قیمت و زمان عرضه گلکسی S9 مشخص شد

بالاخره انتظارها به سر رسید و سامسونگ پرچمداران بهاره خود یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را پیش از آغاز به‌کار رسمی نمایشگاه MWC در شهر بارسلونا معرفی کرد. در همین راستا جزئیاتی درخصوص قیمت و زمان عرضه رسمی این دو سوگولی سامسونگ منتشر شده است.

آن طور که سامسونگ اعلام کرده، علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی S9 را در کشور انگلستان با قیمت 739 یورو خریداری کنند اما قیمت در نظر گرفته شده برای ایالات متحده 720 دلار خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها فقط برای عرضه مستقیم توسط خود سامسونگ صادق بوده و در صورت خرید از منابع دیگر رقم نهایی متفاوت خواهد بود.

با توجه به این ارقام باید گفت که قیمت این پرچمدار در کشور انگلستان نسبت به گلکسی S8 حدود 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد اما این افزایش در مقابل قیمت گلکسی S7 به 25 درصد می‌رسد. بد نیست بدانید کاربران ساکن در کشوری مانند استرالیا باید چیزی حدود 1310 دلار استرالیا را برای خرید این پرچمدار بپردازند. متاسفانه تاکنون قیمتی برای گلکسی S9 در دیگر بازارها اعلام نشده است.

ساکنان کشور انگلستان می‌توانند از هم‌اکنون این هندست را از فروشگاه اینترنتی سامسونگ پیش‌خرید کنند اما این امکان از روز 9 اسفند برای شهروندان ایالات متحده فراهم خواهد شد. عرضه رسمی و فیزیکی گلکسی S9 نیز همان‌گونه که پیش از این در خبرها خوانده بودیم از روز 25 اسفند آغاز خواهد شد.

2 در مورد “قیمت و زمان عرضه گلکسی S9 مشخص شد”

  1. قیمتاشون واقعا عالیه. نسبت به آیفون 1000 دلاری که در پارسال معرفی شده 840 دلار واسه امکانات مشابه و کمی هم بیشتر مفته

  2. نصف این قابلیت های که داره برا سونی دارا خاطره اس
    این واقیعت افزوده رو سونی Z سال 2013 هم داره
    تازه هنوزم که هنوزه اپدیتش میاد

    و قابلیت 960 فریم که ذوق زده شدید انگار اولین باره تو جهان کسی دیده . ما الان داریم با این قابلیت فیلم میسازیم تازه سامسونگ معرفیش کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH