آموزش کامل و رایگان برگرداندن پیج از دست رفته اینستاگرام

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

ارور 30 روزه اینستاگرام به معنای دیسیبل شدن اکانت شماست، در این مطلب نحوه برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام یا همان اکانت غیرفعال اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام و غیرفعال شدن یا دیسیبلشدن پیج در اینستاگرام یکی از کابوس‌های وحشتناک برای کاربران اینستاگرام است.

حالتی را در نظر بگیرید که صبح از خواب بیدار می‌شوید و با خوشحالی سراغ اینستاگرام می‌روید تا صفحه‌تان که نزدیک به یک میلیون فالوور دارد را چک کنید، اما با پیغام غم‌انگیز ارور 30 روزه اینستاگرام یا “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوید.

در این ‌صورت نمی‌توانید به اکانت‌تان وارد شوید و به آن هیچ دسترسی نخواهید داشت. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا چنین اتفاقی برای‌تان افتاده و راه‌ رهایی از آن برای دسترسی دوباره به صفحه‌تان چیست. برای رفع ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام حتما مقاله ما را بخوانید.

دسترسی سریع به بخش‌های اصلی مقاله

چرا اینستاگرام اکانت من را دیسیبل کرده است؟

به طور کلی بسته شدن صفحه در اینستاگرام سه دلیل عمده داد:

  1. نقض قوانین اینستاگرام
  2. وارد کردن سن کمتر از 13 سال
  3. اشتباه بات‌ها و هوش مصنوعی اینستاگرام
  4. استفاده از VPNها

نقض قوانین اینستاگرام یعنی چه؟

پیش از آنکه آموزش برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام را بازگو کنیم، بهتر است به دلایل این موضوع نگاهی داشته باشیم اتفاقاتی که باعث می‌شود با ارور 30 روزه اینستاگرام مواجه شوید. شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی، اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. از این لینک می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح دهیم، استفاده از فالوور یا لایک فیک، ارسال پست‌هایی شامل قوانین کپی‌رایت، محتوای جنسی، مطالب نژادپرستانه و نفرت‌پراکنی، اذیت و آزار خود یا دیگران، تهدید، انتشار فیلم‌های خشونت‌آمیز، خرید و فروش اقلام ممنوعه (الکل، دخانیات، اسلحه، حیوانات و…) و موارد مشابه ممنوع است.

در بین تمامی این موارد، رعایت نکردن قانون کپی‌رایت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بسته شدن پیچ‌های ایرانی به شمار می‌رود. همچنین مورد دیگری که اخیرا اینستاگرام توجه ویژه‌ای به آن دارد، حداقل سن کاربران برای استفاده از این پلتفرم است. طبق قوانین اینستاگرام، افراد کمتر از 13 سال نمی‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند، همچنین برخی از صفحات و محتواهای حساس برای افراد کمتر از 18 سال نمایش داده نمی‌شود.

برای آنکه با بایدها و نبایدهای اینستاگرام به صورت خلاصه آشنا شوید، حتما این پست ما را در اینستاگرام ببینید و ذخیره کنید که همیشه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

قانون کپی رایت اینستاگرام چیست؟

قانون کپی‌رایت اینستاگرام شامل انتشار هر نوع مطلبی می‌شود که حق انتشار یا مالکیت آن با ما نباشد، یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا حتی ایرانی، تیکه‌ای از فیلم، سریال، تاک‌شو‌ها، بازی‌های ویدیویی یا هر نوع اثر تولید شده باید اجازه انتشار آن را داشته باشیم، در غیر این‌صورت قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته‌ایم و ممکن است حسابمان بسته شود.

به دلیل آن که قانون کپی‌رایت در ایران رعایت نمی‌شود، ما نیز عادت کردیم که در کلیپ‌ها، مطالب و پست‌هایمان از موسیقی، بخشی از یک فیلم یا موارد دیگر استفاده کنیم که این موارد ضد قوانین کپی‌‌رایت اینستاگرام است.

روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed در اینستاگرام

چرا برخی پیچ‌ها با وجود عدم رعایت قوانین، بسته نمی‌شوند؟

شاید دیده باشید که برخی پیچ‌ها قوانین اینستاگرام را رعایت نمی‌کنند اما مدت‌هاست بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه داده‌اند و هیچگاه درگیر بسته شده اکانت یا برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام نمی‌شوند. این اتفاق چند دلیل دارد، مهم‌ترین دلیل آن است که اینستاگرام برای بستن صفحات و نظارت بر روی پست‌های منتشر شده از بات‌ها و هوش مصنوعی بهره می‌برد، بررسی بر روی محتوا به این شکل بسیار دشوار است و همیشه چند درصد خطا وجود دارد.

به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات یک صفحه با وجود نقض قوانین اینستاگرام، بسته نشود و یک صفحه با وجود رعایت قوانین، بسته شود. در برخی مواقع که هوش مصنوعی متوجه نقض قوانین یک صفحه نمی‌شود، ریپورت‌هایی که کاربران می‌دهند باعث بسته شدن آن پیج خواهد شد.

چگونه قانون کپی رایت را دور بزنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از بسته شدن پیچ و مواجهه با ارور 30 روزه اینستاگرام به دلیل عدم راعایت قوانین کپی رایت، اعلام نام سازنده و مالک اثر در کپشن پست است. یعنی اگر شما یک موسیقی از یک خواننده را منتشر کردید، در کپشن پست بنویسید که این موسیقی متعلق به آن خواننده است و ترجیحا آدرس پیچ آن خواننده را نیز منشن کنید. بسیاری از پیچ‌ها با استفاده از این روش، به مالک اثر نیز احترام گذاشته و اینستاگرام را متقاعد می‌کنند که صفحه‌شان را نبندد.

البته این روش اصلا قابل اطمینان نیست، موارد زیادی وجود داشت که یک صفحه بعد از مدت‌ها فعالیت به این روش بسته شده و تمام زحمات صاحبان آن بر باد رفته است. اگر قصد بالا آوردن یک پیچ به روش درست و قانونمند را دارید، بهتر است ریسک استفاده از این روش را نپذیرید.

چرا در صورت رعایت تمام قوانین، صفحه من غیرفعال شده است؟

اما گاهی اوقات با وجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود اینستاگرام باشد.

به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. یا این‌که در یک مدت کوتاه اقدام به فالو کردن تعداد بالایی از کاربران بکنید که در این‌صورت این مورد از طرف اینستاگرام مشکوک گزارش می‌شود.

از طرفی ممکن است هوش مصنوعی یا بات‌های اینستاگرام یک پست را به اشتباه حاوی موارد نقض کننده قوانین تشخیص دهند و آن صفحه را غیرفعال کنند. به هر حال گاهی اشتباه رخ می‌دهد.

استفاده از VPN در دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

یکی دیگر از مواردی که باعث مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام می‌شود، استفاده از vpn‌های متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت است. بسیاری از کاربران ادعا دارند که با وجود رعایت تمامی قوانین، حسابشان در اینستاگرام بسته شده است. جدا از امکان بسته شدن صفحه به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی دیگر از دلایل مهم بسته شدن حساب به شمار می‌رود.

هنگامی که کاربران طی مدتی کوتاه با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.

برای جلوگیری از این اتفاق هنگام ورود به اینستاگرام فیلترشکن خود را ببندید یا آن که از یک vpn با کیفیت و یک سرور آن برای اتصال به اینستاگرام استفاده کنید، تا با اتصال از سرورهای متعدد، اینستاگرام را به اشتباه نیندازد.

روش بازیابی و برگرداندن اکانت غیرفعال یا دیسیبل اینستاگرام به دلیل استفاده از VPN (پیشنهادی)

تاکنون به این نتیجه رسیدیم که بسته شدن حساب اینستاگرام چهار دلیل عمده دارد: 1-عدم رعایت قوانین اینستاگرام 2- اشتباه بات‌ها و هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی 3- استفاده از VPNها 4- وارد کردن سن کمتر از 13 سال

اگر شما قوانین اینستاگرام را زیرپا نگذاشته‌اید و فکر می‌کنید به دلیل استفاده مکرر از فیلترشکن، صفحه شما بسته شده است، برای برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام خود باید روش زیر را امتحان کنید:

در ابتدا باید بگوییم که این روش به صورت تجربی به دست آمده و شاید برای همه کارآمد نباشد، اما در هر صورت امتحان آن هیچ ضرری ندارد و مجانی است.

در این روش باید از یک تلفن هوشمند یا تبلت ثانویه برای ورود به حسابتان استفاده کنید. البته این دستگاه ثانویه برای ورود به حساب شما باید این سه شرط را داشته باشد:

  1. هرگز با آن به اکانت اینستاگرام خود متصل نشده باشید.
  2. هرگز با آن به اینترنتی که از آن در گوشی یا رایانه خود برای ورود به حساب‌تان استفاده می‌کردید، متصل نشده باشید.
  3. vpn آن خاموش باشد.

معمولا گوشی دوستان‌تان این سه شرط را دارند، می‌توانید از تلفن همراه یا تبلت دوستان‌تان استفاده کنید.

در این روش با استفاده از یک تلفن همراه یا تبلت ثانویه باید وارد حسابتان (لاگین) شوید، در قسمت ثبت شماره موبایل یا ایمیل، همان شماره یا ایمیلی که در هنگام ساختن حساب وارد کردید را بنویسید و صبر کنید تا کد تائید به شماره یا ایمیل شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد، بدون مشکل به حساب خود متصل می‌شوید.

به این ترتیب حسابتان در دسترس قرار می‌گیرد، حالا در این دستگاه ثانویه از حساب خود خارج شوید (لاگ‌اوت) و با تلفن یا تبلت خودتان، بدون استفاده از فیلترشکن وارد حسابتان شوید. حواستان باشد مجددا در هنگام ورود به اینستاگرام، فیلترشکن روشن نباشد، یا حداقل تنها از یک vpn و یک سرور مشخص برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید.

برگرداندن اکانت دیسیبل شده به دلیل وارد کردن سن کمتر از 13 سال

یکی از عمده‌ترین دلایل بسته شدن اکانت اینستاگرام آن است که شما سن‌تان به 13 سال نرسیده، یا آنکه بیش از 13 سال سن دارید ولی سن‌تان را اشتباه وارد کردید. اینستاگرام به تازگی از کاربران خود درخواست می‌کند که سن‌شان را وارد کنند. به این ترتیب شما باید سن واقعی خود را در این اپلیکیشن وارد کنید. اگر سن‌تان کمتر از 13 سال است که بهتر است فعلا از اینستاگرام استفاده نکنید، محدودیت سنی که در این شبکه اجتماعی تعیین شده به نفع خود کاربر است.

اما اگر سن خود را به اشتباه کمتر از 13 سال وارد کردید و حالا می‌خواهید اکانت دیسیبل خود را بازیابی کنید، باید به فرم درخواست اینستاگرام که به همین منظور طراحی شده، مراجعه کنید. روش زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

  1. وی‌پی‌ان خود را روشن کنید (فرم مذکور تنها در صورت روشن بودن وی‌پی‌ان نمایش داده می‌شود)
  2. بر روی این لینک کلیک کنید یا طبق تصویر، در هنگام ورود به اینستاگرام و مشاهده پیام Underage Account گزینه Appeal را بزنید.
  3. حال به صفحه فرم درخواست تجدید نظر سن کاربر رفته‌اید، این فرم را طبق تصویر زیر پر کنید و دکمه Send را بزنید.

دیسیبل اینستاگرام

نکته اول: این تصویر باید به گونه‌ای باشد که شما در حالی که صفحه اول پاسپورتتان را در دست دارید و هم چهره و تصویر پاسپوت در تصویر واضح افتاده باشد. نباید هیچ یک از اطلاعات روی پاسپورت را به صورت فیزیکی یا با برنامه‌های ادیت بپوشانید. همچنین برخی نگران این موضوع هستند که اطلاعاتشان منتشر شود، اینستاگرام قول داده که این اطلاعات محرمانه خواهد ماند و تصویر شما پس از گذشت 30 روز از تایید توسط اینستاگرام پاک خواهد شد.

اگر پاسپورت ندارید می‌توانید تصویر هر نوع مدرک دیگر مانند گواهی تولد، ازدواج، گواهینامه، گواهی تحصیلی یا هر مورد دیگری را ارسال کنید، اما این مدرک باید شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد شما باشد، همچنین اطلاعات آن به صورت انگلیسی نوشته شده باشد، زیرا اینستاگرام قادر به خواندن زبان و فرمت نوشتان حروف و اعداد به صورت فارسی نیست.

اینستاگرام تاکید کرده که از ارسال هرنوع مدرک اضافی و بی‌جهت برای بررسی سن خودداری کنید.

نکته دوم: در کادر توضیحات باید به زبان انگلیسی، توضیحاتی در مورد این که شما به اشتباه سن تولد خود را وارد کردید و در تصویری که فرستاده‌اید می‌توان سن دقیق شما را تشخیص داد وارد کنید. سعی کنید این متن کپی شده از سطح اینترنت نباشد زیرا تعداد زیادی از افراد از متن‌های آماده استفاده می‌کند و ممکن اینستاگرام به صداقت شما تردید داشته باشد.

اثبات اینکه ربات نیستید در هنگام دریافت ارور 30 روزه اینستاگرام

گاهی اوقات کاربران با پیام زیر که به نام ارور 30 روزه اینستاگرام مشهور است مواجه می‌شوند. این پیام به علت فعالیت‌های مشکوک در اینستاگرام مانند فالو کردن اکانت های متعدد در یک بازه زمانی کوتاه به وجود می‌آید و نتیجه آن این است که حساب شما به صورت موفق غیرفعال شده و شما 30 روز فرصد دارید تا اثبات کنید که ربات نیستید. در این حالت زمانی که ارور 30 روزه اینستاگرام را دریافت می‌کنید معمولا یک چک باکس برای این که اثبات کنید ربات نیستید در زیر پیام ارور 30 روزه دیده می‌شود که با زدن آن، مشکل برطرف شده و می‌توانید مجددا از حساب خود استفاده کنید.

ارور 30 روزه اینستاگرام

البته در برخی مواقع هم با مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام به صفحه تشخیص تصویر می‌روید و باید آنجا تصاویر درست را انتخاب کنید، سپس اگر انتخاب‌هایتان درست بود، ظرف 24 ساعت پیج شما باز می‌گردد.

نکته بسیار مهم آن است که اگر با ارور 30 روزه اینستاگرام مواجه شدید و خبری از لینک تشخیص ربات یا تصاویر نبود باید برنامه اینستاگرام را ببندید و پس از روشن کردن VPN یک بار دیگر به اکانت خود مراجعه در این حالت به احتمال فراوان می‌توانید تیک من ربات نیستم یا تصاویر تضخیع ربات را ببینید.

اگر این افتاق نیوفتاد، از روش سوم برای برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام استفاده کنید.

اما اگر حسابتان به دلیل نقض قوانین یا به اشتباه بسته شده باید از سه روشی که در ادامه توضیح دادیم استفاده کنید:

روش اول برگرداندن اکانت دیسیبل شده در اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

پیش از این که مراحل بازگشت اکانت غیرفعال اینستاگرام را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد.

از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. همانطور که گفتیم هوش مصنوعی و بات‌های اینستاگرام باعث غیرفعال شدن حساب کاربری می‌شود، بنابراین شما با درخواست باز شدن حسابتان درواقع اعلام می‌کنید تا صفحه‌تان مجددا باز بینی شود، در این حالت اگر در پست‌هایتان، قوانین را زیر پا گذاشته باشید، امکان بازگشت صفحه تقریبا صفر می‌شود.

اما اگر بات‌ها یا هوش مصنوعی اینستاگرام به اشتباه صفحه شما را بسته باشند، امکان بازگشت صفحه وجود دارد. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها 3 روز و برای برخی تا 20 روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

  1. زمانی که وارد برنامه اینستاگرام شدید و با پیغام your account has been disabled for violating our terms مواجه شدید، به‌جای کلیک بر روی Ok، گزینه Learn more را انتخاب کنید.

ارور 30 روزه اینستاگرام

  1. در صفحه جدید باز شده، گزینه let us know را برگزینید.
  2. در مرحله بعد در قسمت …If you believe your account was disabled by mistake دو گزینه Yes و No قرار گرفته است. در صورتی که اکانت‌تان برای بیزنیس است، گزینه Yes و اگر به‌صورت شخصی است گزینه No را انتخاب کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

  1. در ادامه مراحل برگرداندن اکانت اینستاگرام باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید. در کارد اول نام واقعی خود، در کادر دوم نام کاربری حساب، در کادر سوم ایمیل و در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید، اگر اکانت بیزینس دارید Iran را وارد کنید.
  2. در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.
  3. چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید. در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک کد که در ایمیل ذکر شده را با اعداد انگلیسی به همراه نام کاربری و نام خود با خط خوانای انگلیسی و واضح بنویسید. برگه را با دو دست به صورت کامل جلو خود بگیرید تا تمام نوشته‌های آن مشخص باشد. بگویید یک نفر دیگر از شما با فاصله مناسب عکس بگیرد تا صورت و نوشته بر روی کاغذ با به شکل مناسب در عکس بیفتد.عکس باید فرمت JPEG داشته باشد.  ارسال عکس بی‌کیفیت با دوربین ضعیف و واضح نبودن صورت یا متن روی کاغذ، روند کار شما را مختل می‌کند. بعد از انداختن عکس آن را به ایمیل ضمیمه کنید و در جواب ارسال کنید.برگرداندن اکانت اینستاگرام
  4. پس از آن در ایمیلی از شما خواسته می‌شود تا اگر حساب‌تان به‌صورت بیزینسی است، مدارک مربوط به کارتان را در فایلی ارسال کنید.
  5. این مراحل را 2 بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعال‌سازی مجدد حساب‌ کاربری‌تان از طریق ایمیل بمانید.

در صورت داشتن اکانت بیزینس غیرفعال ، چگونه برای اینستاگرام عکس بفرستیم؟

شرایط داشتن حساب اینشتاگرام شخصی با اکانت بیزینس متفاوت است، حساب شخصی معمولا شامل تصویر شما می‌شود و اینستاگرام با تطابق عکسی که در ایمیل می‌فرستید با عکس‌هایی که در اکانت خود دارید، می‌فهمد که شما صاحب اکانت هستید یا خیر. اما گاهی شما مدیر پیج شخص دیگری هستید، یا در صفحه خود تصویری از خود ندارید یا شاید هم حساب شما مانند اینستاگرام آی‌تی‌رسان از نوع بیزینس است و تنها اطلاعات مربوط به کار در آن پست شده، در این حالت چگونه باید عکس را ارسال کرد؟

اینستاگرام در ایمیلی که برای شما ارسال می‌کند تاکید دارد که حتی اگر تصویری از شما در اکانت اینستاگرام‌تان نباشد، باز هم ارسال عکس به شیوه‌ای که در بخش قبلی توضیح داده شد تنها راه برای بازگشت حساب است. با ارسال عکس شما اینستاگرام را مطمئن می‌سازید که ربات نیستید و یک شخص حقیقی مدیریت پیج را بر عهده دارد، به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهد شد. بنابراین در هر شرایط باید عکس خود را با شرایط گفته شده برای اینستاگرام ارسال کنید.

اما شرایط ارسال عکس برای اکانت‌ها بیزینس متفاوت است. اگر حساب شما بیزینس است باید مدرکی که اثبات کند حساب متعلق به شما و بیزینس‌تان است را ارسال کنید. در ابتدا پیش از ارسال ایمیل به خاطر داشته باشید که در مرحله 4 روش قبلی باید کشورتان را Iran وارد کنید. سپس برای ارسال عکس باید مدرکی را در دست داشته باشید که ثابت کند شما صاحب بیزینس حسابتان هستید. این مدرک شامل موارد زیر می‌شود:

  • جواز کسب
  • برگه پرونده مالیاتی
  • فاکتورهای بازرگانی
  • فاکتورهای فروش برای کسب‌و‌کار‌های کوچک
  • اثبات مالکیت دامنه سایت
  • اسناد ثبت سفارش

برای اثبات مالکیت حساب بیزینس خود باید یکی از موارد بالا را داسته باشید، اگر اینطور نیست شرایط بازیابی اکانت بیزینس با تصویر معمولی خودتان بسیار سخت است. اگر چنین مدارکی ندارید، اکانت خود را به بیزینس ارتقا ندهید.

رفع مشکل ارور Confirm your account to request a review در اینستاگرام

برخی از کاربران اعلام کردند که هنگام وارد کردن نامن کاربری با ارور Confirm your account to request a review مواجه می‌شوند. اینستاگرام با ارسال این پیام به کاربران اعلام می‌کند که به اکانت اینستاگرام خود رفته و تایید کنند که این حساب برای آن‌ها است. این پیام در حالی نشان داده می‌شود که اکانت اینستاگرام کاربر غیرفعال شده و امکان ورود به حساب وجود ندارد. بنابراین روند بازیابی اکانت به بن‌بست می‌خورد و دیگر نمی‌توان ادامه مراحل را ادامه داد.

چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

پیام Confirm your account to request a review به چه دلیل ارسال می‌شود؟

دلایل مختلفی باعث می‌شود که شما با این پیام مواجه شوید. زمانی که با پیام Confirm your account to request a review مواجه می‌شوید یعنی اینستاگرام به هویت شما شک دارد و فکر می‌کند فرد دیگری قصد ورود به اکانت شما را دارد بنابراین باید خود را به اینستاگرام اثبات کنید. معمولا زمانی که از دو یا چند دستگاه برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید این مشکل رخ می‌دهد.

اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

برخی نیز اعلام کردند که این مشکل در برخی مناطق جغرافی بیشتر رخ داده و کاربران بیشتری با آن درگیر هستند. البته همانطور که گفتیم این روش یک بن‌بست است زیرا افرادی که حسابشان غیرفعال شده نمی‌توانند وارد اکانت شوند و خود را تایید کنند. انتظار می‌رود اینستاگرام به زودی این مشکل را حل کند.

روش حل  مشکل پیام Confirm your account to request a review چیست؟

هنوز روش حل قطعی برای این مشکل اعلام نشده اما چند روش هست که بسیار از آن‌ها استفاده کردند و جواب گرفتند، به شما نیز پیشنهاد می‌شود که این روش‌ها را طی کنید تا شاید مشکلتان حل شود.

  • تمام کوکی‌های گوشی خود را پاک کنید و مجددا تلاش کنید
  • از vpn استفاده کنید و منطقه جغرافیایی خود را تغییر دهید
  • گوشی خود را ریست فکتوری کنید، البته یادتان نرود از اطلاعاتتان بک‌آپ داشته باشید

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای بازگرداندن پیج می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

روش دوم برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش دوم در واقع خلاصه‌ای از روش اول است، اینستاگرام به تازگی صفحه‌ای را ایجاد کرده که هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی که به هر دلیلی با پیام “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوند بتوانند از این صفحه، مشکلات اکانت خود را پیگیری کنند. این صفحه برای برگرداندن اکانت دیسیبل در اینستاگرام کاربرد دارد و باید اطلاعاتی از حساب خود را در آن پر کنید. اطلاعات این صفحه تقریبا با موارد گفته شده در روش اول برابر است.

  1. شما با ورود به این لینک به صفحه اختصاصی این شبکه اجتماعی برای کمک به افرادی که اکانت اینستاگرام آن‌ها غیرفعال شده است، وارد می‌شوید.
  2. در این صفحه باید همانند روش اول مشخصات صفحه را پر کنید.اکانت غیرفعال اینستاگرام ارور 30 روزه اینستاگرام
  3. با پر کردن این صفحه درخواست شما ثبت می‌شود و اینستاگرام به زودی ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد.
  4. محتوای ایمیل اینستاگرام بسته به شرایط صفحه اینستاگرام شما ممکن است متفاوت باشد. اما به هر شکل ایمیلی که برای اکثر افراد ارسال می‌شود شامل یک کد است، همانند مرحله پنج روش قبلی باید آن کد، نام خود و یوزرنیم حساب کاربری را در یک کاغذ نوشته و از خود عکس بگیرید.
  5. در ادامه باید از مانند مرحله 6 روش اول، از خود عکس بگیرید و آن را برای ایمیلی که از اینستاگرام به دستتان رسیده، ریپلای کنید و منتظر جواب باشید. اگر روش اول جواب نداد، این روش به احتمال بسیار زیاد موجب رفع مشکل حساب کاربری شما خواهد شد.

روش سوم برگرداندن اکانت دیسیبل در اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش سوم برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام نیز به دور روش اول شباهت بسیاری دارد اما شما در این روش باید یک صفحه دیگر را پر کنید تا به هدف خود برسید. بنابر دلایلی اینستاگرام دو صفحه برای بازگرداندن اکانت‌های غیرفعال شده دارد. این صفحه محتوایی مانند صفحه‌ای که در روش دوم اعلام کردیم دارد تنها چند مورد آن متفاوت است.

  1. شما در این صفحه باید در کادر اول نام خود را وارد کنید.
  2. در کادر دوم ایمیل مربوط به حساب خود را وارد کنید.
  3. در کادر سوم یوزرنیم حساب اینستاگرام خود و در کارد چهارم شماره موبایل متصل به اکانت اینستاگرام را وارد کنید. (اگر موقع ثبت‌نام شماره موبایل خود را وارد نکرده‌اید کادر چهارم را خالی بگذارید)ارور 30 روزه اینستاگرام اکانت غیرفعال اینستاگرام
  4. در کادر نهایی باید توضیح دهید که اکانت اینستاگرام شما غیر فعال شده، شما به دنبال برگرداندن اکانت اینستاگرام هستید و به کمک نیاز دارید.
  5. بعد از این اتفاق مجددا باید منتظر ایمیل از طرف فیسبوک باشید تا کدی را براش شما ارسال کند و شما یک عکس از خود با یک برگه کاغد شامل آن کد، نام خود و یوزرنیم حساب کاربری گرفته و در جواب آن ایمیل ارسال کنید.

دانستن موارد زیر شاید به دردتان بخورد:

  • شما می‌تواید از این لینک با فیس‌بوک ارتباط برقرار کنید و مشکل‌تان را بگویید. ارتباط از طریق فیس‌بوک می‌تواند موثرتر از ارتباط توسط خود اینستاگرام باشد.
  • در صورتی که جوابی از اینستاگرام دریافت نکردید، چندین بار با فاصله به support@instagram.com ایمیل بفرستید و مشکل‌تان را با ذکر این‌که بی‌دلیل اکانت‌تان بسته شده است، بیان کنید.
  • اگر 2 تا 3 هفته با این فرآیند‌ها نتوانستید حساب‌تان را بازگردانید، به فکر یک اکانت جدید باشید!

نظر شما درباره این مقاله چیست؟ اگر اکانت دیسیبل اینستاگرام خود را مجددا فعال کرده‌اید، تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید گوشی پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کنید.

1,836 در مورد “آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام”

  1. سلام استاد. من چند بار کامنت گذاشتم که طبق قوانین اینستگرام مجاز نبوده و پیجمو دیسیبل کرده. تا مرحله آخر باز یابی میرم اما آخرش ارور میزنه چیکار باید کرد؟

  2. سلام خدمت ادمین محترم و زحمتکش سایت?
    ممنونم بابت ایجاد همچین سایت پر محتوا?
    باتوجه به راهنمایی های ادمین گلمون اگه بااین وجود بازم نتونستید مشکل خود رو حل کنید بنده نیز میتونم کمک کنم
    *******
    واتساپ بنده
    *******
    اینستاگرام بنده
    ادمین عزیزم اگ ممکنه با من در ارتباط باشید

  3. سلام من یه تبلیغ صیغه بود نمی دونم چی بود یکی گفت بزار براش گذاشتم به دقیقه نرسید پیجم بسته شد من نمی دونستم اینجوری میشه
    مراحلی که گفت ۳۰روز بسته میشه روباط نیستی اینا هم تی کردم به نظرتون برمیگرده

    1. سعید صانعی

      سلام، واقعا نمیشه پیش‌بینی کرد که پیج برمیگرده یا نه، میتونم بهتون بگم که چند روز صبر کنید اگر برنگشت دوباره مراحل بازیابی رو از اول انجام بدید

    1. سعید صانعی

      سلام، صقحه شما به دلیل استفاده مکرر از Vpn و تغییر آی‌پی بسته شده، در حال حاضر نمیتونید کاری رو انجام بدید، چند روزی صبر کنید یا صفحه برمیگرده یا دیسییبل میشه، اگر دیسیبل شد از روش‌های گفته شده در مقاله میتونید صفحه رو برگردونید

  4. امیر مهدی شیبانی

    سلام پیج من غیر فعال شده بخاطر عکس های شهدا الان از طریق راهنمایی شما رفتم ولی اونجا که بله یا نه بود نیست…
    چکار کنم؟؟
    .

  5. سلام وققتون بخیر الان چندروزه که برنامه اینستاگرام رو حذف و نصب میکنم ولی دوباره این پیام میاد Page isn’t available right now
    This may be because of a technical error that we’re working to get fixed. Try reloading this page.
    هر چقدر هم که حذف میکنم فایده نداره ولی با اندروید میتونم وارد بشم به اکانتم

        1. سعید صانعی

          سلام
          اول مطمئن شید که vpnتون درست کار میکنه و اتصالتون برقراره
          اگر مورد اول نبود، از یک گوشی دیگه تست کنید ببیند باز هم همین پیام میاد
          اگر باز هم مشکل داشتید، از روش سوم درخواست بدید

        2. سلام و خسته نباشید، پیج من امروز پرید و خودم احتمال میدم بخاطر کپی رایت موزیکا رو استوری باشه و از من اثباط رباط نبودن و خواست و بعد کد به مبایلم فرستاد ولی الان از دسترس خارج شده و The username you entered doesn’t appear to belong to an account.
          Please check your username and try again. این پیغام رو میده

  6. سلام و احترام
    من از نوع دوم روش دیسیبل هستم.ایمیل خواست نوشتم کد اومد وارد کردم،بعد شماره خواست وارد کردم و رفت صفحه بعد:نوشته اگر تایید شود که پیج مربوط به شماست باز میشود و ممکن است یک روز طول بکشد ولی الآن یک هفته هم بیشتره،مشکلش چیه؟
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

  7. سلام وقت بخیر.پیج من این خطا میده:page isn’t available right now.this may be because of a technical error that we’re working to get fixed.
    برنامه اینستاگرام‌پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی برنامه اجرا نمیشه و همین خطارو‌میده

      1. سلام وقت بخیر.پیج اینستاگرامم دچار مشکل شده.و این پیغام میده: page isn’t available right now.
        this may be because of a technical error that we’re working to get fixed.
        برنامه اینستاگرام و پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی برنامه باز نمیشه و اجرا نمیشه و همین پیغام و نشون میده
        الان حدودا ۱۲ ساعته

        1. سعید صانعی

          ببین این مشکلات معمولا به صورت موقت پیش میاد، این پیامی هست که معمولا در فیسبوک داده می‌شد و پس از مدتی رفع میشه

  8. سلام.من اخطار ۳۰ روزه گرفتم، و قبل از ۳۰ روز گزینه ربات نیستم رو زدم ، برای من پیغام compromised your account رو داد. اما من پسورد قدیم رو یادم نیست. هر وقت گزینه فراموشی پسورد رو با گوشی میزدم اصلا نمیذاشت که واردِ باکسِ ورود به ایمیل بشم که تایپ کنم ایمیل یا شماره تلفنم رو. از طریق کامپیوتر یا سایت هم میومدم، اگر به به من لینک میداد، دوباره رمز قدیم رو میخواست و نمیشد پسورد رو عوض کنم. الان که حتی اون مهلت ۳۰ روزه هم تموم شده، اصلا ایمیل هم برای من نمیاد. فقط گزینه compromised your account هست. جالبه من دیس ایبل نشدم ولی اصلا نمیدونم باید چیکار کنم

  9. سلام 4 روزه پیجم پریدهاز طریق فرم ها درخواست میدم این میاد باید چیکار کنم
    تصمیم غیرفعال کردن حسابتان قابل بررسی نیست. دلیل آن این است که ما آن را قبلاً بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم که قابل برگشت نباشد، یا بیش از ۳۰ روز از زمان غیرفعال شدن حسابتان گذشته است.

    1. سعید صانعی

      سلام، پیام واضحه، شما احتمالا قوانین اینستاگرام رو زیر پا گذاشتید و امکان بازگشت پیجتون نیست

      1. سلام خوبید پیج من یک هفته هست دسیبل شده همش مینویسه در حال برسی اطلاعات شما هستبم اسم پیج نیست ولی با پیج خودم که پیام میذارم تعداد فالو را عکسها رو نشون میده ولی اصلا عکسی نیست نمیتونم داخل پیجم برم ایا امیدی هست

        1. سعید صانعی

          سلام، نمیشه به قطعیت گفت، معمولا کمی طول میکشه تا پیج درست بشه، اگر نشد شما اطلاعاتتون رو دوباره بفرستید

        2. میلاد شونم

          سلام من الان دماه نمیتونم وارد اینستام بشم همچی درست میزنم باز میزنه رمز شما اشتباهه

        1. سعید صانعی

          تجربه نشون داده که دیگه نمیشه
          ولی میتونید از روش‌های گفته شده در مقاله شانس خودتون رو امتحان کنید

    2. سلام وقت بخیر ، من ارور نفرت پراکنی دریافت کردم و بعد ۳تا از کامنت هایی که گذاشتم رو به من نشون داد و نوشته بود your account may be deleted و بعدش دیگه اکانتم رفرش نمیشه … چیکارباید بکنم؟

      1. سعید صانعی

        سلام، اکانت شما به دلیل نقض قوانین حذف شده، مراحل گفته شده در مقاله رو طی کنید ولی احتمال بازگشت پیجتون خیلی کمه

  10. با سلام
    من پیجم به دلیل اینکه با وی پی ان با ایپی های متفاوت رفتم داخل اینستاگرام ۱ بار که پیجم دیسیبل شد با دنبال کردن این روش ها درست شد
    و باز هواسم نبود دوباره با این وی پی ان رفتم اینستا گرام و بعد چند روز ارور دیسیبل شدن پیج رو داد بعدش با این کارایی که گفتین انجام دادم بعد چند روز درست نشد بعدش امروز رفتم دیدم پیج خراب شده و ارور ۳۰ روزه رو داده میشه کمک کنید پیجمو بازگردانی کنم ممنونم

    1. سعید صانعی

      سلام، روش بازگردانی پیچ همین هست، ما کمک دیگه‌ای نمیتونیم بکنیم، ولی تجربه نشون داده بازگرداندن پیج برای بار دوم دشوارتره

  11. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید. من پیج جدید ساختم چون قبلی دیسیبل شد.این پیج هم دو بار ازم عکس و کد خواست و برگشت .الان دو سه هفته هست که اکشن بلاک شده‌. هر از گاهی بعد چند روز فعالیت نکردن درست میشه و دو سه نفرو فالو میکنم ولی باز پیغامwe restricted certain activityرو نشون میده. میخواستم ببینم چکار کنم؟ چندبار هم ریپورت پرابلم زدم ولی درست نشد. حتی به اکانت فیسبوک هم متصل کردم ولی باز همینجوریه.ممنون میشم راهنماییم کنین. نمیخوام این پیجم رو هم از دست بدم.

    1. سعید صانعی

      سلام، ببینید شما یک فعالیتی داشتید که باعث شده اینستاگرام فعالیت‌های شما رو محدود کنه، حالا یا زیاد فالو کردید، یا فیک زدید، یا شاید به دلیل استفاده از وی‌پی‌ان یا ای‌‌پی‌های مختلف به شما مشکوک شده
      مهم‌ترین کاری که میتونید انجام بدید اینه که اون دلیل رو پیدا کنید و دیگه انجام ندید
      در این مقاله تمام محدودیت‌ها و قوانین نانوشته اینستاگرام رو اوردیم که باید رعایت کنید

      1. سلام وقتتون بخیر . نه فالو زیاد از حد انجام دادم. حالا باید چکار کنم یا چند هفته طول میکشه تا بهم اجازه بده دوباره فالو کنم؟ فقط میتونم لایک کنم الان . ممنون از پاسختون

        1. سعید صانعی

          شما باید ابتدا تمام اطلاعات پروفایلتون رو کامل کنید تا اینستاگرام به حقیقی بودن صاحب اکانت شما اعتماد کنه
          بعد باید حداقل چند هفته هیچ رفتار مشکوکی انجام ندید تا روند عادی به پیجتون برگرده

        1. سعید صانعی

          سلام، اول شما باید بدونید دلیل دیسیبل شدن پیجتون چیه؟ پیج‌هایی که به دلیل شکستن قوانین اینستاگرام مسدود میشن؛ عمدتا برنمیگردن
          ضمن اینکه کلا اینستاگرام در جواب دادن به ایمیل‌ها و بازگردادند پیج کمی تاخیر داره، بعد از ارسال ایمیل سه روز صبر کنید، اگر جوابی دریافت نکردید، مراحل گفته شده در مقاله رو مجددا انجام بدید

      2. سلام اقا سعید وقت بخیر برای اون روشی که گفتین توضیحات رو برای اینستا ارسال کنیم متن انگلیسی رو چی بنویسیم.تشکر

  12. سلام من با نرم افزار story saver همزمان با اینستا وارد شدم بعد ایسنا به ورودم شک کرد و پیام داد یکی وارد حسابتون شده ایا شمایید من اشتباهی زدم من نیستم در صورتی که خودم بودم الان حسابم بسته شده و رمز ایمیلی که ثبت نام کردم و شماره تلفنم رو ندارم راهی هست که بتونم به حسابم دسترسی دلشته باشم؟ممنون

  13. سلام،من حدود یک هفته پیش تمام اکانت های روی گوشیم تعلیق شدند بعد از احراز هویت همه رو برگردوندم جز یکی رو که کد به موبایلم ارسال نمیشد. (البته بعدا برگردوندم) ولی بعد از چند ساعت مجدد تمام پیجام تعلیق شدند و اینبار یکی دیگه از پیجامم نتونستم برگردونم چون تو مرحله آخر نتم ضعیف بود و سلفی ارسال نشد. این شرایط تقریبا هر روز داره تکرار میشه. کارم شده هر روز که از خواب پا میشم یه قلم و کاغذ بردارم کد و یوزرنیم و اسمم و بنویسم و سلفی بگیرم. دیگه از این شرایط خسته شده ام. امروز اینستاگرام تو تویتر اعلام کرد که مشکل رو حل کرده پس چرا برای من حل نمیشه؟
    گوشی من آیفونه، اگه گوشیمو عوض کنم و اندروید بگیریم و همین پیجام و ببرم رو اون گوشی لوگ این کنم ، درست میشه؟ یا نه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، اولین نکته اینه که چرا اکانت‌ها تعلیق میشه، اگر اشتباهی تعلیق شده باشه همون دفعه اول که برگشت دیگه نباید تعلیق میشد، اما احتمالا شما یکی از قوانین اینستاگرام مثل کپی رایت رو رعایت نمیکنید که اکانت‌ها مجدد بسته شده و خوب اکانتی که بیش از یک بار بسته بشه، برگردوندنش خیلی سخته؛ اگر پیج شما به دلیل نقض قوانین بسته شده باشه احتمال بازگشتش کمه
      فعلا در حال حاضر تنها کاری که میتونید بکنید اینه که با یک گوشی دیگه تست کنید

      1. من تمام قوانین رو رعایت کردم ، ولی بخاطر فیلترینگ مجبورم از vpn استفاده کنم، وبه خاطر اینکه گاهی سرور ها از کار میفتاد مجبور میشدم که سرور رو عوض کنم. الانم یه مدت طولانی هست که رو یه سرورم ولی باز هم پیج های من رو تعلیق میکنه.البته وی پی ان خریدم ورایگان استفاده نمیکنم.

      2. سلام پیج من توی حوادث اخیر ریپورت بلاک شد و من الان نمی تونم بهش دسترسی داشته باشم بعد از وارد کردن یوزر و پسورد پیغام میده که پیج disable شده و گزینه apeal رو داره وقتی اون رو انتخاب میکنم یه پیام میده Your account has been deleted for
        violating کسی می تونه راهنماییم کنه ممنون میشم

        1. سعید صانعی

          سلام، شما احتمالا تصویر یا ویدیویی خشونت انگیز در اینستاگرام گذاشتید که نقض قوانین اینستاگرام هست و به همین دلیل پیجتون حذف شده

  14. سلام ، بعد از وارد کردن دلیل روی گزینه ارسال که میزنم پیام میده که به اینستاگرام برگرد و اکانتت رو تایید کن ، اصلا اینستاگرام بالا نمیاد که بخوام تاییدش بکنم ! الان باید چکار کرد؟

  15. سلام وقتتون بخیر
    برا پیج من امروز اخطار ۳۰ روزه اومد و غیرفعال شد . مراحل رو رفتم تشخیص ربات و کد به ایمیل و شماره . بعد رفت تو صفحه همینطوری میچرخه و هیچ اطلاعاتی نمیاد فقط پایین صفحه نوشته login to another account
    البته جایی خوندم اینستا دچار مشکل جهانی شد و دسترسی به اکانت ها قطع شده

    1. سعید صانعی

      سلام
      بله این مشکل جهانی هست، اگر بعد از یکی یا دو روز حل نشد، از روش سوم مقاله تست کنید

  16. سلام وقتتون بخیر .پیج من بخاطر استفاده از ایپی های متفاوت غیر فعال شد و اینستا بهم شک کرد و گفت ثابت کن ربات نیستی .بعد تمام مراحلی که برای اثبات پیج هست رو انجام دادم فقط مرحله عکس رو بدون کد فرستادم یعنی فقط عکس سلفی .حالا پیجم رو غیرفعال کرده .و اینستاگرام یوزر شده راهی هست پیجم برگرده؟

    1. سعید صانعی

      سلام، اون حرکت آخر باعث شد شانس اصلی شما برای بازیابی پیج از بین بره، در حال باید از طریق روش سوم تست کنید

    2. سلام ببخشید من درتایید دومرحله ایی که وقتی عکس میخاد و عکسمو میفرستم اینستا قبول نمیکنه. عکسم واضح و اعداد انگلیسی ولی باز نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کامل کنید وایدی تلگرام یا شمارتون بفرستین تا بفرستم ببنید صحیح هست عکسم یانه

  17. سلام
    من پیجم بخاطر استفاده از اینستا غیرفعال شد
    بعد الان وفتی میخام درخاست گزارش بدم قسمت ایدی نوشته حساب کاربری پیدا نشد چیکار کنم؟

  18. decision to disable your account can’t be reviewed. This is either because we already reviewed it and decided it can’t be reversed, or because more than 30 days have past since your account was disabled.

    سلام.برای من این پیام اومده ولی پیج بعد از چند روز برنگشته.اکانت جدید با ایمیل جدید هم می‌سازم دوباره suspend می‌کنه.چیکار کنم؟اصلا نمیتونم پیج جدید بسازم

    1. سعید صانعی

      سلام، در این پیام میگه بررسی اطلاعات شما برای بازگردانی اکانت ممکن نیست که دلیلش یکی از موارد زیر هست:
      1- اطلاعات شما مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم بر این هست که اکانت برنگرده
      2- از زمانی که اکانت دیسیبل شده بیش از 30 روز گذشته و زمان بررسی اطلاعات شما برای بازگردانی پیج به اتمام رسیده
      به نظر شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام اکانتتون دیسیبل شده و بازگردانی اکانت ممکن نیست. باید بیخیال پیج بشید

      اما در خصوص پیج جدید، باید با شماره جدید، ایمیل جدید و ترجیحا ip جدید اکانت بسیازید

  19. سلام
    The decision to disable your account can’t be reviewed. This is either because we already reviewed it and decided it can’t be reversed, or because more than 30 days have past since your account was disabled.
    این پیغام برا من میاد ، باید چکار کنم ؟?

    1. سعید صانعی

      سلام، در این پیام میگه بررسی اطلاعات شما برای بازگردانی اکانت ممکن نیست که دلیلش یکی از موارد زیر هست:
      1- اطلاعات شما مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم بر این هست که اکانت برنگرده
      2- از زمانی که اکانت دیسیبل شده بیش از 30 روز گذشته و زمان بررسی اطلاعات شما برای بازگردانی پیج به اتمام رسیده
      به نظر شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام اکانتتون دیسیبل شده و بازگردانی اکانت ممکن نیست. باید بیخیال پیج بشید

      1. سلام من با نرم افزار story saver همزمان با اینستا وارد شدم بعد ایسنا به ورودم شک کرد و پیام داد یکی وارد حسابتون شده ایا شمایید من اشتباهی زدم من نیستم در صورتی که خودم بودم الان حسابم بسته شده و رمز ایمیلی که ثبت نام کردم و شماره تلفنم رو ندارم راهی هست که بتونم به حسابم دسترسی دلشته باشم؟ممنون

  20. سلام، پیج من به خاطر استفاده از آنفالو یاب دیسیبل شده، ۲ بار هم با استفاده از راهکارهای شما، عکس و‌کد رو فرستادم، جوابی دریافت نکردم، پیجم با فیس بوکم لینک بود، چه کاری میتونم انجام بدم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، ببینید همه پیج‌ها برنمیگرده، شماا گر قوانین اینستاگرام رو زیر پا بگذارید امکان بازگشت پیچ خیلی کم میشه، شما هم با استفاده از ربات قوانین اینستاگرام رو زیر پا گذاشتید
      به نظرم به دنبال یک پیج جدید باشید

  21. فریده عباسی

    سلام هفته پیش پیج من از اینستا پریدهر کاری کردم برنگشت حتی با ایمیل و شماره موبایلم امتحان کردم پیدا نکرد و به یکی گفتم نگا کن بهم گفتن که کلا پیجتون دسیبل کامل شده و پاک شده و گفتن هزینش بالاست 2 تومن میشه تا برگردونم میشه لطفا کمکم کنید تا پیجم برگرده. ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، راهکار بازگشت پیچ در متن هست، از روش سوم اقدام کنید و امیدوار باشید که برمیگرده

  22. با سلام من چندروز است که اینستا ایکس نصب کردم اما مدام با vpn وارد میشوم ، اکنون پیام پوشش خبری باز خوانی نمیشود دریافت کردم اما وقتی با اکانت دیگری نام کاربری خود را سرچ میکنم اصلا پیج من نشان داده نمیشود ، مشکل چیست؟ ایا پیج من دیسیبل شده ؟

      1. سلام پیج من دیسیبل شد بعد تو خود اینستا ازم خواسته بود عکس خودمو با کد بگیرم بفرستم که من احمق بازی در اوردم نخونده یه عکس الکی گذاشتم و تایید کردم الان باید چیکار کنم

        1. سعید صانعی

          سلام، در این حالت درخواست شما تایید نمیشه، باید مجددا درخواست بدید

  23. سلام
    ببخشید دیشب اکانت اینستاگرام من دچار تعلیق و ارور ٣٠ روزه شد و من وقتی خواستم اقدام کنم اون حالت من ربات نیستم اومد و اونو تکمیل کردم و شماره هم دادم وکد اومد،
    بعد یه پیام برام اومده که ما بررسی میکنیم و اگه تایید کنیم ظرف مدت ٢۴ ساعت میتونین به اکانتتون دست پیدا کنید…
    الانم اطرافیانم میگن که اسم پیجت حالت اینستاگرام یوزر شده ولی تعداد فالوورا و فالووینگا و پستای بالای پیجمو میبینن…
    ایا جای امیدواری هست که برگرده؟

  24. با سلام دوسه روز هست که در حالی اینستا را دارم اما نمیتوانم چیزی بگذارم ویا پست های دوستان را ببینم گفتند با فیلتر شکن وارد شوم که فیلتر شکن هم فعال نمیشود حتی نمیتوانم دانلود کنم ممنونم راهنمایی بفرمایید

    1. سعید صانعی

      سلام، یا باید با استفاده از یک برنامه درست و حسابی آی‌پی‌تون رو تغییر بدید یا این که باید صبر کنید تا اختلالات برطرف بشه

  25. سلام:(
    من اون ارور go to your instagram and confirm میاد 🙁 نتونستم احراز هویت کنم اون صفحرو بستم حالا باید چیکار کنم میشه کمکم کنین لطفا

  26. سلام ببخشید من چن تا پیج رو گوشیم داشتم که همگی با هم پریدن بعد اینکه مراحلو انجام میدم و سلفی میفرستم پیجم برمیگرده ولی بعد یک روز دوباره دیسیبل میشه حدود یک ماهه همینجوریه و همش دیسیبل میکنه همه قوانینم رعایت کردم ولی باز پیج میپره میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم بعد اینکه پیج برگشت دوباره یه روز بعد دیسیبل نشه

      1. نه هیچ پستی ندارم و بقیه پیجا هم فقط عکس گذاشتم این مشکل برا چندتاشون هست حتی پیجی که زیاد باهاش فعالیت نداشتم

  27. سلام پیج من به خاطر انفالویاب بسته شد حالا پنج بار درخواست دادم و عکس خودمو با کد براش فرستادم ولی جواب نمیده بنظرتون بعد فرستادن عکس با کد باید منتظر بمونم یا میتونم چند بار دیگه درخواست بدم که احتمالش بیشتر بشه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شما قوانین اینستاگرام رو زیر پا گذاشتید، احتمال اینکه پیجتون برگرده خیلی کمه
      با این وجود بعد از ارسال ایمیل بهتره حداقل 24 ساعت منتظر دریافت ایمیل باشید

  28. سلام من داخل لایو بودم که یک دفعه از داخل لایو بیرون اومد اکانتم و صحفه ای که تشخیص بده من رباط هستم را اوررد و الان کلا پیجم disabled شده و مثل اینکه پاک شده باید چکار کنم؟

  29. سلام، ببخشید پیج من امروز وقتی وارد شدم نوشت این حساب تعلیق شده و بعدم تست ربات آورد ولی اصلا نمیشه اون تست رو انجام داد، الانم نوشته کاربر اینستا گرام، یعنی پیجم چی شده؟ و این که بخوام پیج جدید بزنم مشکلی نداره؟ یا پیج جدید هم دوباره پاک میشه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، برای این که تست باز بشه باید ای‌پی‌تون رو تغییر بدید
      در حال حاضر میتونید از راه حل سومی که گفتیم برید

  30. سلام من اکانتم غیر فعال شده میزنه ب دلیل نقض شرایط ما غیر فعال شده توروخدا راهنماییم کنید چکار کنم

  31. سلام من الان ده روزه که با استفاده از آنفالویاب پیجم بسته شده
    هیچ ایمیلی هم بهم نزدن
    متاسفانه رمزمم یادم رفته
    موقع ی پر کردن فرها هم بهم این مسیج رو میده
    You Can’t Use This Feature Right Now
    We limit how often you can post, comment or do other things in a given amount of time in order to help protect the community from spam. You can try again later. Learn More
    If you think this doesn’t go against our Community Standards let us know.
    ممنون میشم کمکم کنین

    1. سعید صانعی

      سلام، شما بن شدید و بهتره بی خیال این اکانت بشید
      معمولا اکانت‌هایی که به اشتباه بسته شده باشند برمیگردند، اکانت شما به خاطر استفاده از ربات کلا بسته شده

      1. سلام چهار تا از پیج هام که پیج خبری بودن باهم بسته شدن تو همشون هم ازم شماره تلفن خواست فقط ی کد برام آمد کدو وارد کردم گفت تا ۲۴ ساعت آینده برمیگرده ولی الان دو روز شده برنگشته ممنون میشم راهنمایی کنید?

  32. سلام وقتتون بخیر من پیجمو حذف کردم و قبل حذف نوشت که اگه بخواید دوباره برگردونید باید گذرواژتو دوباره بزنید و من گذرواژمو یادم رفته هم هرچی پیجرو سرچ میکنم تو اینستا نیست راهی هست

  33. سلام اکانته من به دلیل استفاده از انفالو یاب بسته شد فرم هارو پر کردم و عکس با کد رو ارسال کردم و جوابمو دادنو همچین ایمیلی برام فرستادن:Hi,

    We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.

    We’d also recommend checking out the Help Center for more information and answers to common questions:
    https://help.instagram.com?ref=cr

    Thanks
    اما الان هرچی مینویسم که پیجم رو بازیابی کنید دوباره همین ایمیلو میفرستن میشه کمکم کنید؟

    1. سعید صانعی

      سلام، معمولا بعد از این پیام تا 24 ساعت پیج بر میگرده، الان پیج همچنان دیسیبل هست؟

      2
      1
  34. سلام خوبین ببخشین من وقتی اینستاگرامو نصب میکنم یوزر و پسورد میزنم وارد پیج میشم بعد چند ثانیه عکس صفحه سفید با ارم اینستا میاد رو پیج انگار از کار افتاده پیجم حتی شماره تلفن و ایملمو وصل کردم درس نشد راهنمایی میکنین دقیقا چیکار کنم

  35. محمد کاردی

    سلام من از تاریخ ۳۰ آگوست اخطار ۳۰ روز برام اومد و روز بعد درحین عکس با کد برای ارسال بودیم که پیج برگشت و بعد از یکساعت غیرفعال شد.تا الان دو بار فرم پر کردم و آخرین فرم ۲ سپتامبر بوده و هنوز خبری نشده.ممنون میشم راهنمایی کنید

  36. سلام به شما
    وقتتون بخیر
    خدا قوت
    پیج من حدود یک هفته میشه دیسبیل شده
    فرم تجدید نظر برای برگشت پیج رو که پر میکنم
    قسمت نام کاربری ، حساب من رو پیدا نمیکنه
    چیکار کنم واسه رفع این مشکل ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سعید صانعی

      سلام، خیلی‌ها این مشکل رو دارند، معمولا نام کاربری رو درست وارد نمیکنند، نام کاربری رو باید به شکلی که در عکس مقاله توضیح دادیم وارد کنید

    2. با سلام
      پیج من بعد از چندین بار احراز هویت با عکس سلفی و تایید مجدد توسط اینستاگرام در آخر تایید هویت نشد و غیر فعال شد الآن چطور می توانم پیحم را بازیابی کنم

      1. سعید صانعی

        سلام، ببینید همه پیج‌ها برنمیگردن، اگر قوانین اینستاگرام رو زیر پاگذاشته باشید، احتمال بازگشت پیج کمه

  37. با سلام
    سه روزه پیج من غیرفعال شده فکر میکنم بخاطر نصب دانلودراینستاگرام باشه
    کد به ایمیلم برای ورود میاد اما وقتی میزنم میگه کد زیاد زدید کمی صبر کنید
    چکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید
    امیدی هست به برگشتن پیج؟؟
    چه زمان باید هی امتحان کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، شما احتمالا چند بار پشت سر هم کد زدید الان دیگه نمیتونید کد بزنید، یک هفته صبر کنید، مجددا تست کنید، اگر باز هم نزاشت دیگه بیخیالش بشید

  38. سلام وقت بخیر ، به تازگی پیج زدم ولی ارور میده و نمیتونم وارد پیج بشم حتی ازم خواست عکس بفرستم عکسو که ارسال کنی معمولا چه قدر طول میکشه پیج برگرده میشه به اینستا ایمیل زد؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شما اگر به قوانین اینستاگرام عمل کنید مشکلی پیش نمیاد، در خصوص بازگشت پیج هیچ زمان دقیقی نمیشه داد

  39. سلام اینستای من بخاطر مشکل امنیتی ازم خواست که کدی که به گوشیم فرستاده وارد کنم ولی به اون شماره اصلا نمیفرستاد تا اینکه با شماره ای دیگ ک تغییر دادم و نوشتم برام فرستاد و لاگین کرد .الان این شماره دوم، همونیه که اینستای قبلیم باهاش دیسیبل شده میترسم این پیجم هم دیسیبل بشه .راه حلش چیه ؟ممنونم

    1. سعید صانعی

      سلام، بعد از این که لاگین شدید شماره رو به شماره‌ای که مشکلی نداشت تغییر بدید و سعی کنید طبق قوانین اینستاگرام عمل کنید تا مجدد دیسیبل نشید

  40. سلام پیج بنده ارور ربات خورده تشخیص ربات انجام دادم و هم از طریق ثایت سن رو عوض کردم حالا میخام از طریق نقض و قواینن یا پاسپورت اقدام کنم برام اخطار میاد یا اخطار نامعتبر بودن ایدی میاد هم با vpرفتم هم خاموش اما اثری نکرد راه دیکه ای وجود نداره اول پیج اولم رفت بعد پیج دیگم ک متصل به اون ایمل بود

    1. سعید صانعی

      بله اگر یک حساب به دلیل تشخیص ربات بسته بشه، کل حساب‌های متصل به اون ایمیل یا حتی شماره موبایل در معرض خطر هستند، شما کار خاصی نمیتونید بکنید، از روش سوم مقاله تست کنید تا حسابتون برگرده

  41. سلام پیج من ب خاطر وارد شدن با سابت ماکروسافت و‌کامپیوتر قفل شده از طرف اینستا
    الان مراخل و انجام میدم ی کد میفرسته ب ایمیل ولی برای من عیچ کدی نمیاد مشکل کجاست چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا

    1. سلام پیج بنده ارور ربات خورده تشخیص ربات انجام دادم و هم از طریق ثایت سن رو عوض کردم حالا میخام از طریق نقض و قواینن یا پاسپورت اقدام کنم برام اخطار میاد یا اخطار نامعتبر بودن ایدی میاد هم با vpرفتم هم خاموش اما اثری نکرد راه دیکه ای وجود نداره اول پیج اولم رفت بعد پیج دیگم ک متصل به اون ایمل بود

  42. سلام وقتتون‌بخیر
    چطور میتونم با کارشناس شما در ارتباط باشم؟
    پیج من هنوز برنگشته و میخوام که حتما برگرده.اگر براتون مقدوره یک راه ارتباطی به من بدید که بتونم ازتون کمک بگیرم.ممنون

  43. سلام. ببخشید حدود 6 ماه پیش پیج من دیسیبل شد و هرچی ایمیل زدم پاسخی دریافت نکردم. اکانت جدید هم با مشخصات و ایمیل جدید میزدم بعد چند دقیقه دوباره اونام میپرید. چند روز پیش یک اکانت دیه رو گوشیم زدم اونم اول پرید ولی بعد احراز هویت (بدون عکس فقط با همون مراحلی ک میادش) که کردم ایمیل داد که اشتباه شده و پیج جدیدو برگردوند. چنتا اکانت دیگ هم زدم دیه نپرید. میخواستم ببینم الان گوشیم از بلاک لیست اینستا خارج شده و میتونم پیج دیگ ای که با یه گوشی دیه درست کردم و وارد این یکی کنم و نمیپره دیه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، به طور قطع نمیشه گفت، ولی مواردی که در ابتدای مقاله گفتم رو رعایت کنید تا احتمال بن شدن اکانتتون بیاد پایین

  44. سه ماه گذشته پیج من برنگشته آیا امیدی هست باز هم پیام بدم؟
    منو ربات تشخیص داد
    ثابت کردم ربات نیستم و به ایمیلم کد اومد و شماره ازم گرفت و دیسیبلم کرد و تا الان چند بار عکس و کد فرستادم که درست شه ولی نشد فالورم هم بالا بود ۲٠کا، و اینکه خیلی کم فعال بودم کم پست میذاشتم کم لایک و فالو میکردم فقط استوری میذاشتم، هیچ قانونی هم نقض نکردم خیلی بیخودی پیجم پرید

    2
    6
    1. نه هیچ پستی ندارم و بقیه پیجا هم فقط عکس گذاشتم این مشکل برا چندتاشون هست حتی پیجی که زیاد باهاش فعالیت نداشتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH