اچ‌تی‌سی +U12 به‌صورت رسمی معرفی شد

سرانجام کمپانی اچ‌تی‌سی از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام اچ‌تی‌سی +U12 به صورت رسمی رونمایی کرد. پیش‌تر تصاویر و اطلاعاتی از این هندست درز پیدا کرده بود اما هم‌اکنون می‌توانیم به صورت رسمی به بیان جزییات درباره این اسمارت‌فون بپردازیم. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار جدیدش در نظر گرفته است، می‌توان به تکنولوژی اج سنس نسل 2 برای استفاده با یک دست، دوربین دوگانه با امتیاز بالا در DXO، اسپیکرهای بوم‌ساند، هدفون‌های یوسونیک و فناوری کوالکام aptX HD Bluetooth و هم‌چنین استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدارگون 845 اشاره کرد.

در کنار اسنپدراگون 845 می‌توانیم مودم X20 LTE را مشاهده کنیم که از لحاظ فنی توانایی دانلود با سرعت 1000 مگابیت برثانیه را در صورت پشتیبانی اپراتور، به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند که استفاده از این مودم موجب افزایش مصرف باتری نخواهد شد. این پرچم‌دار از 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند و در کنار آن می‌توانیم 128 گیگابایت حافظه داخلی را مشاهده کنیم. هم‌چنین یک درگاه برای استفاده از کارت حافظه در اچ‌تی‌سی +U12 تدارک دیده شده است که امکان افزایش حافظه داخلی تا 2 ترابایت را به کاربر می‌دهد.

اچ‌تی‌سی در این اسمارت‌فون به‌جای استفاده از پنل امولد، از یک نمایشگر سوپر ال‌سی‌دی 6 اینچی با وضوح 1440 در 2880 پیکسل استفاده کرده است. این دستگاه توانسته است گواهی IP68 را کسب کند که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. نکته ناامیدکننده در رابطه با این اسمارت‌فون، استفاده از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی است که اگرچه برای شارژدهی یک روزه کافی به نظر می‌رسد، اما امروزه در اسمارت‌فون‌های پایین قیمت و میان رده نیز باتری‌ بزرگ‌تری را مشاهده می‌کنیم.

دومین نسل از فناوری اج سنس مورد استفاده در اچ‌تی‌سی +U12 بهترین و ساده‌ترین روش را برای برقراری ارتباط با تلفن همراه تداعی می‌کند. اج‌ سنس 2 می‌تواند درک کند که شما با کدام دست در حال کار کردن با تلفن همراه هستید و به این ترتیب کاربر می‌تواند با دست دیگر خود فرامین لمسی را به دستگاه وارد کند. با دوبار لمس کردن کاربر می‌تواند در میان صفحات جابه‌جا شده و یا با لمس و نگه‌داشتن صفحه نمایش را قفل کند. هم‌چنین با فشردن، کاربر می‌تواند عکس و ویدیو بگیرد و یا روی نقشه‌ها زوم کند.

اچ‌تی‌سی +U12 در سراسر دنیا در رنگ‌های مشکی، آبی شفاف و قرمز در دسترس خواهد بود. نسخه 64 گیگابایتی این پرچم‌دار با قیمت 799 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 849 دلار روانه بازار می‌شود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی +U12 به‌صورت رسمی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH