مقایسه دو خیال! آیفون 6 در مقابل گلکسی اس 5

galaxy-s5-vs-iphone-6

جنگ و دعوای بین این دو برند تا به آنجا پیش رفته است که حتی دو خیال آیفون 6 و گلکسی اس 5 هم دست از سر هم بر نمی دارند.

در مطلب زیر قرار است این دو اسمارت‌فون را بر اساس شایعاتی که تا کنون از آنها شنیده شده و یا حتی احتمالاتی که در رابطه با ویژگی‌هایشان داده می‌شود، به صورت مختصر مقایسه کرده و در هر بخش در صورت وجود برنده را مشخص کنیم.

شکل و ظاهر

آیفون 6: باریکتر و بزرگتر از آیفون 5

گلکسی اس 5 : سبکتر و باریکتر از گلکسی اس 4

از نظر شکل ظاهری اپل همیشه پیرو یک طرح ثابت بوده است که البته شنیده می‌شود آیفون جدید کمی متفاوت ارایه خواهد شد. در مدل آینده این برند از صفحه نمایش IGZO استفاده خواهد شد که باعث باریکتر شدن آیفون 6 می‌شود. بعلاوه این صفحه نمایش قرار است 4.7 اینچی باشد.

این در جا زدن در طراحی شامل حال سامسونگ هم می‌شود، پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال زیاد از نظر ظاهری شبیه به قبلی‌ها خواهد بود، اما خوشبختانه شنیده می‌شود که جنس بدنه به کربن فیبر/آلومینیوم تغییر خواهد کرد. بالاخره شاید طرفداران سامی هم فرصت به دست گرفتن یک مدل با جنس بدنه با کیفیت را داشته باشند.

با توجه به پیشرفتی که قرار است در هر دو تلفن هوشمند در این زمینه رخ دهد پس این راند با مساوی به پایان می‌رسد.

صفحه نمایش

در باره صفحه نمایش آیفون بعدی دو احتمال وجود دارد، یا همان 4 اینچی سابق خواهد بود و یا شاید هم 4.7 اینچی شود.از نظر تکنولوژی هم قرار است از تکنولوژی IGZO شارپ که باعث باریکتر شدن و کمتر شدن مصرف انرژی‌اش می‌شود استفاده کند. این صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی و تقریبا بدون لبه عرضه خواهد شد. صفحه نمایش‌های تعبیه شده درآیفون همیشه به نمایش رنگ‌های زنده و تصاویر دقیق شهرت داشته‌اند، پس انتظار می‌رود همین روند در مدل بعدی هم ادامه داشته باشد.

سامسونگ هم قرار است از همین صفحه نمایش موجود درگلکسی اس 4 در اس 5 هم بهره ببرد، پس قطعا رزولوشن فول اچ دی و تولید رنگ‌های روشن ویژگی‌هاییست که کاربران انتظار دارند در اس 5 هم ببینند.

با اینکه صفحه نمایش آیفون 6 نسبت به مدل حال حاضر تغییرات زیادی خواهد کرد، اما این راند هم با تساوی دو طرف به پایان می‌رسد.

پردازشگر

با توجه به احتمالات، آیفون 6 مجهز به یک پردازشگر A7  چهار هسته‌ای و1 گیگابایت رم و خواهد بود که با این مجموعه این دستگاه تبدیل به یک مدل سریع، پاسخگو و قدرتمندتر از گذشته خواهد شد. سیستم big.LITTLE ARM نیز به عملکرد و مصرف بهینه، انرژی اضافه خواهد کرد.

سامسونگ هم قرار است در مدل بعدی خود قدرتی بیشتر از مدل تاپ حال حاضرش قرار دهد. البته اطلاعات دقیقی از پردازشگر آن فعلا در دسترس نیست. قرار است در این هندست رویایی یک رم 3 گیگابایتی گنجانده شود که باعث ارتقا چشمگیری در مالتی تسکینگ شده و مصرف انرژی را پایین می‌آورد.

با در نظر گرفتن سخت افزار قدرتمند داخلی برای هر دو پرچمدار، می‌توان گفت که این بخش با تساوی به پایان می‌رسد.

فضای حافظه

احتمالا اپل پرچمدار بعدی خود را به غیر از سه نسخه 16، 32 و 64 گیگابایتی در نسخه 128 گیگابایتی نیز عرضه خواهد کرد.

در رابطه با سامسونگ هم که مدل جدید احتمالا  با همان فضاهای معمول ارایه خواهد شد. البته ناگفته نماند که سامسونگ اجازه ارتقا فضای حافظه را با قرار دادن شکاف مخصوص امکان پذیر کرده است.

پس می‌توان گفت برنده این بخش سامسونگ خواهد بود.

سیستم عامل

آیفون 6 همراه iOS7 خواهد بود، اپل تغییراتی برای این نسخه ویژه آیفون بعدی در نظر گرفته است. AirDrop، پیشرفت در نوتیفیکیشن‌ها و پاور کنترل‌های جدید موجود در iOS7 بعلاوه NFC، ردیاب چشم و سنسور اثر انگشت که قرار است با  آیفون 6 معرفی شوند، به جذابیت‌های این اسمارت‌فون خواهند افزود.

خب نوبت به سامسونگ می‌رسد و سیستم عامل سبز اندروید. به هر حال اندروید در حال حاضر کاربردی‌ترین سیستم عامل دنیا است و قطعا پرچمدار آینده سامسونگ هم حامل جدیدترین نسخه‌اش خواهد بود. کیکی لیمویی قرار است اسمارت فون‌ها را وارد دنیای جدید کند ومفهوم واقعی کاربردی بودن را به ارمغان آورد.

با اینکه در این راند هم اپل تمام تلاش خود را می‌کند، اما برنده اندروید و سامسونگ خواهد بود.

دوربین

اپل برای پرچمدار بعدی خود دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته است. به احتمال زیاد آیفون 6 مجهز به دو فلش خواهد بود تا در محیط‌های کم نور مشکلی وجود نداشته باشد.

دوربین در نظر گرفته شده برای اس 5، 16 مگا پیکسلی خواهد بود و در این بخش هم حداقل روی کاغذ و تا زمان ارایه این دو محصول و آزمودن عملکرد دوربین هایشان این سامسونگ است که برنده است.

نتیجه

خب خوشبختانه هر دو اسمارت فون برای آینده برنامه‌هایی دارند، هر چند اپل در ایجاد تغییرات خیلی با برنامه‌تر از سامسونگ عمل کرده است. اگر تمام این شایعات برای اپل درست باشند می‌توان انتظار داشت که آیفون 6 به صدر لیست تلفن‌های هوشمند برتر دنیا برسد. تنها کاری که می‌توان فعل انجام داد انتظار است.

61 در مورد “مقایسه دو خیال! آیفون 6 در مقابل گلکسی اس 5”

  1. سلامه به همه
    Cpu:پردازشگر
    نقش اصلی در کامپیوتر و گوشی دارد واس 4و5 پردازشگرهای 1.7و 2.5هرتز دارد.
    اما اپل پردازشگرش میزنه a8معلوم نیست اندازش چقده.
    مشکل بلوتوث داره اپل فقط با خود اپل.کی پیدا کنه گوشی اپل باهاش بلوث بده.
    سامسونگ اس 4 تمام شبکه های نسل چهارم داره.چه برسه از نظر قیمت یک میلیون ارزان تر هست و کیفیت اس 5 بی نظیر هست وسیستم عمل اندروید با بیشتر گوشی های بازار از نظر تبادل برنامه سازگار هست واپل نیست.
    قیمت کارگر وتولید اپل در امریکا گران هست در نتیجه تبلیغات و گران فروشی وجمع اوری پول محصول مهم هست در بازار جهان.
    در سامسونگ با نصف قیمت اپل میشه بهترین گوشی بازار مثل سامسونگ خرید.
    با تشکر از نظرات دوستان با فرهنگ ایران زمین

  2. شماها میدونید air drop چیه؟؟
    تاحالا 200 تا فایل تصویری به حجم 200 مگ رو تو یک دقیقه بین گوشی به گوشی انتقال دادید. بابا بلوتوث دورش تموم شده ها

  3. دوستان عزیز گوش کنید من الان دارم با گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 پیام میدم خدمت شما چرا اینقدر سنگ اپل رو به سینه میزنید چرا بدون اطلاعات همین طوری یلخی میگی اپل بهتره چرا سوادتونو بالا نمیبرید چرا از اهلش که طرف خدای کامپوتر و موبایل دکترای مهندسی رو داره ساسونگ رو با کلی دلیل که از اپل سرتره قبول میکنه پس اپل فقط اسم در کرده پس دیگه بدون دلیل و منطق حرف نزنید دلیل قانع کننده داشته باشید . موفق باشید

    1. برو بابا.
      شما نظرتو برا خودت نگه دار فیلسوف .
      اون موقع سامسونگ داشت جاوا میزد 😀 اپل بهترین برند بود الانشم هست

  4. واقعا که دوستان..میدونین چرا ما ایرونی ها شدیم جهان سوم..بخاطر اینکه به جای اینکه دنبال این باشیم تکنولوژی وطن خودمونو ببریم بالت سر تکنولوژی کشورای دیگه که اونا باهاش اقتصادشونو تآمین میکنن اینجوری به جون هم می افتیم

  5. ببخشید شما اپلی ها از چه لحاظ میگید که اپل برتره چون بلوتوث نداره تا با گوشی های دیگه ارتباط برقرار کنه یا چون وقتی میری رو سایت نمیدونی چی نوشته یا دوربین 5مگاپیکسلی آیفون4 و دوربین12مگاپیکسلیه گلکسی اس4

    1. اگه ایفون ویروس گرفت تو میتونی درستش کنی
      اصلا کسی عرضه درست کردنشو داره تو ایران ک میگی بلوتوث نداره ؟؟؟
      شما سواد انگلیسی داشته باش مشکلت حل میشه
      حالا گلکسی اس5 هم نه گلکسی اس4 که دم به دقیقه هنگه ؟؟؟
      😐
      برو بابا فقظ اینایی که ایفون دارن میدونن چه نابغه ایه ایفون.
      گلکسی ک فعلا داره هرچی که ایفون درست میکنه رو اندروید پیاده میکنه ما خلاقیتی ازش ندیدیم
      هروقت یه چیزی در حد عالی زود قبلش اپل نزده بوده بیا انجا نظر بده بگو سام…. گلکسی خوبه. شاید این جمعه بیاید 😀

  6. بابا اصلا سامسونگ چیه. اه اه این چیه شرکت مزخرف فقظ اپل. از نظر کلاس و سرعت و زیبایی و دوربین اپل بهتره. سامسونگ یکی دیگه مونده بره موبایل اندازه ی 40 اینچ اندازه ی تلویزیون خونه ی ما بزنه. فقططططط اپلللللللل

  7. با سلام من که که تا بحال از این گوسیها نداشتم همون 15 سال پیش یه گوشی نوکیا قدیمی دارم و الانه دیگه دو بار تعمیرش کردم ومنتظر سونی زد2 وسامسونگ اس 5 هستم بگیرم 3 تومن که دیگه بیشتر نبایستی باشه اگه از لپتابی که میلیونو 5 .500 هزار تومن تازه گرفتم واقعن نیستش این گوشیها حتمن خیلی کارا میشه باهاش انجام داد این اندروید و این لمسی چی هستش حقیقت من تو فکرش نبودم ولی الانه دیگه واقعن برای کار تجارت برام این نمونه گوشیها نیازه بهرحال منتظر هر 2 مدل هستم شایدم هر 2 رو گرفتم چون 3 تا سیم کارت دارم با تشکر. نظرات همه رو خوندم من که 15 سال نخریدم 2 ماه دیگه هم روش فعلن با لپتاپ سر میکنم این ور واونور که واقعن سخته حمل کردن ممنون از تمام نظرات دوستان الانه خیلی چیزا دستگیرم شد متوجه شدم چی به چی هستش ممنون از همه نظرات کاربرا موفق باشین.

  8. اپل از ساده ترین امکانات هم بی بهره است بلوتوث که گوشیای اول دهه هشتاد مثل k750 داشت اون نداره اما اس4 علاوه بربلوتوث، اینفرارد و nfc رو هم داره بعدش واسه نرم افزار و آهنگ و فیلم و عکس وابسته به نرم افزار آیتونزه که شکر خدا سامسونگ این مشکلاتو نداره ، راستی اس4 بغیر از حافظه داخلی و اس دی فلش مموری هم ساپورت میکنه که اپل هیچ درگاهی واسه مموری کارت نداره ( میدونم که میگید با حافظه 64 یا 32 کی از مموری کارت استفاده میکنه) که خودتونم این حرف رو تو دلتون قبول ندارین و دارین حرس میخورین بعدش قیمتو امکانات رو درنظر بگیرین ببینید کدوم میصرفه اپل یا اس4

  9. با سلام خدمت کلیه اساتید و دوستان کارشناس
    ابید یک نکته رو خدمت دوستان درخصوص انتخاب و خرید گوشی عرض کنم
    من بطور خلاصه میگم کیفیت در گوشیهای اپل و کمییت در گوشیهای سامسونگ محرز و روشن هستش البته این وجه تمایز هستش نه اینکه اپل از لحاظ کمییت ضعیف باشه و سامسونگ بی کیفیت، ولی در قیاس یکدیگر اینطور هستش.
    حالا میمونه سلیقه و هدف ما از خرید گوشی موبایل
    اگر ما بطور مداوم بخواهیم در اینترنت باشیم و یا مرتب در حال نوشتن و یا خواندن متون باشیم حتما باید از گوشیهای با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنیم که من سامسونگ رو با توجه به ظاهر و راحتی حمل در جیب ترجیح میدم
    ولی اگر موارد فوق در اولویت دوم ما باشه و برایمان سرعت باز شدن نرم افزارها و یا حتی بازی و یا کیفیت عکس و تصویر و خوش دست بودن و حمل آسان و مهمترین نکته کلاس گوشی و متفاوت بودن برایمان مهم باشه باید حتما اپل خریداری نماییم
    حال راحع به خودم عرض میکنم،
    من مهندس شرکت و مسیول هستم حقیقتا غیر از اینکه حمل و خوش دستی گوشی اپل برایم خوشایند هستش ولی از اینکه همه ی کارمندام گوشی سامسونگ با صفحات مختلف دارند ممیمیبایست برای متفاوت بودن اپل دست بگیرم.
    حقیقتا در هنگام تایپ و خوندن و چک کردن ایمیلهام کمی اذیت میشم و میگم کاش صفحه گوشیم بزرگتر بود ولی یک بار هم نگفتم ای کاش گوشیم چیزی جز اپل بود
    و در آخر باز هم میگم لطفا بدون تعصب و با توجه به استفاده و دیدگاه خودتون گوشی مورد علاقتون رو بخرید ولی خرید اون مدل گوشی رو به کسی حتی دوستتون تحمیل نکنید
    امیدوارم خوشحال و شاد باشیدwho

  10. ببخشید چه تور آیفون 6در بالای جدول قرار میگیرد گلکسی اس 5 که سیستم عامل ودوربین وفضای خالی بهترو بیشتری داره اگه می شه دلیل شوبگید کنجکاوم بدونم

    1. تا به حال اپ استور رفتی؟ اگه پات به این دنیا باشه و بری یک بار، می بینی که فروشنده به شما میگه :”چه کاری می خوای انجام بدی؟” بر خلاف سامسونگ که میگن چی می خوای؟!! کی گفته اندروید خوبه؟ حتی تو نرم افزار هم ios خیلی جلو تر از اندرویده!! اقای “استن شی” در مورد نرم افزار های ios و android گفته: این دو سیستم عامل مث تو کیف هم اندازه اند، ولی اپل مث ی کیف پر از اسکناس ١٠٠ دلاری و اندروید مث یک کیف پر از اسکناس ١ دلاری است! به خاطر اینکه نرم افزار نویسان وقتی باسه ios نرم افزار می نویسن مجبور اند اون رو با صفحه نمایش idevice ها مچ کنن ولی باسه دستگاه های اندروید مث اینه که همه شون از یک کاسه اب می خورند!! در ضمن کیفیت دوربین ایفون فراتر از فکر تو هست، فقط بگم یک دوربین ٨ م،گ با لنز bsi cmos که ٪١۵ بزرگ تر از مدل قبلی هست با دهانه دیافراگ به f2/2 و سه لنز اضافی و یک لنز یاقوت برای شفافیت بیشتر نشان دهنده کیفیت دوربین isight بر روی ایفون اپل هست،که توسط چیپ 64bit A7 که باعث می شود تصویر گرفته شده گستره دینامیکی بهتری نشان داده شود و جزئیات بیشتری نشان داده شود و دوربین ۴ عکس را باهم مخلوط می کند که باعث می شود نویز تصویر به شدت کم شود و در کنارش فلش جدید ایفون(ture tone)، نوری زنده و طبیعی رو به تصویر می بخشه! تا جایی که جانی ایوو در مورد ایفون گفته :(( ایفون تصاویری با کیفیت ١٣ مگاپیکسل می گیره و با نرم افزار iphoto نهایتا تصویری با کیفیت ١٨ مگاپیکسل خواهی داشت!!)) شاید جالب باشه بدونی مگاپیکسل بیشتر فقط تصویر رو بزرگ تر می کنه!و در مورد فضای خالی، این مشکل فقط در کشور های عقب افتاده ای مث جهان سوم اتفاق می افته من با این که ایپد ۴ ٣٢ گیگ دارم ولی تا الان مشکل کمبود فضا رو به لطف icloud احساس نمی کنم!!در ضمن خواهرم گلکسی اس ۴ داره جالب اینجاس که وقتی دستت میگیری صد در صد گرماش رو احساس خواهی کرد! خیلی زود داغ میاد در حالی که در محصولات به روز اپل ای ن مشکل معنی نداره!و حالا که برنامه های ilife وiwork اپل رایگان شده می تونه رقیبی شکست ناپذیری برای نرم افزار های پیش پا افتاده touchwis سامسونگ باشه!! بخاطر اینکه فعلا در مورد سیستم عامل کامپیوتر های دکستاپ برنامه فوق کاربردی office مایکروسافت رو شکست داده، و مایکروسافت کلا خودش رو از بازی کنار کشیده!!

  11. من خودم 4 ساله که ایفون 4 دارم الانم دارم با اون تایپ میکنم 14 گیگ از فضای داخلیم اشغال تا حالا بک بارک هنگ نکرده و 10 بارم از دستم افتاده و فقط لنزش خط افتاده و تنها چیزی که منو عذاب میده کیفیت دوربین 5 مگاپیکسلی. و اندروید هم فقط تو ایران خوبه که بولوتوثش به همه گوشی ها کار میکنه و فیلترشکن یا وی پی ان روش جواب میده. که ایفونم بولوتوث میکنه فقط با iPod iphone iPad و با گوشی أندرویدی با برنامه bump که بأید اینترنت روشم بأشه من با xperia z هم کار کردم که من أصلا با اندروید حال نمیکنم فقط به دود اهنگ دانلود کردن میخوره و برای تماس تلفنی کیفیت خوبی نداره.

  12. با سلام. اول از سیستم عامل شروع میکنم: اندروید چون کاربردی تر از ios هستش بدون تردید بهترین هم هست. حالا دوربین: ببینید اپلی ها. خداوکیلی شما فرق بین 12 و 16 رو نمیدونید؟؟ پس برید بمیرید. بعدش پردازنده. هر آدمی میدونه اپل و سونی و …….. هرچی زور میزنن پردازندشون 4 هسته ای بیشتر نمیشه این حقیقتشه. ولی سام 8 . و اینبار بحث حافظه میاد وسط. اولا گوشی بدون رم مثل تباله میمونه اینو همه میدونن . یه چیز دیگم که یادم رفت 1 گیگابایتی بودن اپل و 3 گیگابایتی بودن سام. وسلام حرفی ندارم فقط سامسونگ.

    1. دوست عزیز ی سری به تست های بنچ مارک بزن ببین دنیا دس کیه!! اپ استور اپل با بیش از ٩٠٠,٠٠٠ نرم افزار مخصوص idevice ها بزرگ ترین فروشگاه نرم افزار دنیاست!! در حالی که هیچ کدوم از نرم افزارهای اندروید مخصوص گوشی خاصی تولید نشده،در نتیجه اپل در این مورد برندس، در مورد دیگر سخت افزار استفاده شده در idevice های اپل کاملا مچ شده با سیستم عامل ios اند، در مورد سام چطور؟ در مورد دوربین بگم مهم ترین فاکتور دوربین های دیجیتال حسگر انهاست،درست است که مگاپیکسل بالاتر تصویر را بزرگ تر می کند اما اپل پیکسل های بزرگ تر رو ترجیح میده، چون پیکسل های بزرگ تر تصویر با کیفیت تری تولید می کنن!در مورد پردازنده که اپل با ی پردازنده ١.٣ گیگاهیتزی دو هسته ای و با ساختار ۶۴ بیتی داره تو بازار گوشی های موبایل یکه تازی می کنه!در حالی که سام برای عقب نموندن از قافله به ناچار باید پردازنده ٢٠٣ گیگاهرتزی و به قول شخص شخیص خودت ٨ هسته ای استفاده کنه و در مورد حافظه (من همیشه میگم این مشکل برای کشور های عقب افتاده ای مث ایران بر می خوره)چون وقتی فناوری مث lTE هس که سرعتش ۴ برابر usb 3 و شبکه های خانگی هست،تو فقط یک نرم افزار cloudy نیاز داری!تا هیچ وقت احساس کمی حجم نکنی و اپل تو این یکی با ساخت iCloud سنگ تمومش رو گذاشته و در مورد رم : وقتی شرکت های سازنده نرم افزار و بازی هجیم مث gameloft و EA و abode برای یکسان کردن نرم افزار در تمام سیستم به سمت استفاده از رم بیشتر نمی رن و به ١ گیگ بسنده می کنن، سام با اون ٢ گیگ اضافی چیکار می کنه؟ راستی اون حرفت اخرت هم لایک داره “یخچال فقط سامسونگ”

  13. سلام به همه دوستان, ببینید, بحث ما سر چیه, که اپل بهتره یا سامسونگ, اون که پول میده و یه گوشی میخره, مطمئن باش همه چیزارو میدونه, ولی از همه مهمتر اینکه که به اون گوشی علاقه داره,و از رقیبان گوشیش بدش میاد, بیشتر اینکار رو کسانی میکنن که اپل دارن, یکم حساس و حسود, چرا, چون سامسونگ صفحه نمایش بزرگ و عالی داره که برای کلیپ و بازی فوق العاده است, ولی اپل اینطور نیست کوچیک و جمع جور, پیش خودتون فکر کنید که اگر صفحه نمایش اپل به اندازه ی سامسونگ بود, چی میشد, آیا کند نمیشد, گیر نمیکرد, برنامه ها رو دیر بالا نمی اورد, همه این ها هست, ولی در سامسونگ میبینید که هیچ خبری نیست, اپل فقط داره پول مارکشو میخوره, نمیگم بدرد نمیخوره, ولی نه به اندازه ای که میفروشن, ولی سامسونگ می ارزه, ممنون که خوندید, امیدوارم همه ی دوستان عزیز موفق باشن, به امید آن روزی که….. بیخیال. شاد و خرسند باشید.

  14. اقایان و خانم ها روون ترین و تند ترین گوشی ایفون 5s شد بعد ال جی g2 بعد اچ تی سی وان بعدشم گلگسی s4

    1. آقا من کاری ندارم کی چی داره ولی الان که ۶ ساله همه نوع آیفونی داشتم از ٢g تا ۵s که الان دارم باهاش متنو مینویسم فقط اینو می تونم بگم دوستان هرچی بگید چرته من خودم ١١ ساله موبایل فروشم تعمیرکارم هستم ته همه چیم در اوردم یه مثال میزنم تا ته خط برید آقایون و خانمایی که ادعا میکنید: اگه به کیفیت دوربین ١٢ مگاپیکسلی گوشیاتون یا هر گوشی دیگه ای افتخار میکنید بدونید بدون اغراق هنوز کیفیتش به پا ۵ مگاپیکسل اپل هم نمیریه چه برسه به ۵s که دوربینش خداس … یا رم یا سی پی یو… ببینید اپل حرفاش حرفه واقعیه عشق عدد ورقم نیست بگه گوشی ساختم ٣٢٧ مگاپیکسل ۵٠٠gb رم cpu 200 هستهای و خیلی چرندیات که سامسونگ و سونیمیگن امیدوارم عاقلا حرفمو گرفته باشن یا حق.

  15. سلام بر دوستان
    منم هم سامسونگ داشتم هم ایفون سیستم عامل گوشی به نظر من سلیقه ای به نظر من کار با اندروید راحت تر از IOS ایفون هست ولی وقتی با ایفون کار میکنی دیگه اندروید خیلی بچه گونه به نظرت میرسه در کل هریک جای خود را داره

  16. محمد فرازی

    سلام
    من خودم s4 دارم وازهمه برندها خوشم میاد اپل سونی وغیره انتخاب کوشی زورکی نییست کسی بیاد اینجا تحمیل کنه که سام خوبه یا اپل ویا غیره به نظر من کسی که اپل میخره ازسام خوشش نمیاد که میره اپل میخره …………….. پس شماها هم بیخودی برندی که خوشتون میاد بخرین وحالشو ببرین وبیخودی کوشی خودتونو برتر ندونین

    باتشکر

  17. بهترینسیستم عامل در دنیا اندروید است آخه من نمیدونم شما
    چه جوری حساب کردین که اپل از سامسونگ بهتره

    1. سامسونگ کجا بود وقتی اپل یکه تازی می کرد؟ سامسونگ تو چی از اپل بهتره؟ صفحه نمایش سوپر اموبد ؟ یا جنس بدنه ؟یا دوربین؟یا وزن ؟یا اپ های مچ شده با سیستم عامل؟ لازم به ذکر است که شعار اپل رو بگم “forward thinking” همین باشه شما بسه!!

  18. در حال حاضر:
    اپل، سونی، اچ تی سی، نوکیا سامسونگ
    در آینده: سونی، اپل، نوکیا ، اچ تی سی، سامسونگ

  19. سلام…بسیار پرمحتوا….ولی در بعضی مواقع به نفع سامسونگ کار کردید…خداییش اول اپل،دوم سونی و سوم سامسونگ..

  20. به نظر من سامی بهتره من خودم همزمان هم آیفون 5 داشتم و عاشق آیفون هم هستم و اون سیبه پشتتشو با هیچ مارکی عوض نمیکنم بعدش گالکسی 4s خریدم ولی متاسفانه ﮔ سامسونگ بهتره

  21. جدی 1سوال خوشحال میشم جواب بدی
    اندروید از چه نظر بهتر از IOS هس؟
    1-تعداد برنامه یا برنامه های کاربردیش؟
    2-مچ شدن بینظیرش با سخت افزار؟
    3-لگ های کم و سبکی سیستم!؟!؟؟
    4-نکنه از نظر امنیت؟
    شایدم میخوای بگی IOS برای ما ایرانی ها بدرد نمیخوره!!!

  22. راستی نمیخوام به دوستان عزیزی که گوشی اندرویدی دارن ناراحتشون کنم مورد خطابم شما و این مقالتونه که تو سیستم عامل گفتین اندروسید برنده هست!!! برید با اون اندرویدی که فقط بلده اسمشو عوض کنه حال کنین برین کیک کشمشی نخود باقالی فردام قراره جدیدشو بدن به اسم باقالی پلو با محسن!!!

  23. سامسونگ بره یخچالشو بسازه آندروید فقط برای اچ تی سی و… هست در ضمن آیفون اپل تا اونجایی که دیدم و استفاده کردم بهترینه و سامسونگ به گرد پاشم نمیرسه سیستم عاملشم بهترینه نمیدونم چرا شما میگین آندروید برنده هست لازم بود که بگین در عمومیت اندریود و در کاربردی و کیفیت سیستم عامل آی او اس برنده هست .
    اولین و بهترین نرم افزار ها و با کیفیت تر اون ها برای آی او اس منتشر میشه و بعضیای دیگه که برای دوتاشون میاد اول برای آی او اس منتشر میشه.
    سامسونگ بره از آفتابه گوشی درست کنه!
    ××××××××××× زمانی که سامونگ داشت گوشی بدون آنتن و دکمه دار درست میکرد اپل داشت 3جی رو میززد.!!!

    1. اخه همون تاچى که باهش کار میکنىن رو ببینین اول کدوم شرکت زده بعد بیان در رابطه با ایفون که برند جهانیه صحبت کنین

  24. اندروید ios مسخره را میخوره.اخه ios1تا 7هیچ فرقی نداره.بعد تا سونی هست نمیذاره سام پرچمدار باشه!!

  25. اصلا تابلو نیست که شما طرفدار سامسونگ هستید و طرفدار اندرویدید.واقعا سایت یه چیپی شما ندیدم.هرچند که نظرم رو هم قرار نخواهید داد روی سایت.واقعا براتون متاسفم.

  26. بعضیا توھم زدن نمیتونن سامسونگ ببینن کم اوردن،بعد میگن cpu اپل بھترھ،اخھ چطور حساب کردین؟بھ احتمال زیاد s5 ھمراھ پردازش گر 8 ھستھ ای اسنپدراگون عرضھ خواھد شدن 3 گیگابایت رم کھ فوق العادست،بلھ اندروید ھم ثابت کردھ از ios بھترھ من خودم ھم i phone 5 دارم ھم اکسپریا zr و بگم zr بھترھ،تعصبی ھم رو سامسونگ ندارم ولی اگھ جنس بدنش بھتر بشھ طراحیش فوق العادست ھم دگمھ ھومش زیباست،بجای اینکھ سامسونگ تحقیر کنین،اپل باید با طراحی یکسانش iphone 4,4s,5,5s,5c مورد اظحار نظر شما قرار بگیرھ،کھ کپ ھم ھستن،

    1. 1 باز گفتی cpu آخه تو که هیچی نمیدونی برای چی حرف میزنی اولا تو اپل ها همه کارهارو gpu انجام میده بعد دقیقا کجا اندروید ثابت کرده از ios بهتره در ضمن مگه پرچمدار اندروید سری s سامسونگ هست پارسال که با مقایسه با آیفون5 و لومیا 920 خیلی ضعیف ظاهر شد و آبروی اندروید رو برد امسال پرچمدار اندروید (اکسپریا z1چون فبلت که نمیتونه پرچمدار بشه اگه هم بتونه نوت 3 به هیچ عنوان حریفی برا z1 نمیشه) با آیفون 5s و. لومیا 1020 یعنی پرچمدارای امسال ios و ویندوز فون مقایسه کنن تا 2 سال دیگه که خدا بزرگه

  27. در ضمن چرا کلاس ما اندرویدی ها رو پایین میارید کی گفته سامسونگ سری اس پرچمدار اندرویده که بخواد با پرچمدار دیگر سیستم عامل ها بجنگه آخه پرچم اندرویدو بدیم دست پلاستیک میشکنه که فعلا پرچمدار اندروید رو (xperia zu) با آیفون 5 (پرچمدار ios )و لومیا 925 ( پرچمدار ویندوز فون) مقایسه کنید حالا تا 2 سال دیگه خدا بزرگه

  28. 1 تا آمدن 2 گوشی باید صبر کرد 2 کی گفته اندروید بهتر از ios هست 3 پردازنده رو چطوری برابر کردی تابلو هست که اپل برتره چون تو ios سی پی یو نقش کشک رو داره و همه کارا رو gpu انجام میشه سارا طرفدار سامسونگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH