اطلاعاتی تازه در رابطه با شیائومی Mi4C

Xiaomi-logo-tablet

حدودا یکسالی از عرضه شیائومی Mi4 به‌عنوان پرچمدار شیائومی می‌گذرد و حال زمان آن رسیده است تا  شیائومی Mi5 معرفی شود. برخی معتقدند که شیائونی معرفی پرچمدارش را تا زمان عرضه اسنپدراگون ۸۲۰ به تعویق انداخته است، اما به‌نظر می‌رسد صبر شیائومی لبریز شده و این کمپانی تصمیم به استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ در محصول آینده خود گرفته‌ است.

جدای از پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی Mi5، به‌تازگی تیزری منتشر شده‌ است که نشان از وجود تلفن‌همراهی به‌نام شیائومی Mi4C دارد. وجود این‌ گوشی قبلا توسط TENNA تایید شده بود، حالا نیز خرده‌فروشی Oppomart که متعلق به اوپو است، آنرا به لیست فروش خود اضافه کرده.

4c

 

این‌ گوشی مجهز به پردزانده اسنپدراگون 808 است که شش هسته با فرکانس ۱.۸گیگاهرتزی دارد، به‌علاوه Adreno 418 به‌عنوان پردازشگر گرافیکی این گوشی انتخاب شده‌است.

Xiaomi Mi 4c دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن ۱۹۲ در ۱۰۸۰ است که تراکمی معادل ۴۳۸پیکسل‌ بر اینچ دارد. این گوشی دو گیگابایت رم دارد و حافظه‌داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. دوربین اصلی Mi4c سیزده مگاپیکسلی است و یک نمونه ۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی انتخاب شده‌است. باتری این تلفن‌همراه ۳۰۰۰mAh ظرفیت دارد.

این گوشی با اندروید ۵.۱ که با رابط‌کاربری MIUI 7 بهینه شده‌است، عرضه خواهد شد.

Xiaomi Mi 4c با ضخامت ۷.۸ میلی‌متری خود وزنی معادل ۱۲۶ گرم دارد، این گوشی که از 4G LTE پشتیبانی می‌کند قیمتی معادل ۲۹۹ دارد، این اسمارت‌فون در فروشگاه اینترنتی Oppomart به‌فروش می‌رسد در صورتی که هنوز توسط شیائومی رونمایی نشده است!

به‌احتمال زیاد Xiaomi Mi 4c در روز ۲۴ سپتامبر رونمایی و در روز سوم اکتبر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH