتدای کار، شانس شما کم‌تر بوده و هرچه لول خروس‌تان بیشتر شده و تجهیزات آن هم گسترده‌تر شود، شانس پیروزی شما نیز بالاتر خواهد رفت. البته گیم پلی بازی پس از مدتی، تا حدی شکل تکراری به خود می‌گیرد و شاید رقابت در بخش آنلاین و سایر بازیکنان است که همچنان حس مبارزه‌جویی را در شما زنده نگاه می‌دارد؛ وگرنه چند وقت پس از بازی، آن شور و هیجان گذشته بخصوص در بازی را نخواهید داشت. ضمن اینکه در برخی موارد، آهنگ و صدای بازی هیچ هیجانی را به شما منتقل نکرده و سکوت مبارزات، شما را به شک می‌اندازد که آیا صدای گوشی‌تان وصل است؟!

khoroos-jangi-3

سخن پایانی

در کل بایستی خروس جنگی را یک عنوان موفق در بین بازی‌های ایرانی داست که تلاش شده با تلفیقی از بازی‌های RPG‌ و استراتژیک، یک تجربه تازه را برای کاربرش رقم بزند. بخصوص اینکه محیط بازی فارسی بوده و سازنده سعی کرده با متن‌هایی که حتی مقداری طنز نیز در آن‌ها وجود دارد، شما را به انجام و ادامه بازی ترغیب کند. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا خروس خود را تا دندان مسلح کرده و به جنگ رقیبان بروید!

bazar-logo

6 در مورد “خروس‌تان را تربیت کنید و به جنگ با رقیبان بروید!”

  1. سلام. بازی خوبیه ولی خیلی تکراری شده. الان چند ماهه که آپدیت نداده و چیز جدیدی تو بازی نیست. همچنین نوع مبارزات تکراری شده و زیاد هیجانی نیست. موضوع دیگه اینکه برای افزایش سطح خروس باید فقط مبارزه کنیم و توی لول بالای خروس باید خیلی مبارزه کنیم؛ مبارزه‌های تکراری. چت کردن هم سخت و ریزه. باگ‌های بازی هم خیلی زیاده. چیز جدیدی هم به بازی نمیدن؛ الان شما بازی کلش رو نگاه کنید که سالی چندتا آپدیت میده و تو هر آپدیت، امکانات جذابی به بازی اضافه میشه اما خروس جنگی، هر دوسال یه بار آپدیت میده و چیز جدیدی به بازی اضافه نمیشه. مثلا اگه علاوه بر این نوع مبارزه سنتی، نوع جدیدی از مبارزه هم به بازی اضافه شه بر جذابیت بازی افزوده میشه. من این بازیو دوس دارم اما سازنده‌هاش اصلا به بازی اهمیت نمیدن

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH