مایکروسافت سرویس پشتیبانی از لومیا را به شرکت دیگری واگذار کرد!

ظاهرا مایکروسافت دیگر به برند لومیا امیدی ندارد. این کمپانی پشتیبانی از گوشی‌های تحت این برند را به شرک دیگری با نام B2X واگذار کرده است. B2X از این ماه عهده‌دار این مسئولیت می‌شود.

B2X اپلیکیشن جدیدی برای ویندوز استور تهیه می‌کند و افراد می‌توانند با سرعت بیشتری به مهندسان پشتیبانی متصل شوند. B2X که یک شرکت آلمانی است در این گونه کارها سابقه طولانی دارد و کارهایی مشابه برای سامسونگ و اپل نیز انجام داده است. رینر کاپپیتز مدیرعامل این شرکت می‌گوید:‌‌

ما افتخار می‌کنیم که با مایکروسافت در این زمینه همکاری کنیم. پلتفرم پشتیبانی جهانی ما توسط برندهایی همچون سامسونگ، اپل و لنوو استفاده می‌شود. حال ما به دنبال آن هستیم که پشتیبانی عالی برای مایکروسافت داشته باشیم.

B2X علاوه بر پشتیبانی، پیشنهادهای دیگز همچون SMARTPROTECT نیز برای کاربران دارد. SMARTPROTECT یک سرویس پریمیوم بوده و برای لومیاهایی است که در شش ماه گذشته خریداری شده و گارانتی را تعمیم داده و گوشی را بیمه می‌کند. برخی معتقدند که افزایش گارانتی کار خود مایکروسافت است و برخی دیگر معتقدند مایکروسافت علاقه‌ای به بهبود تجربه کاربران از ویندوز ۱۰ موبایل ندارد.

یکی از دلایلی که مایکروسافت این کار را انجام داده می‌تواند این باشد که می‌خواهد تمرکز بیشتری بر روی عرضه سرفیس فون داشته باشد. هر چند برخی گزارش‌ها، عرضه این اسمارت‌فون را منتفی می‌دانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH