به‌روزرسانی اندروید نوقا برای هواوی آنر ۸ در ماه فوریه ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد

اگرچه برند آنر هواوی یک نوزاد تازه متولد شده با نام آنر مجیک دارد، اما بدون شک محبوبترین اسمارت‌فون منتشر شده از این برند در سال ۲۰۱۶ آنر ۸ خواهد بود؛ اسمارت‌فونی بالارده که با قیمت رقابتی و طراحی زیبا توانست طرفداران زیادی را پیدا کند.

آنر ۸ در حال حاضر به صورت پیش‌فرض از اندروید مارشملو بهره می‌گیرد، البته یک نسخه آرمایشی از اندروید ۷ برای این اسمارت‌فون وجود دارد که کاربران می‌توانند به صورت آزمایشی از آن استفاده کنند. بنابر اخبار منتشر شده هواوی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای این اسمارت‌فون را ماه فوریه ۲۰۱۷ به صورت نهایی منتشر می‌کند.

در به‌روزرسانی جدید علاوه بر تغییر هسته سیستم عامل می‌توانید از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی، یعنی EMUI 5 نیز استفاده کنید. این نسخه از رابط کاربری علاوه بر تغییرات ظاهری شامل امکانات متنوع و جدید هم خواهد بود. یکی از این قابلیت‌ها که برای اولین بار است پا به محصولات هواوی می‌گذارد، قابلیت App Drawer است که برای برخی کاربران نبودنش یک مشکل به حساب می‌آمد. دیگر ویژگی که در این نسخه از EMUI شاهد آن هستیم قابلیتی موسوم به فضای خصوصی است، این قابلیت فضای جداگانه‌ای را برای برنامه‌ها و فایل‌های شخصی شما در نظر می‌گیرد که می‌تواند برای مخفی کردن بخش‌های خصوصی مورد استفاده قرار بگیرد. دیگر ویژگی جدید این نسل از اموشن App Twin نام دارد، این قابلیت به شما اجازه می‌دهد دو نسخه از برنامه‌های متصل به حساب کاربری هم‌چون فیسبوک و واتس اپ را در اختیار داشته باشید.

هواوی آنر ۸ یک اسمارت‌فون ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی است که با ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و هم‌چنین ۴ گیگابایت رم وارد بازار شده است. پردازنده به کار رفته در آنر ۸ کایرین ۹۵۰ است و وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون قدرتمند بر عهده یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است. دوربین اصلی به کار رفته در این اسمارت‌فون ۱۲ مگاپیکسلی است و برای سلفی دوستان یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نسخه ۳۲ گیگابایتی آنر ۸ هم‌اکنون با قیمت ۲۷۵ تا ۲۹۰ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی ۳۴۰ تا ۳۷۰ دلار فروخته می‌شود.

3 در مورد “به‌روزرسانی اندروید نوقا برای هواوی آنر ۸ در ماه فوریه ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH