اطلاعاتی از فبلت 5.5 اینچی سامسونگ منتشر شده است!

کمپانی سامسونگ تا کنون اسمارت فون‌های زیادی را در سایز و اندازه‌های مختلف معرفی کرده است. بعد از معرفی شدن آی‌فون 6 پلاس که صفحه نمایش 5.5 اینچی داشت احتمالا سامسونگ هم به این فکر افتاده است که چرا ما فبلتی با چنین اندازه‌ای نسازیم و اکنون شایعات و اطلاعاتی در خصوص این اسمارت فون منتشر شده است.

Samsung-Logos-AH-2

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی با مدل SM-G430 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل خواهد بود که فول اچ‌دی محسوب می‌شود. پس با وجود این مشخصات شاهد یک فبلت میان رده اما توانمند خواهیم بود زیرا اکنون اغلب اسمارت فون‌های پرچم‌دار با صفحه نمایش QHD تولید می‌شوند.

یک پردازنده اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5GHz نیز وظیفه پردازش‌های این گوشی را برعهده دارد. اندروید نیز سیستم عامل این گوشی خواهد بود که به احتمال زیاد نسخه 4.4 یا کیت‌کت است.

حال با وجود این مشخصات منتظر هستیم که سامسونگ یک فبلت 5.5 اینچی را در محدوده میان رده‌ها معرفی کند. این اطلاعات توسط یک منبع هندی منتشر شده‌اند و تاکنون کمپانی و یا فردی آن‌‌ها را تایید یا رد نکرده است. اما از آن جایی که سامسونگ در هر سایز و اندازه‌ای تاکنون اسمارت فون ساخته است، بعید نیست که شاهد یک فبلت 5.5 اینچی نیز از سوی این کمپانی باشیم.

27 در مورد “اطلاعاتی از فبلت 5.5 اینچی سامسونگ منتشر شده است!”

    1. اگه میخوای گوشی رو بفروشی میتونی تو سایت alldigitall.ir گوشی رو آگهی کنی و اگه قیمت خوب بدی کاربرا میخرن ولی اگه میخوای گوشی چینی درجه 1بخری میتونی از سایت bestchina.ir بخری.(من قصد راهنمایی دوستمون رو دارم و هیچ یک از این سایت ها واسه بابام نیست.)

  1. هرچقدر ما بیکاریم کارگرای سامسونگ ۲۴ ساعته مشغولن ، دمشون گرم خدایی، هرکی جای اونا بود تجزیه میشد

  2. فکر کنم نوت 4 نئو باشه…چون پارسال نوت 3 فول اچ دی بود و نوت 3 نئو اچ دی..الانم نوت 4 QHD نوت4 نئو هم باید فول اچ دی باشه…

  3. به نظر که دستگاه بسیار جالبی خواهد شد
    قیمتشم اگر نزدیکای 1400 تومن باشه عالیه
    عاشق سامسونم

  4. به نظر که دستگاه بسیار جالبی خواهد شد
    قیمتشم اگر نزدیکای 800 تومن باشه عالیه
    عاشق سامسونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH