29 سپتامبر به‌روزرسانی سوپر ماریو Run عرضه خواهد شد

دسامبر سال گذشته بود که نینتندو خبر از عرضه سوپر ماریو Run بر روی سیستم عامل iOS داد. مدتی بعد بازی در دسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفت. در ابتدای انتشار این بازی هیاهوی زیادی بین طرفداران نینتندو و به خصوص سوپر ماریو برپا شد. این بازی رایگان بود، اما گیم‌پلی محدودی از آن ارائه می‌شد و برای دسترسی کامل به آن باید کاربران مبلغ 9.99 دلار پرداخت می‌کردند.

سوپر ماریو Run

در حالی‌که هیجان ناشی از بازی فروکش کرده است، نینتندو امید دارد تا با ارائه یک به‌روزرسانی در تاریخ 29 سپتامبر دوباره طرفداران را خوشحال و مشتاق کند. این آپدیت جدید به شما امکان بازی در کاراکتر Daisy را خواهد داد و دنیای جدیدی نیز (World Star) وجود خواهد داشت. به‌علاوه حالت Remix 10 game شما را دائما در سطوح مختلفی قرار می‌دهد.

با به‌روزرسانی این بازی، کاربر قادر خواهد بود به جای موزیک بازی، آهنگ‌های خود را هنگام بازی کردن پخش کند؛ در این هنگام کاراکتر بازی هدفون بر سر می‌گذارد تا مشخص شود که کاربر موزیک‌های خود را در بازی پخش می‌کند.

شاید بهترین خبر این باشد که از زمان عرضه این به‌رزورسانی یعنی 29 سپتامبر، تا 12 اکتبر کاربران قادر خواهند بود کل بازی را با 50 درصد تخفیف خریداری نمایند. شاید اعلام همین خبر به تنهایی هم می‌توانست انگیزه‌ طرفداران سوپر ماریو را برگرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH