اسمارت‌فون ال‌جی V35 ThinQ گواهی رگولاتوری را در ایالات‌متحده و روسیه دریافت کرد

گوشی ال‌جی V35 ThinQ گواهینامه رگولاتوری خود را در ایالات‌متحده و روسیه دریافت کرد. ماه گذشته برای نخستین بار وجود مدل جدید سری ال‌جی V30 اعلام شد. اطلاعات بیش‌تری که اخیرا منتشر شده است، طراحی دستگاه و عرضه انحصاری اسمارت‌فون V35 ThinQ برای اپراتور AT&T طی تابستان پیش رو را تایید نموده و بیانگر عرضه این هندست در آینده‌ای نزدیک است. اکنون ال‌جی V35 ThinQ هر 2 گواهی FCC و EEC را دریافت کرده است.

با توجه به شماره مدل LM-V350EM، فهرست FCC اسمارت‌فون آینده در ایالات‌متحده نشان می‌دهد که این هندست همانند اکثر گوشی‌های هوشمند سال 2018 از اتصالات شبکه‌ای 2G، 3G و 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه در کنار فناوری شارژ بی‌سیم، پشتیبانی دستگاه از NFC نیز مورد تایید قرار گرفته است. در گواهی روسی EEC نیز جز نام مدل به هیچ‌گونه جزئیات دیگری درباره گوشی اشاره نشده است؛ اما مطمئنا این گواهی نشان‌دهنده آن است که ال‌جی V35 ThinQ منحصرا در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد.

اخیرا مشخص شد که ال‌جی مشغول توسعه دستگاهی برای مشتریان اپراتور مخابراتی AT&T بوده است؛ خصوصا آن‌که AT&T گوشی اخیرا عرضه شده ال‌جی G7 ThinQ را در اختیار مشتریان خود قرار نداده و از این‌رو ال‌جی به دنبال عرضه یک هندست جایگزین برای آن بوده است.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این واقعیت که اخیرا ال‌جی اسمارت‌فون V30S ThinQ را عرضه کرده است، فروش انحصاری ال‌جی V35 ThinQ در بازار ایالات‌متحده قابل درک خواهد بود. با این‌حال اکنون به نظر می‌رسد که ال‌جی برای اسمارت‌فون‌های خود تدابیر بین‌المللی در سر دارد و این موضوع نشان می‌دهد که برند کره‌ای احتمالا در تدارک عرضه دیرتر از حد معمول ال‌جی V40 است. تحقق این سناریو ابدا مایه تعجب نیست؛ چرا که کمپانی تایید کرده که در صورت لزوم محصولات جدیدی را معرفی نموده و چرخه‌های محصولات خود را با ارایه مدل‌های مختلف گسترش خواهد داد.

هنوز ال‌جی به هیچ‌گونه جزئیاتی درباره زمان عرضه اسمارت‌فون معرفی نشده V35 ThinQ اشاره نکرده است. اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی V35 ThinQ به همراه یک نمایشگر 6 اینچی اولد با نسبت ابعاد 18:9، تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام و احتمالا 6 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH