تولید Galaxy S8 افزایش می‌یابد؛ دورخیز سامسونگ برای رکورد شکنی

سامسونگ انتظار تقاضای بالایی برای Galaxy S8 و +S8 دارد. یکی از نشانه‌های آن را می‌توان در تولید اولیه این محصولات مشاهده کرد که در مقایسه با گلکسی S7 نزدیک به 40 درصد افزایش داشته است.

میزان تولید اولیه پرچم‌دار سابق این شرکت یعنی گلکسی S7 حدود 12 میلیون واحد بود اما اکنون این شرکت کره‌ای این مقدار را برای پرچمدار آینده خود 40 درصد افزایش داده و قصد دارد رکورد فروش گلکسی اس 7 را بهبود ببخشد و به فروش 60 میلیون دستگاه برای Galaxy S8 برسد.

این رقم افزایش قابل ملاحظه‌ای را در مقابل فروش 48 میلیونی گلکسی اس 7 و 45 میلیونی گلکسی اس 6 نشان می‌دهد. البته رقم شیرین 60 میلیون دستگاه را خود سامسونگ رسما اعلام نکرده و از یک نشریه محلی کره‌ای به نام “بل” منتشر شده اما کاملا واضح است که سامسونگ می‌خواهد تولید گلکسی اس 8 را افزایش دهد تا جای خالی گلکسی نوت 7 را پر کند.

تعدادی از طرفداران سرسخت سامسونگ صفحه نمایش بزرگ را دوست ندارند و می‌خواهند که این اندازه برای پرچمداران این کمپانی 5.5 اینچ باشد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در اندازه‌های 5.8 و 6.2 اینچ تولید خواهند شد.

سامسونگ قصد دارد پرچمدار آینده خود را برخلاف گذشته که در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کرد، در یک رویداد جداگانه و در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH