لنوو و رونمایی از Yoga 910 و Yoga Book در نمایشگاه IFA

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA در برلین، لنوو از آخرین محصولات خود، Yoga Book با امکان نوشتن بر روی کیبورد با استفاده از قلم و لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Yoga 910 رونمایی کرد. دستگاه Yoga Book با سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز ۱۰ قابل سفارش خواهد بود که هر کدام به ترتیب با قیمت‌های اولیه ۴۹۹ و ۵۴۹ دلار عرضه می‌شوند. این مدل دارای یک کیبورد حساس به فشار است که می‌تواند یک نسخه مجازی از آنچه شما می‌نویسید را ایجاد کند، حتی زمانی که بر روی یک ورقه کاغذ یا بر روی پشت کیبورد بنویسید، در نتیجه شما دو نمونه از یادداشت مورد نظر با دستخط خود خواهید داشت. به علت اندازه کوچک آن، گزینه مناسبی برای انجام محاسبات سنگین نیست ولی انتخاب خوبی برای افرادی که نیاز به دستگاهی قابل حمل دارند محسوب می‌شود.

۰۳_Yoga_Book_Close-up_KB

Yoga Book شباهت کمی با سرفیس مایکروسافت دارد، البته شما به جای نوشتن بر روی نمایشگر قادر به نوشتن آن بر روی کیبورد خواهید بود. شاید برای برخی افراد مشاهده نوشته خود بر روی نمایشگر در عین نوشتن آن بر روی یک سطح صاف، کاملا عادی به نظر برسد. طرحی از کلیدها بر روی کیبورد وجود دارد که قادر به محو کردن آن‌ها تنها توسط فشار دادن یک دکمه نیز خواهید بود. در حالیکه ابتدا نوشتن بر روی یک سطح صاف و بدون کیبورد فیزیکی را امری بیهوده می‌دانستم، بعد از مدتی استفاده از آن با نحوه عملکردش آشنا شدم و تغییر عقیده دادم. این دستگاه که نتیجه سال‌ها توسعه در شرکت چینی لنوو محسوب می‌شود تا ۱۵ ساعت قادر به همراهی کاربر خواهد بود، پردازنده اینتل اتم X5، رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ضخامت ۹.۶ میلی‌متری و وزن ۹۸۹ گرمی مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند، همچنین همراه آن یک قلم با تکنولوژی Wacom ارایه خواهد شد که نیازی به شارژ کردن ندارد.

۱۳_YOGA_910_14-Inch_Tour_Shot_Front_Gunmetal_Windows_10_screenfill (1)

حال نوبت به لپ‌تاپ Yoga 910 می‌رسد، دستگاهی که از یک کیبورد با طراحی جدید، ترک‌پد بزرگ‌تر، نمایشگر ۱۳.۹ اینچی با رزولوشن ۴K با حاشیه تصویر کم، اسکنر اثر انگشت و بدنه ساخته شده از آلیاژی آلومینیوم – منیزیم بهره می‌برد. شارژدهی ۱۵.۵ ساعته باتری، پردازنده اینتل Kaby Lake از سری Core i، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و USB Type-C سایر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. این دستگاه با قیمت اولیه ۱۲۹۹ دلار از ماه مهر عرضه خواهد شد که با توجه به نقدهای مثبت از مدل Yoga 900 باید منتظر یک دستگاه عالی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH