مایکروسافت: برای ایکس‌باکس وان X نیازی به محافظ برق ندارید!

با توجه به قیمت بالای وسایل برقی، آسیب‌دیدگی این وسایل بر اثر نوسانات برق یا پدیده‌های طبیعی مانند رعد و برق کابوس کاربران خواهد بود؛ به همین دلیل است که اکثر استفاده‌کنندگان از این وسایل رو به محافظ‌های برق می‌آورند که لایه‌هایی از محافظت را برای وسایل برقی به ارمغان می‌آورد. اگر به‌تازگی اقدام به خرید ایکس‌باکس وان X نموده‌اید و برای محافظت از آن می‌خواهید از یک محافظ برق استفاده کنید، مایکروسافت با شما مخالفت می‌کند.

در توییتی که از حساب کاربری پشتیبانی ایکس‌باکس منتشر شده، شرکت پیشنهاد داده است تا کاربران از محافظ استفاده نکنند. این کار در پاسخ به شکایت‌های زیاد کاربرانی است که از روشن نشدن کنسول خود، به هنگام اتصال به محافظ گلایه داشتند. براساس این توییت، این مشکل به این خاطر ایجاد می‌شود که کنسول خود دارای محافظ برق است و اتصال آن به محافظ خارجی موجب می‌شود تا برق مورد نیاز برای روشن شدن دستگاه تامین نشود.

چون کنسول محافظ داخلی دارد، نباید آن را به یک محافظ خارجی وصل کنید. اگر آن را به یک محافظ خارجی اتصال دهید، دستگاه نمی‌تواند برق مورد نیاز برای راه‌اندازی خود را دریافت کند.

البته اگر با مشکل روشن نشدن ایکس‌باکس وان X روبرو هستید، دلایل متفاوتی می‌توان برای آن برشمرد، اما در صورت اتصال دستگاه خود به محافظ برق، آن را از محافظ خارج کرده و به‌صورت مستقیم به پریز برق متصل نمایید تا مشکل حل شود.

7 در مورد “مایکروسافت: برای ایکس‌باکس وان X نیازی به محافظ برق ندارید!”

  1. سلام من x1 s دارم ۲ ساله که خریدم همه ی این دو سال به محافظ ولتاژ وصل بوده میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد یا ن
    بعضی وقتا هم روشن نمی شد

  2. دوستان عزیز چرا موضوع رو میپیچونید
    خیلی راحت به جای آداپتور یه سه راه عادی بگیرید کنسولو بهش وصل کنید.تمام

  3. خب اگ فیوز داخلی داشته باشه و بسوزه دستگاه باید باز بشه و خیلی بده..محافظ برق خارجی خیلی بهتر بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH