با کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس وان S آشنا شوید

ایکس باکس وان بسیار کوچک‌تر شده است. تصاویر کنسول جدید، چند روز پیش لو رفت و دیروز به طور رسمی معرفی شد. کنسول جدید، ایکس باکس One S نام دارد و نسخه کوچک‌تر شده ایکس باکس وان با رنگ سفید است (مایکروسافت این رنگ را «سفید رباتی» می‌نامد).

طراحی کنسول جدید مایکروسافت در تضاد با طراحی‌های پیشین است. ایکس باکس One S، حدودا ۴۰ درصد از کنسول قبلی کوچک‌تر است و منبع تغذیه در درون آن قرار دارد. این کنسول را می‌توان به طور عمودی نیز قرار داد.

تغییرات در این کنسول تنها به ظاهر محدود نمی‌شود، بلکه امکانات و قابلیت‌های آن نیز افزایش یافته است. مهمترین تغییر این کنسول، قابلیت پشتییبانی از ویدئوها و بازی‌های با کیفیت ۴K Ultra HD است (این شامل ۴K Ultra HD Blu-ray نیز می‌شود). پورت USB برای دسترسی بهتر به جلو منتقل شده و کنسول دارای بلستر IR است. اما یک چیز از این کنسول حذف شده و آن سنسور کینکت است. اگر کینکت را می‌خواهید، نیاز به یک آداپتور USB دارید. مایکروسافت گفته است که برای دارندگان فعلی ایکس باکس وان که قصد ارتقا دارند، این آداپتور را به طور مجانی ارائه می‌کند.

تنها کنسول نیست که ارتقا یافته است، بلکه کنترلر آن نیز بهبود یافته است. رنگ کنترلر همانند کنسول، سفید است و دارای بلوتوث نیز است که حتی می‌توانید آن را با ویندوز نیز استفاده کنید.

یک نسخه مخصوص و محدود ایکس باکس One S با هارد ۲ ترابایت در ماه آگوست با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه استاندارد چند روز بعد معرفی می‌شود: نسخه ۵۰۰ گیگابایت، ۲۹۹ دلار و نسخه ۱ ترابایت، ۳۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

3 در مورد “با کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس وان S آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH