android

چگونه صدا را در تمام عملکرد‌های لمسی اندروید خاموشی کنیم؟

بعد از خرید و خارج کردن گوشی‌تان از جعبه، برای انجام هر کار و فعالیتی، صدایی نیز به گوش‌تان خواهد رسید. این صدا‌های مکرر به راحتی می‌تواند اعصاب‌تان را خرد کند! چه با رژه بر روی اعصاب و چه با مزاحمت برای اطرافیان و محیط‌. اما شما می‌توانید تمام صدا‌های بی‌معنی عملکرد‌های گوشی را غیر‌فعال کنید؛ و تنها زمانی که به آن نیاز دارید، دوباره فعالش کنید.

چگونه صدای‌های لمس گوشی را غیر‌فعال کنید؟

  1. تنظیمات(Settings) را باز کنید و پایین بیاید تا به صدا (Sound) برسید.
  2. شما چند گزینه تنظیم صدا را مشاهده خواهید کرد. گزینه Advanced را انتخاب تا بقیه گزینه‌ها را دیده شوند.
  3. سپس به پایین بیاید تا گزینه Other sounds and vibrations را ببینید.
  4. ما پیشنهاد می‌کنیم تمام موارد را با دقت، غیر فعال کنید، به جز گزینه Charging sounds، تا زمانی که اتصال شارژر به گوشی‌تان تائید می‌شود، شما را باخبر سازد.

Android

صدا‌های لمسی (Touch sounds) به کلیه اصواتی که با لمس و تپ (ضربه) زدن به صفحه نمایش گوشی، به گوش می‌رسد، اطلاق می‌شود. شاید مایل باشید گزینه Vibrate on tap را نیز خاموش کنید تا کمی در مصرف شارژ باتری هم صرفه‌جویی نمایید. صدای قفل صفحه نمایش (Screen locking sounds) نیز چیز بیهوده‌ای است؛ می‌توانید از آن هم صرف نظر و غیر‌فعالش کنید. حتی صدای شماره‌گیر در زمانی که با کسی تماس می‌گیرید نیز قطع کنید، بیش از 40 سال است که در تمام تماس‌ها از همین صدای انتظار پشت خط استفاده می‌شود. پس با کمی سکوت به صدای آن تنوع دهید!

در گوشی‌های iOS، صدا‌های در نظر گرفته شده برای لمس و ضربه، قابل مقایسه با اندروید نیست اما شما می‌توانید صدای کلیک کیبورد و قفل صفحه نمایش را بردارید. پس مسیر Settings و سپس Sound (در گوشی‌های آی‌فون 7 و گوشی‌های آی‌فون جدیدتر به عنوان گزینه Sounds&Haptics درج شده است) را بروید. به پایین ادامه دهید و رسیدیم، همین‌ جاست. شما می‌توایند گزینه‌های Lock Sounds و Keyboard Clicks را غیر‌فعال کنید.

4 در مورد “چگونه صدا را در تمام عملکرد‌های لمسی اندروید خاموشی کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH