تلفن همراه شما چه زمانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند؟

همواره به‌روز رسانی‌های اندروید با یک سوال برای کاربران همراه است؛ چه زمانی گوشی من نسخه جدید را دریافت می‌کند؟ در ادامه این مطلب وضعیت محبوب‌ترین گوشی‌هایی که نسخه جدید اندروید موسوم به اندروید اوریو را دریافت می‌کنند مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.
اگر شما از جمله کاربرانی هستید که دوست دارید جز اولین افرادی باشید که آپدیت‌های جدید اندروید را از منبع آن دریافت می‌کنند، قطعا گوشی‌های گوگل بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

Pixel

از آن‌جا که گوشی‌های پیکسل توسط گوگل طراحی و پشتیبانی می‌شوند، قطعا کاربران آن نیز از جمله کسانی هستند که تقریبا قبل از افراد دیگر به آپدیت‌های جدید دسترسی دارند. در نتیجه تمام گوشی‌های پیکسل در این گروه قرار گرفته و در حال حاضر به آخرین نسخه اندروید یعنی اوریو آپدیت شده‌اند. برخی از این گوشی‌ها عبارتند از:

Pixel به‌روزرسانی شده :1
Pixel XL : به‌روزرسانی شده
Pixel به‌روزرسانی شده :2
Pixel 2XL : به‌روزرسانی شده

Essential

Essential تنها دارای یک گوشی در این لیست است. 1-Essential PH، راه طولانی را از زمان انتشار آن در اوت سال 2017 پیموده است. این شرکت با انجام اصلاحات نرم‌افزاری، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. در حالی‌که بسیاری از تولید کنندگان در حال حاضر هنوز سعی دارند گوشی‌های خود را به اندروید 8.0 به روز کنند، این شرکت اساسا نسخه اولیه اوریو را حذف کرد و بلافاصله به نسخه 8.1، آپدیت شد.

PH-به‌روزرسانی شده :1

سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی‌های اندرویدی در جهان است و گوشی‌های زیادی از این شرکت، به‌روزرسانی‌های جدید را پشتیبانی می‌کنند. این کمپانی همواره، گوشی‌های پرچمدار را در اولویت بالاتری نسبت به سایر محصولات خود برای دریافت آپدیت‌های جدید قرار می‌دهد.
سری گلکسی‌ اس و نوت، همیشه جز اولین‌هایی هستند که به آخرین نسخه اندروید ارتقا خواهند یافت. با این حال، سامسونگ به‌طور کلی بسیار آهسته‌تر از سایر رقبای خود این کار را انجام می‌دهد. این شرکت طی این سال‌ها عملکرد خود در این زمینه را بهبود بخشیده است اما هنوز هم باید کارهای زیادی را برای رسیدن به شرایط مطلوب انجام دهد. در ادامه لیست گوشی‌های سامسونگ که به اندروید اوریو آپدیت شده و یا می‌شوند را ارایه داده‌ایم:

Galaxy S9/S9+ : ارایه همراه با اوریو
Galaxy S8/S8+ : به‌روزرسانی‌ شده 
Galaxy S8 Active: به‌روزرسانی شده
Note 8: به‌روزرسانی شده
Galaxy S7/S7 Edge: برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی 
Galaxy Note 5: نامشخص

ال‌جی

ال‌جی در چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی را در زمینه پالایش خطوط تولید خود انجام داده است. این شرکت بیشتر بر روی دو سری از گوشی‌های خود تمرکز کرده است: سری G و سری V. در حالی‌که سری G، برای طولانی مدت به‌عنوان تلفن‌های پرچمدار این شرکت در نظر گرفته شده‌اند، در مقابل سری V از فناوری‌های خاصی بهره‌مند شده است.
در حال حاضر، جدیدترین گوشی در سری V تنها محصول ال‌جی است که اندروید اوریو را دریافت کرده است، اما محصولات زیر به‌تازگی به‌روز شده‌اند:

V30: به‌روزرسانی شده 
V30 Plus : برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی 
V20 : برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی
G6 : برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی 
G5: برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی

OnePlus

OnePlus، از جمله شرکت‌های مدعی در زمینه تولید گوشی‌های باکیفیت اما با قیمت مناسب و ارزان نسبت به سایر رقبای خود است، اما بسیاری معتقدند که نمی‌توان به این شرکت اعتماد کرد. در حالی‌که یکپارچگی و بی‌عیبی محصولات OnePlus مورد سوال بسیاری از منتقدان است و هیچ استدلالی در خصوص کارایی خوب آن‌ها وجود ندارد اما در حال حاضر جدیدترین محصولات آن به جدیدترین نسخه اندروید آپدیت شده‌اند.

5T: به‌روزرسانی شده
5: به‌روزرسانی شده 
3T: به‌روزرسانی شده
3: به‌روزرسانی شده 

4 در مورد “تلفن همراه شما چه زمانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH