گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس روز 7 اسفند معرفی و از 25 اسفند روانه بازارها خواهند شد

چندی پیش سامسونگ تایید کرد که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی خواهند شد. به تازگی‌نیز ایوان بلس، که او را به خاطر افشای اخبار مهم دنیای موبایل می‌شناسیم، توئیتی منتشر کرده که در آن از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ در روز 7 اسفند خبر داده است.

طبق ادعای بلس، فردی که به به‌عنوان مدیر اجرایی در یکی از شرکت‌های سازنده کیس گلکسی S9 فعالیت می‌کند، اعلام کرده که این اسمارت‌فون در روز 7 اسفند معرفی خواهد شد. هم‌چنین بلس عنوان کرده که پیش‌فروش و عرضه جهانی این سوگلی‌های سامسونگ نیز به‌ترتیب روزهای 10 و 25 اسفند انجام می‌پذیرد. سال گذشته میلادی شاهد این بودیم که گلکسی S8 یک ماه بعد از زمان همیشگی عرضه پرچم‌داران سامسونگ روانه بازار شدند اما امسال کره‌ای‌ها به روال سابق خود باز می‌گردند و اوایل اسفند ماه پرچمداران جدید سری S را معرفی و اندکی بعد عرضه می‌کنند.

انتظار داریم که گلکسی‌های جدید به تراشه قدرتمند اگزینوس 9810 و اسپیکرهای استریو مجهز شوند؛ البته نسخه پلاس تفاوتی با برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت که آن هم دوربین اصلی دوگانه است. گلکسی S9 تنها به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود اما برای جبران فقدان دوربین دوم از دیافراگم متغیری برخوردار خواهد بود که ضریب f آن بسته به شرایط محیط بین 1.5 تا 2.4 تغییر می‌کند. قابلیتی که در هیچ‌یک از گوشی‌های جدید بازار آن را ندیدیم و تنها در گلکسی W2018 از این ویژگی خارق‌العاده استفاده شد.

2 در مورد “گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس روز 7 اسفند معرفی و از 25 اسفند روانه بازارها خواهند شد”

  1. به نظره من شرکتا الکی وقت و هزینه میزارن واسه سخت افزار و دوربین و حافظه داخلی بالا چون اینا به تکامل رسیدن، بجای اینکارا جان مادرتون باطری رو قویی کنید که 2ساعت شارژ شد یکهفته بره اینجوری هم مشتری راضیه هم سازنده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH