مایکروسافت از نسل جدید سرفیس پرو، سریع‌ترین و سبک‌ترین تبلت سرفیس تولیدی تا امروز، رونمایی کرد

همانطور که انتظار می‌رفت مایکروسافت از نسل جدید تبلت سرفیس پرو در شانگهای چین رونمایی کرد. مایکروسافت از این مدل جدید به‌عنوان “سرفیس پرو جدید” یاد می‌کند. ظاهرا این تبلت با نوآوری خاصی همراه نیست، بنابراین احتمال عرضه آن با نام سرفیس پرو 5 وجود دارد.

این محصول از نسل هفتم پردازنده قدرتمند اینتل Core i7 بهره می‌برد و شارژدهی آن نزدیک به 13.5 است. مدل مجهز به شبکه ارتباطی LTE و همچنین قلم جدید S Pen در اواخر امسال روانه بازار خواهند شد.

مایکروسافت سرفیس پرو جدید دارای نسل جدید لولا بوده و این شرکت لوازم جانبی فراوانی را به‌صورت جداگانه برای آن درنظر گرفته است. این لوازم جانبی را Surface Dial، قلم و کیبورد Type Cover تشکیل می‌دهند. مایکروسافت از یک کیبورد جدید به نام کیبورد آلکانترا نیز رونمایی نموده که همراه با ورود سرفیس پرو جدید، به بازار عرضه می‌شود.

این تبلت از نمایشگر 13.5 اینچی با فناوری PixelSense بهره می‌برد. براساس گفته‌های مایکروسافت این مدل جدید سبک‌ترین و سریع‌ترین تبلت سرفیس محسوب شده و بهترین تجربه صوتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پیش‌فروش این دستگاه از امروز با قیمت 799 دلار شروع می‌شود و از تاریخ 15 ماه ژوئن در برخی کشورها عرضه می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH