ال‌جی V30

بررسی ویدئویی ال‌جی V30: زیباروی شرقی!

ساعاتی پیش ال‌جی از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام V30 رونمایی کرد، محصولی که در دو نسل قبلی خودش از نمایشگر دوم بهره می‌گرفت اما سازنده این بار تصمیم گرفت تا با حذف آن، محصولی متفاوت و جدید را در این سری عرضه کند که با توجه به نمایشگر پهناور بدون حاشیه، شباهت زیادی به G6 این کمپانی پیدا کرده است.

اگرچه G6 با زبان طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های پیشین رونمایی شد، اما در ال‌جی V30 شاهد به‌کارگیری اوج هنر مهندسان و طراحان این شرکت کره‌ای هستیم. این گوشی از زبان طراحی مشابه با G6 بهره می‌برد، بدین معنی که ترکیبی از شیشه و فلز برای ساخت بدنه آن استفاده شده، اما به‌لطف شاسی باریک‌تر و لبه‌های شیب‌دار، بسیار راحت‌تر از مدل G6 در دست جای می‌گیرد و می‌توان با آن کار کرد.

ویژگی جالب‌توجه در ال‌جی V30، بهره‌مندی از نمایشگری بزرگ‌تر در مقایسه با V20 بدون تغییر در ابعاد گوشی است. در این گوشی از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن کوآد اچ‌دی پلاس (2880 در 1440) فول ویژن استفاده شده که نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با 82 درصد عنوان شده است. این درحالی است که مدل V20 به نمایشگر 5.7 اینچی مجهز شده بود. گفتنی است نمایشگر اسمارت‌فون V30 همانند مدل G6 تقریبا بدون حاشیه است که یکی دیگر از نقاط تمایز آن با نمایشگر V20 محسوب می‌شود.

در پنل OLED این گوشی، جزییات به وضوح قابل رویت‌اند و رنگ‌هایی بسیار غنی به نمایش درمی‌آیند. از آن‌جایی که این گوشی بیشتر برای کاربرد چندرسانه‌ای طراحی شده، این قابلیت می‌تواند در کنار ویژگی‌های دیگر به کار رفته در این نمایشگر، بسیار حائز اهمیت باشد.

V30 به عنوان یک اسمارت‌فون ویدیو محور رونمایی شد. این گوشی همانند مدل‌های قبلی، در قسمت پشتی خود از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد و برخلاف گوشی‌های هم‌رده که بر روی قابلیت‌های زوم و بوکه تاکید داشتند، دوربین V30 با تاکید بر ارائه میدان دید وسیع‌تری توسعه یافته است. در این گوشی از سنسور اولیه 16 مگاپیسکلی با گشودگی دهانه لنز f/1.6 و سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی زاویه‌باز با گشودگی دهانه لنز f/1.9 استفاده شده که ترکیب اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این دو سنسور، منجر به ارائه تصاویری با کیفیت بالا حتی در محیط‌های کم‌نور خواهد شد.

در ویدئوی زیر که به‌صورت اختصاصی و با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو برای شما به فارسی دوبله کرده‌ایم، بررسی این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

2 در مورد “بررسی ویدئویی ال‌جی V30: زیباروی شرقی!”

  1. زیبا ترین بخش طراحی پرچمداران سامسونگ و ال جی تو 2017 نبودن لوگوی منحوس شرکتشان در روی دستگاه است که جای تحسین داره واقعا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH