منتظر معرفی هواوی میت 7 کامپکت (Mate 7 compact) در نمایشگاه MWC باشید!

چندی پیش هوآوی دعوت نامه مراسم خود را برای 10 اسفند ماه ارسال کرد که مربوط به کنفراس MWC بارسلون بود. فعلا این کمپانی اطلاعاتی در خصوص اینکه چه محصولاتی را در این مراسم معرفی خواهد کرد، منتشر نکرده است اما وب‌سایت ایتالیایی HDBlog مدعی شده که این کمپانی چینی در کنفرانس خبری خود محصولی شبیه به اسند میت 7 (Mate7) را معرفی خواهد کرد که به احتمال زیاد میت 7 کامپکت نامیده خواهد شد (بله، بدون برند اسند).

Huawei-Ascend-Mate7

بر اساس اخبار منتشر شده این محصول صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت که می‌تواند کاربران ناراضی در خصوص صفحه نمایش 6 اینچی Mate7 را تاحدودی راضی کند. اطلاعات دیگری در خصوص این محصول منتشر نشده است اما می‌دانیم که نسخه کامپکت Mate7 بدنه‌ای نازک و فلزی خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط Huawei HiSilicon Kirin انجام خواهد شد (درست همانند آنچه که در Mate7 در دیده‌ایم).

به‌طور حتم هوآوی در جریان کنفرانس خود محصولات دیگری را نیز معرفی خواهد کرد اما انتظار می‌رود پرچم‌دار این شرکت با نام P8 در یک کنفرانس جداگانه معرفی شود و برای معرفی Mate 8 کمی زود است. ناگفته نماند که اسفند ماه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه MWC بارسلون خواهیم بود.

4 در مورد “منتظر معرفی هواوی میت 7 کامپکت (Mate 7 compact) در نمایشگاه MWC باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH