زمان عرضه سامسونگ گلکسی S9 به‌صورت رسمی اعلام شد!

با آن‌که در برخی شایعات گذشته ادعا شده بود که کمپانی سامسونگ گوشی گلکسی S9 را زودتر از موعد مقرر و در نمایشگاه CES 2018 به معرض نمایش در خواهد آورد اما رئیس بخش موبایل سامسونگ اظهاراتی خلاف این شایعات داشته است.

گلکسی S9

طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه CES 2018، مدیر بخش موبایل کره‌ای‌ها تایید کرد که گوشی پرچمدار گلکسی S9 در ماه فوریه و هم‌زمان با برگزاری رویداد MWC 2018 رسما معرفی خواهد شد. ظاهرا این امر به عادتی برای سامسونگ تبدیل شده که  هر ساله در دومین نمایشگاه بزرگ تجاری جهان پرچمدار بهاره از سری S خود را معرفی کند و سال 2018 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

احتمالا سامسونگ در حال حاضر گلکسی S9 را طی برگزاری نمایشگاه CES به شرکای خود نشان داده است اما این اتفاق پشت درهای بسته انجام شده و هیچ گونه رسمیتی در معرفی آن وجود ندارد. برخلاف گلکسی S8 که در ماه مارس معرفی و یک ماه بعد آماده فروش شد، پرچمداران جدید در ماه فوریه معرفی شده و از ماه مارس روانه بازارها خواهند شد.

اگر شایعات اخیری که درباره گلکسی S9 یا بهتر است بگوییم گلکسی S9 پلاس شنیده‌ایم درست باشند، این اسمارت‌فون اولین محصول دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی در جهان لقب می‌گیرد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز در حال تفکر در این زمینه است که آیا پرچمداران خود را به حافظه‌های بیش‌تری مجهز کند یا که خیر.

5 در مورد “زمان عرضه سامسونگ گلکسی S9 به‌صورت رسمی اعلام شد!”

  1. به نظرم۵١٢گیگ دیگه یک کلک تبلیغاتیه و استفاده چندانى نداره تعداد بسیار معدودى نیاز به این حافظه دارن

  2. سلام
    بعضی دوستان می گویند که نسبت 2 به 1 خوب نیست اما با کمی توجه می فهمید که یک گوشی با حاشیه زیاد با حاشیه هایش نسبت 2 به1 دارد
    وچون حالا قرار است حاشیه ها تا حد امکان کم شود قرار است نسبت صفحه نمایش به 2 و1 تغیر کند بله

  3. سامسونگ همه چیش خوبه منتها بزرگترین اشتباهش این بود که ال سی دیش رو ۱۸:۹ کرد

    گوشی خیلی دراز و در واقع شبیه به گوشکوب میشه و همچنین دیگه واقعا با یه دست نمیشه با گوشی کارکرد ، مثلا من همین الان که دارم تایپ میکنم انگشتم به بالای گوشی نمیرسه چون از بس گوشی دراز شده

    نسبت تصویر ۱۶:۹ خیلی بهتره و استاندارده چرا که تمام فیلم ها و بازی ها رو ۱۶:۹ میسازن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH