دستگاه بدن‌سازی بند انگشتی!

هرچند در این روزها با افزایش قیمت دلار تهیه گجت‌ها برای ما و شما عزیزان مشکل شده اما دوست داشتیم یک وسیله زیبا و به نظر کارامد را برای کسانی که به تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند معرفی‌کنیم. البته این دستگاه به عنوان یک محصول در مرحله تولید قرار نگرفته و شرکت سازنده آن فعلا قصد تامین بودجه آن را را دارد (از طریق پیش فروش محصولش).

اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده فعالیت‌های ورزشی داشته‌ باشید یا قصد دارید وزن خود را کاهش دهید، ممکن است یک تکنولنوژی را انتخاب کنید تا به هدف خود برسید. شرکت Indiegogo گجتی با نام Misfit Shine برای این منظور تولید کرده این قدم (step) شمار با تکنولوژی بالا می‌تواند محاسبه کند که شما چه میزان راه رفته‌اید، شنا کردیده‌اید و یا به دوچرخه سواری پرداخته‌اید. بدنه Misfit Shine تماما از فلزاست و گفته شده که از بلوک‌های جامد مانند آلومینیوم هواپیما تراشیده شده که بنا به اعلام سازنده‌اش بسیار محکم و ضد آب است. اندازه دستگاه در قطر 27.5 میلی‌متر و در لبه‌ها 3.3 میلی‌متر است و بنا بر گفته سازنده‌اش از باریک‌ترین ابزاهای بی‌سیم تولید شده است. وزن دستگاه کم‌تر از 10 گرم است و هیچ دکمه‌ای در آن به کار نرفته و محلی هم برای اتصال سیم در آن وجود ندارد.

نکته دیگر برقراری ارتباط با گوشی‌های هوشمند است، البته این دستگاه با سیستم عامل‌های اندروید 4.0 و IOS 5.0 به بالا سازگار است. برای جفت شدن (در حالت هواپیما نیز میسر است) با گوشی‌های هوشمند کافی است آن‌را بر روی صفحه نمایش گوشی‌تان قرار دهید و دیگر نیازی نیست خودتان را با بلوتوث و Wi-Fi به زحمت بیاندازید.
آیا می‌خواهید بدانید این دستگاه چگونه با شما حرف می‌زند؟! در لبه‌های دستگاه LEDهایی کار گذاشته شده و هنگامی‌که شما دستگاه را لمس کنید، به تب و تاب می‌افتد تا نشان دهد که چقدر به اهداف روزانه‌تان نزدیک شده‌اید و آن‌ها را به درستی پیگری کنید.

لوازم جانبی: همراه با Misfit Shine دو نوع دست‌بند عرضه می‌شود (اسپرت و چرم که سفارش دست‌بند چرم 20 دلار هزینه بیشتری را دربر خواهد داشت) به این‌ها یک گیره لباس همراه یک باتری سکه‌ای که تا شش ماه قابل استفاده است را نیز اضافه کنید.
بنابراین می‌توان آن‌را هر جا پوشید. شلوار، پیراهن و حتی کفش یا اگر تمایل داشته باشید می‌توانید بر روی مچتان ببندید.

هدف گذاری: شما می‌توانید اهدافتان را مشخص کنید و آنگاه دستگاه ایده مناسبی را برای رسیدن به هدفتان به شما ارایه می‌دهد.
البته به نظر این اولین محصول شرکت است و کمپانی قصد دارد تا به سوی تولید لباس‌های هوشمند گام بردارد.

قیمت: قیمت دستگاه‌های پیش فروش شده 79 دلار است (Misfit Shine همرا ه با دستبند اسپرت) و زمان تحویل آن‌ها مارس 2013 خواهد بود.
به نظر شما Indiegogo می‌تواند خط تولید انبوه این دستگاه را عملی سازد؟

[divide style=”2″]

با شرکت در مسابقه بزرگ آی‌تی رسان، شانس خود را برای بردن دو گوشی هوشمند امتحان کنید: شرکت در مسابقه

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

[download id=”15″]

2 در مورد “دستگاه بدن‌سازی بند انگشتی!”

  1. ممنون از مطلب جذابی که تهیه نموده اید، فقط اینکه فکر می کنید الان امکان خریدش در ایران هم هست.
    من واقعا شیفته اش شدم، دوست دارم که ئاشته باشمش جاگزین خوبی برای موبایل هنگام دو هست برای من.

  2. مشعوف گشتیم ، به به !

    حیف که زندگی نمیگذارد به روزگارمان برسیم و سلامتی در ته اولویت ها دارد له میشود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH