فیس آی‌دی

تامین‌کنندگان اپل به احتمال وجود فیس آی‌دی در گوشی‌های آی‌فون مدل 2018 اشاره می‌کنند

براساس بررسی‌های گوناگون صورت گرفته، در اکثر مواقع فیس آی‌دی به عنوان یک آگهی تبلیغاتی عمل کرده است. هر چند که در زمان‌های مختلف، چیزهایی در مورد ویژگی‌ها و کارکرد خیره‌کننده این فناوری می‌شنویم، اما این مسئله چندان بزرگی نیست. بنابراین سوال این است که آیا فیس آی‌دی به اندازه‌ای خوب بوده تا اپل را مجاب به استفاده از آن در دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل iOS نماید؟

براساس گزارشات جدید، به‌نظر می‌رسد که یکی از تامین‌کنندگان خاص شرکت اپل، این‌طور فکر می‌کند. طی گزارش مالی اخیر که توسط تحلیل‌گری با نام جن مانستر پوشش داده شد، شرکت تامین‌کننده قطعات Finisar از خرید کارخانه‌ای با مساحت 700 هزار فوت مربع خبر داد. اگر با شرکت فینیسار آشنایی ندارید، این کمپانی تامین‌کننده آرایه‌های حفره عمودی سطحی ساطع‌کننده لیزر موسوم به VCSEL است که در سیستم دوربین TrueDepth و به تبع آن فیس آی‌دی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید سایت تولید توسط فینیسار، به عنوان تلاش این شرکت در راستای افزایش میزان تولید قطعات، تفسیر شده است. این در حالی بوده که آن‌ها قطعات موردنیاز سایر کمپانی‌ها را نیز تامین می‌کنند. گزارش نشان می‌دهد که رشد میزان تولید می‌تواند پیاده‌سازی فیس آی‌دی در گوشی‌های آی‌فون سال 2018 را تسهیل نماید.

اخیرا گزارشاتی شنیده شده که در صورت مقبولیت مناسب این ویژگی، اپل می‌تواند سیستم فیس آی‌دی را با دستگاه‌های iOS جدید که شامل گجت‌های آی‌فون و آی‌پد است، تطبیق دهد. برای اطلاع از درستی یا نادرستی این گزارشات بایستی منتظر بمانیم. اما این‌طور به‌نظر می‌رسد که اپل به گسترش دسترس‌پذیری این قابلیت، علاقه‌مند است.

5 در مورد “تامین‌کنندگان اپل به احتمال وجود فیس آی‌دی در گوشی‌های آی‌فون مدل 2018 اشاره می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH