اسکرین‌شات منتشر شده از MIUI 9 وجود قابلیت Split-Screen را تایید می‌کند

MIUI یکی از محبوب‌ترین رام‌های ساخته شده برپایه اندروید است، نسل جدید این رابط کاربری که با نام MIUI 9 شناخته می‌شود، حدودا یک‌سال است که توسط شیائومی درحال توسعه بوده و انتظار می‌رود ماه آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

اوایل این هفته بود که تصویری از بخش لاک اسکرین MIUI 9 منتشر شد، این تصویر که در شبکه‌ اجتماعی Weibo قرار گرفته بود، توسط یک حساب رسمی شیائومی تایید شد. به‌تازگی نیز یک اسکرین شات جدید از این رابط کاربری منتشر شده که وجود یک قابلیت جدید را به نمایش می‌گذارد.

MIUI 9

در اولین تصویر منتشر شده می‌توانیم شماره ساخت MIUI 8.7.7.6 را مشاهده کنیم، این رام یک نسخه آزمایشی از MIUI 9 بوده و هنوز به‌صورت پایدار نیست. شیائومی به‌طور معمول شماره ساخت نسخه‌های آزمایشی را با یک رقم کم‌تر از نسخه پایدار شروع می‌کند.

بخش درباره تلفن نیز نسبت به MIUI 8 تغییر یافته و حالا اطلاعاتی از قبیل مشخصات نمایشگر، پردازنده، باتری و … در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همان‌طور که مشخص است این تصویر مربوط به شیائومی ردمی نوت 4X است.

MIUI 9

دومین تصویر منتشر شده مربوط به بخش‌ برنامه‌های اخیر است. همان‌طور که در تصویر مشخص است یک آیکون در بخش بالایی این صفحه قرار گرفته که با انتخاب آن می‌توانید نمایشگر را به چند بخش تقسیم کنید. ویژگی Split-screen درحال‌حاضر به‌صورت پیش‌فرض در اندروید نوقا وجود دارد اما شیائومی تصمیم گرفته که آن را به‌عنوان یکی از قابلیت‌های MIUI 9 درنظر بگیرد. بااین‌حال گفته می‌شود دستگاه‌هایی که از اندروید مارشملو نیز استفاده می‌کنند به کمک MIUI 9 می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

به کمک این ویژگی می‌توانید دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان و در یک نمایشگر اجرا کنید، مطمئنا استفاده از این قابلیت در اسمارت‌فون‌های بزرگ نظیر Mi Max لذت بخش‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود MIUI 9 پیش از تاریخ 16 آگوست و برای Mi 6 عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH