هم‌اکنون شرکت نینتندو ماهیانه نزدیک به دو میلیون کنسول بازی سوییچ تولید می‌کند

به‌نظر می‌رسد نینتندو موفقیت زیادی با سوییچ در مقایسه با کنسول Wii U کسب کرده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارند که این شرکت تا به حال 5 میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش رسانده و این آمار فروش شگفت‌انگیز در صورتی بدست آمده است که کمتر از یک سال از عرضه رسمی این محصول در بازار می‌گذرد.

ظاهرا شرکت انتظار دارد تا این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد؛ چراکه به گزارش DigiTimes، نینتندو تولید ماهانه کنسول خود را به دو میلیون دستگاه رسانده است. در اوایل پیش‌بینی شرکت، انتقال حدود 10 میلیون دستگاه به فروشگاه‌های سرتاسر جهان بود، اما این افزایش تولید خبر از آن دارد که شرکت در پی رسیدن به رقم 20 میلیون دستگاه است.

نینتندو

البته تعداد انتقال کنسول به فروشگاه‌ها برابر با تعداد فروش نخواهد بود، اما مطمئنا نینتندو مقدار تخمینی فروش خود را نیز در نظر گرفته است. در هر صورت، اگرچه سوییچ به اندازه کنسول‌های PS4 و  Xbox One نخواهد فروخت، اما همین تعداد نیز برای نینتندو موفقیت مالی بسیار بزرگی محسوب می‌شود. البته نباید فراموش کنیم با توجه به عناوین بزرگی که بر روی این کنسول عرضه خواهند شد، مطمئنا تا مدتی میزان فروش نیز افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH