فروش 13 میلیون نسخه از پرچمداران اپل تنها در 3 روز!

بعد از این‌که اپل از پرچم‌دارهای جدیدش، آی‌فون 6s و 6s پلاس رونمایی کرد، هفته‌ گذشته در برخی از کشورها عرضه‌ آن‌ها را نیز آغاز کرد و در مدتی اندک، شاهد فروش فوق‌العاده هر دو دستگاه بودیم. طبق اعلام تیم کوک، بیش از 13 میلیون از آی‌فون‌های جدید در چند روز اول معرفی به فروش رسیده‌اند که این خود یک رکورد جدید در زمینه فروش به شمار می‌رود. Apple-iPhone-6s-all-the-official-images1-521x400

علت این استقبال، امکاناتی چون 3D Touch و Live Photos تعبیر شده است. بخش مهمی از فروش این محصولات نیز به تبلیغات و بازاریابی بسیار خوب اپل مربوط می‌شود؛ به‌ طوریکه در کشورهایی نظیر چین، استرالیا، کانادا، انگلستان و ایالات متحده آمریکا شاهد بخش عمده‌ای از این فروش بی‌سابقه بود‌ه‌ایم.

این آمار زمانی با ارزش‌تر می‌شود که بفهمیم در مقایسه با آی‌فون 6، شاهد افزایش فروش 3 میلیونی و در مقایسه با آی‌فون 5s و 5c شاهد افزایش 4 میلیونی هستیم. این نشان می‌دهد که هر ساله، اپل بر موفقیتش می‌افزاید و بخش عمده‌ای از این موضوع را مدیون سیاست متفاوت و تبلیغات گسترده‌اش است.

به‌زودی باید شاهد افزایش بسیار زیاد آمار فروش این دو پرچم‌دار باشیم؛ چرا که در 9 اکتبر در بیش از 40 کشور دیگر از جمله اتریش، کرواسی، دانمارک، ایتالیا، مکزیک، روسیه، اسپانیا و تایوان نیز عرضه‌ این دو محصول آغاز می‌شود. در 10 اکتبر نیز اپل عرضه‌ این محصولات را در کشورهای عربی (بخوانید ایران) آغاز خواهد کرد.

4 در مورد “فروش 13 میلیون نسخه از پرچمداران اپل تنها در 3 روز!”

  1. تبلیغ!!!من هر شبکه خارجى میزنم داره note5وs6را تبلیغ میکنه بعد میگین به خاطر تبلیغه.فقط به خاطر فوق العاده بودن گوشى هاشه.

    1. برادر من هر تبلیغی که به اون روشی که شما گفتی نیست که 😐
      ایفون اسم در کرده که خودش خیلی موثره
      به علاوه
      آیفون نه تنها به دلیل برند پزی خودش در ایران طرفدار زیادی داره بلکه اپراتور هایی در خارج با پرداخت نقدار کمی پول در ماه (در صورتی که ایفون قدیمی داشته باشید و تحویل بدید) عوض میکنه و فروشش بالا میره همین!!!
      آیفون هیچ چیزی نیست کاملا ضعیف و بی دفاعه اگه برندش نبود که الان ادم نبود
      میشد عین اچ تی سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH