نسخه تیتانیومی آی‌فون X با قیمت 4500 دلار آماده پیش فروش است

گوشی‌های هوشمند بسیاری توسط شرکت Vertu و با طراحی خاص و به مناسبت اتفاق‌های مختلف تولید شده است که علی‌رغم قیمت بسیار بالای آن‌ها نسبت به مدل‌های اصلی، همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. یکی از کشورهایی که کلکسیونرهای زیادی در این زمینه دارد، کشور روسیه بوده و جالب است بدانید از هم‌اکنون آی‌فون X با جنس تیتانیوم در روسیه، توسط Caviar طراحی و به فروش می‌رسد.

آی‌فون X

آی‌فون X تا نوامبر آماده فروش نخواهد بود و اپل پیش فروش آن را از تاریخ 27 اکتبر و تحویل آن را از تاریخ 3 نوامبر آغاز خواهد کرد؛ اما Caviar از هم‌اکنون پیش فروش محصول خاص خود را با قیمت 4500 دلار آغاز کرده است. این شرکت روسی مشهور به تهیه نسخه‌های خاص از گوشی‌های هوشمند است و آخرین محصول آنان مربوط به نسخه مخصوص پوتین-ترامپ نوکیا 3310 می‌شد.

این آی‌فون X خاص دارای بدنه‌ای تیتانیومی خواهد بود؛ ماده‌ای که در کشور یاد شده برای تولید جنگنده‌های MiG-35، موشک‌های بالستیک Satan ICBM و تانک‌های T-14 استفاده می‌شود. جدای از این محصول، Caviar نسخه‌های مخصوصی از آی‌فون 8 و 8 پلاس نیز طراحی کرده که با قیمتی کمتر، حدود 3000 دلار، پیش فروش می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH