گوشی هوشمند V30

ال‌جی گزارش مالی مقدماتی سه‌ ماهه سوم سال 2017 را منتشر کرد

سه ماهه سوم سال 2017 به پایان رسید و شرکت‌های مختلف شروع به انتشار گزارش‌های مالی خود می‌کنند. شرکت ال‌جی گزارش مالی مقدماتی مربوط به بازه زمانی جولای تا سپتامبر را منتشر نمود. این شرکت کره‌ای انتظار داشت که فروشی برابر با 13.3 میلیارد دلار را تجربه کند، در حالی‌که درآمد عملیاتی آن 454.4 میلیون دلار پیش‌بینی شده بود.

ال‌جی

در مقایسه با بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال 2017، ال‌جی کاهش 22.3 درصدی درآمد عملیاتی را تجربه کرده، در حالی‌که فروش آن 4.6 درصد افزایش داشته است. اگر به گزارش مالی سال گذشته مراجعه کنیم، می‌بینیم که درآمد 82.2 درصد و سود 15.2 درصد افزایش یافته است. باید تا انتشار گزارش دقیق منتظر بمانیم تا شاهد عملکرد بخش موبایل این شرکت کره‌ای باشیم.

8 در مورد “ال‌جی گزارش مالی مقدماتی سه‌ ماهه سوم سال 2017 را منتشر کرد”

    1. ال جی هنوز جایگاهی که باید را در شاخه پرچمداران به دست نیاورده و سخت در حال تلاش هستش نمونه اش هم تولید V30. اما در حوزه میان رده ها و با حضور محصولاتی مثل خانواده K و Q وضعیت خوبی داره، با این حال باید گفت که تمرکز اصلی ال جی بر روی سری G به عنوان پرچمدار هست و قصد داره با بالا بردن آگاهی کاربران از برند ال جی، سهم بازار خود را تقویت کنه.

    1. هر کس یه نظری در مورد گوشی های ال جی داره و ولی بیشتریا از امکاناتش و کیفیت عکاسی و فیلمبرداریشون خوششون اومده. اما در هر صورت محصولات موبایل ال جی در بازارهای پیشرفته و در حال توسعه با استقبال رو به رو شده. و مدل های جدیدش هم سری وی و هم جی در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر فروش بیشتری داشته، حتی هم میان رده هاش که امکانات پرچمدارها رو دارن. چون هم طراحیشون خیلی خیلی بهتر شده هم بهترین و متفاوت ترین و جذاب ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز رو دارن و دل خیلی ها رو به دست اوردن. دوربینشون هم خیلی بهتر از مدل های قبله و ال جی هیچ وقت در توصیف امکاناتی که تلفن های هوشمند پرچمدار و غیر پرچمدارش دارن اغراق نکرده.

  1. الجی نیمتونه موفق باشه توی بحث گوشی باید بره تلوزیون هاشو بسازه که خداییش
    تلوزیون های خوبی هم داره

    1. دلیلش رو من تو کامنت بالا گفتم. چون اولا نمیخاد کپی کنه سیاست های غلط و ناپایدار برندهای دیگه رو. دوما این که قبلا در زمینه رقابت تلفن هوشمند هیچ ادعایی نداشته و الان حدود 2 الی 3 ساله به طور جدی وارد رقابت شده. از زمانی که سری جی معرفی شد و جی 4 با کلیدهای پشت و امکانات عالیش تونست مشتریای زیادی رو جذب کنه. حالا هم تصمیم گرفته ذایقه مشتریا رو بشناسه و نسبت به محصولاتی که ارائه میده و زبان و امضای خاص خودش در طراحی ، بتونه تغییرات در محصولات ارائه بده. پس نیاز به آزمون و خطا داره تا راه بیفته. قطعا تا شکست نخوره به موفقیت نمیرسه.

    1. ال جی ادعایی نداره در زمینه تلفن هوشمند اما تو چند سال گذشته ثابت کرده که اگه بخاد میتونه بهترین ها رو تولید کنه و همیشه پرچمداراش از بهترین و تاپ ترین مدل هایی هستند که کارشناسان این صنعت معرفی میکنن. ال جی در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و دستگاه های تهویه مطبوع یکی از برندهای اول هستش و همیشه محصولاتی که تولید می کنه در عین حال که طراحی شیک و مبتکرانه ای دارند فناوری های پیشرفته ای هم دارن که برای اولین بار در محصولاتش به کار رفته. در زمینه تلفن های هوشمند هم داره سعی خودش رو میکنه و مطمئن باشید همون طور که بخش های دیگه اش اوله، موبایل هاش هم اول خواهند بود. چون در زمینه طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دقت و وسواس خاصی داره و سعی میکنه بهترین ها رو انتخاب کنه و بیشترین امکانات رو در محصولات خودش بگنجونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH