جدیدترین رندرها از ال‌جی G7 ThinQ طراحی و رنگ‌های مختلف آن را نشان می‌دهد

رندر جدیدی از G7 ThinQ منتشر شده است که تمامی جزییات پرچم‌دار جدید ال‌جی را نشان می‌دهد. این شرکت کره‌ای از چندی پیش برنامه‌های خود را در خصوص عرضه پرچم‌داری جدید اعلام کرده بود،‌ ولی از اعلام جزئیات آن خودداری نمود. حال رندرهایی به دست AndroidHeadlines رسیده است که طراحی و رنگ‌های مختلف این هندست را نمایش می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌شود، ‌ال‌جی در طراحی G7 ThinQ دوباره به فرمت صفحه نمایش بلند که پیش از این در G6 شاهد آن بودیم،‌ برگشته است. با این وجود نمای کلی گوشی،‌ به خصوص از نمای پشتی شباهت زیادی به V30 دارد. به مانند پرچم‌دار پیشین،‌ باز هم شاهد استفاده از شیشه در تولید پنل پشتی هستیم. کمی بالاتر از مرکز گوشی حسگر دایره‌ای شکل اثر انگشت قرار گرفته است. چینش عمودی دوربین‌های دوگانه این دستگاه نیز ما را به یاد نسل پیشین گوشی‌های این شرکت کره‌ای می‌اندازد. لنز یکی از این دوربین‌ها معمولی و دیگری لنز واید دارد. فناوری لیزری فوکوس خودکار و LED دوگانه تضمین کننده عملکرد خوب دوربین این دستگاه خواهند بود. در نمای جلوی G7 ThinQ نیز شاهد حضور صفحه نمایشی بدون حاشیه هستیم که به مانند گوشی آی‌فون X برشی در بالای آن وجود دارد. ظاهرا حاشیه پایینی این گوشی کمی ضخیم‌تر شده است.

با نگاه به فریم گوشی شاهد حضور 4 دکمه فیزیکی خواهیم بود. اولین دکمه در سمت راست به عنوان دکمه پاور و دو دکمه در طرف چپ دستگاه برای کنترل صدای آن به کار می‌روند. دکمه چهارم نیز  که در زیر دکمه‌های کنترل صدا قرار دارد،‌ همانطور که پیش از این اعلام شده بود،‌ مختص عملکرد هوش مصنوعی به کار گرفته در این هندست است.

علاوه بر طراحی،‌ این رندر طیف رنگی مختلف G7 ThinQ را نشان می‌دهد. مشکی شفقی به عنوان رنگ استاندارد عمل می‌کند و در کنار آن خاکستری پلاتینی ارایه خواهد شد. در این گوشی شاهد بازگشت رنگ قرمز تمشکی نیز خواهیم بود. همچنین دو مدل از رنگ‌های آبی مراکشی به عنوان رنگ‌های جدید به این گوشی اضافه شده است. البته انتظار می‌رود عرضه رنگ‌های گفته شده بسته به مناطق مختلف،‌ متفاوت باشد.

3 در مورد “جدیدترین رندرها از ال‌جی G7 ThinQ طراحی و رنگ‌های مختلف آن را نشان می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH