۲۴ تا ۲۸ خردادماه، تاریخ رسمی کنفرانس WWDC اپل

اپل به صورت رسمی اعلام کرد که کنفرانس جهانی برنامه نویسان ( WWDC ) خود را طی روزهای ۱۳ تا ۱۷ ژوئن در سان فرانسیسکو٬ محلی که تمامی برنامه نویسان دنیا در آن گرد هم می‌آیند تا در مورد آینده سیستم عامل‌های iOS، مک، ساعت هوشمند و تلویزیون اپل اطلاعات کسب کنند، برگزار خواهد کرد.

261662-640

فیل شیلر٬ معاون ارشد تیم بازاریابی اپل در این باره می‌گوید :

با وجود ۴ سیستم عامل و یک زبان برنامه نویسی مدرن که حدود ۱ میلیارد دیوایس در سراسر دنیا را در بر گرفته است، هیچ موضوع جذاب و شگفت انگیز دیگری برای دور هم جمع کردن برنامه نویسان وجود ندارد. کنفرانس WWDC در سال ۲۰۱۶، بهترین مکان برای برنامه نویسان است تا اطلاعات بیشتری در مورد زبان برنامه نویسی Swift کسب کرده و همچنین در مورد سیستم عامل‌های iOS ،OSX ،watchOS و tvOS و ویژگیهای آن با یکدیگر بحث کنند. ما بی‌صبرانه منتظریم تا این کنفرانس شروع شود.

برنامه نویسان سراسر دنیا می‌توانند تا ۲۳ آوریل با مراجعه به این قسمت٬ ثبت نام خود را انجام دهند. البته شایان ذکر است که به دلیل ثبت نام تعداد زیادی برنامه نویس جهت شرکت در این مراسم، به قید قرعه، افرادی در نهایت انتخاب خواهند شد. نفرات منتخب در تاریخ ۲۵ آوریل اعلام می‌شوند. اپل همچنین در حال برنامه ریزی است تا ۳۵۰ نفر از برنامه نویسان را بورسیه نماید تا از این طریق، آنها نیز در کنفرانس WWDC شرکت نمایند.

برخی از مواردی که شرکت کنندگان در این مراسم از آن بهره مند خواهند شد عبارتند از:

صحبت و همراهی با بیش از هزار نفر از مهندسان اپل در زمینه برنامه نویسی و شرکت در جلسات مختلف در مورد نوآوری‌های برنامه نویسی سیستم عامل‌های مذکور

دسترسی به آخرین دستاوردها٬ ویژگی‌ها و امکانات برنامه نویسی و سیستم عامل‌های فوق

فرصت ارتباط با هزاران برنامه نویس که از سراسر دنیا گرد هم آمده‌اند.

در نهایت نیز از برخی برنامه نویسان که نرم افزارهای خلاقانه‌ای برای سیستم عامل‌های iOS ،OSX ،watchOS و tvOS تهیه کرده‌اند٬ تجلیل به عمل آمده و جایزه Apple Design Awards به آنها تقدیم خواهد شد.

اپل تصمیم دارد که این کنفرانس را به صورت زنده نیز از طریق وبسایت خود به نمایش در بیاورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH