موتو Z2 در تاریخ 25 جولای معرفی خواهد شد

سایت رسمی موتورولا در چین تصاویری از موتو Z2 منتشر کرده و آن را در لیست محصولاتی گذاشته است که 25 جولای رونمایی خواهند شد. در نگاه اول متوجه شباهت زیاد این گوشی به دیگر محصول موتورولا، یعنی Z2 Play خواهید شد؛ اما بر خلاف Z2 Play، این گوشی دارای دوربینی دوگانه است. همانند دیگر محصولات سری Z این دستگاه نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد با کیفیت QHD خواهد بود.

موتو Z2

در درون این دستگاه نیز شاهد حضور تراشه پر طرفدار این روزهای کوالکام، اسنپدراگون 835، خواهیم بود. این به معنی حضور پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و گرافیک آدرنو 540 است. دو مدل از این گوشی موجود خواهد بود؛ مدل اول با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. دوربین‌های اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

در تصویر منتشر شده از این دستگاه در سایت چینی موتورولا، شاهد برخی لوازم جانبی (Mot Mod) این گوشی نیز هستیم. این وسایل شامل گیم‌پد، بلندگوهای JBL، پرینتر پرتابل، توربو کیس باتری، دوربین 360 درجه و Hasselblad True Zoom Camera جهت افزایش قابلیت بزرگنمایی دوربین گوشی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH