دانشجویان دانشگاه آلاباما از اپل واچ به عنوان کارت شناسایی استفاده خواهند کرد

تفکری کوتاه در سبک زندگی حال حاضر انسان‌ها ما را متوجه حضور گسترده گجت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها می‌کند. استفاده از آی‌پد به عنوان کاغذ برای نوشتارهای روزانه و جایگزینی تبلت با کتاب‌ها تنها نشان دهنده قسمتی از این گستردگی‌ها هستند. در ادامه این روند حال نوبت به بخش دیگری رسیده است تا لذت استفاده از فناوری را تجربه کند.

دانشگاه آلاباما اخیرا اعلام کرده که دانشجویان این دانشگاه از این پس می‌توانند از اپل واچ خود به عنوان کارت شناسایی استفاده کنند. این موضوع در واقع در WWDC 2018 به صورت رسمی توسط Blackboard اعلام شد. مدیر دانشگاه آلاباما، Stewart Bell، در گفتگو با Associated Press با اشاره به همکاری یک ساله با اپل در خصوص اجرای این طرح، بیان کرد:

ما مدتی هست که به صورت مخفیانه بر روی این طرح کار می‌کنیم. این پروژه نسل جدیدی از فناوری است که دانشجویان را قادر می‌سازد تا به موارد امنیتی و پرداخت‌های مالی خود دسترسی داشته باشند.

انتظار می‌رود این قابلیت همراه با ارایه رسمی iOS 12 در پاییز امسال عرضه شود. البته دانشگاه آلاباما در این پروژه تنها نبوده و ظاهرا دانشگاه‌های دوک و اوکلاهاما نیز از این فناوری بهره‌مند خواهند شد. همچنین گستره این فناوری به دانشگاه‌های جان هاپکینز، سانتا کلارا و تمپل نیز کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH