هواوی

هواوی خودش هم دچار سردرگمی شده است؛ بالاخره منتظر P20‌ باشیم یا P11؟!

ما با تعدادی از گوشی‌های سری P هواوی آشنا شده‌ایم و خود را برای محصول بعد آن آماده کرده‌ایم اما ظاهرا خود شرکت هواوی هنوز در مورد نام‌گذاری محصول بعدی خود مردد است. شرکت ابتدا از نام P20 برای آن استفاده کرده بود ولی اکنون نام P11 به ثبت رسیده است!

درخواست این مورد در ایالات متحده، تایوان، بریتانیا، هنگ‌کنگ و سایر کشور‌ها ثبت شده است؛ اما استفاده از نام تجاری P20 تنها در ایالات متحده ثبت شده که مربوط به چندین ماه قبل است.
این مسئله موجب شده تیم وب شرکت نیز برای آماده سازی صفحات مربوط به اطلاعات گوشی‌های P11 و P12 هواوی نیز دچار مشکل شود. در این صورت این احتمال ممکن است شرکت هواوی مجبور شود با گذر از برخی اعداد به کار خود ادامه دهد. حتی برای عرضه P12 نیز تا سال آینده باید صبر کند. هرچند هیچ‌گونه کسری و کمبودی در گوشی‌های سری P برای سه مدل فعلی (بدون احتساب P11 Lite) وجود نخواهد داشت.
در هر حال، برنامه‌‌های کاری هواوی برای گوشی‌ها و صد البته ساعت‌ هوشمند هواوی که در لیست کالا‌ها و خدمات، بررسی و اشاره‌ شده‌اند، مشخص است و احتمال این مسئله تغییر نام نیز شاید برند آنر هواوی بوده است.

huawei

4 در مورد “هواوی خودش هم دچار سردرگمی شده است؛ بالاخره منتظر P20‌ باشیم یا P11؟!”

  1. تعداد دوربین بیشتر مساوی با نیاز به پردازش بیشتر ،استفاده بیشتر از رم و نهایتاً مصرف بیشتر باتری ،،،امیدوارم خروجی خوبی داشته باشه،،هرچند هواوی توی مقوله دوربین خوب عمل کرده،،طراحی معقولی هم داره،،امیدوارم یدونه هم با صفحه ال سی دی بزنه که هم قیمت مناسب تری داشته باشه هم برای افرادی که از سوختگی صفحات اولد ترس دارند گزینه مناسبی باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH